Chì un Terapista Fisicu di u Pelluviu Pelvicu Vole Sapete Di Dilatatori Vaginali
Cuntenutu
- I dilatatori sò principalmente usati per duie ragioni.
- 1. Trattamentu di u sessu doloroso.
- 2. Stretching the vagina.
- Parlate cù u vostru duttore prima di utilizà un dilatatore.
- Cumu aduprà dilatatori vaginali
- Andate lentu è fermu - è aspettate qualchì disconfort
- Mindfulness hè chjave.
- Ci vole u tempu per vede i risultati.
- I dilatatori ùn sò micca a vostra sola opzione.
- Sapete chì ùn site micca l'unicu chì sperimenta sessu doloroso.
- Rivista per
Rispuntendu à altri elementi nantu à a lista di e cose chì pudete appiccà in modu sicuru a vostra vagina, i dilatatori parenu esse i più misteriosi. Sembranu simili à un dildo culuritu ma ùn anu micca propiu u listessu aspettu fallicu realistu. È à u cuntrariu di i ghjoculi sessuali chì aduprate solo o cù un cumpagnu, pudete ancu vede uni pochi di elli in l'uffiziu di u vostru ob-gyn. Allora chì hè u trattu cù dilatatori vaginali?
Quì, Krystyna Holland, D.P.T., fisioterapeuta di u pavimentu pelvicu è pruprietariu di Inclusive Care LLC, scumpone tuttu ciò chì duvete sapè nantu à i dilatatori vaginali, cumpresu ciò chì sò veramente cuncepiti per fà. Surpresa: Ùn hè micca per dà un orgasmu.
I dilatatori sò principalmente usati per duie ragioni.
I dilatatori vaginali ùn sò micca usati per i stessi motivi sensuali cum'è a maiò parte di i ghjoculi è i gadgets sessuale. Invece, sò pensati per aiutà à l'individui cù vulva abituati à a sensazione di allungà u so canali vaginali, è sò dispunibuli in una larga gamma di lunghezze è larghezze, dice Holland.
1. Trattamentu di u sessu doloroso.
E persone chì sperimentanu sessu doloroso causatu da vaginismu - una situazione in cui i musculi chì circundanu u spasm di a vagina, causendu u restringimentu - è l'individui chì anu u dolore senza un prublema ginecologicu direttamente correlatu (cioè cisti ovariani o endometriosi) sò l'utenti di dilatatore più cumuni, dice Holland. A parte di e cundizioni mediche fisiche, u vostru statu emotivu pò rende u sessu dulurosu: Se site ansiosu o teme, per esempiu, u vostru cervellu pò mandà segnali à i musculi di u pavimentu pelvicu per stringe, purtendu à u disagiu durante u sessu, secondu a Clinica Mayo . Stu dulore iniziale puderia fà teme chì i futuri scontri sessuale ferite ancu, perchè u vostru corpu pò cuntinuà à tense prima è durante a penetrazione, cuntinuendu u ciculu di u dulore, per a Clinica.
TL; DR: Ogni sensazione di stretchimentu o pressione (via P-in-V sessu, per esempiu) chì pò sentirsi fine è dandy per una persona pò esse interpretata cum'è dolorosa in un'altra, spiega Holland. "A maiò spessu, u dilatatore hè cuntrullatu da a persona chì hà u dulore, cusì ponu dì à sè stessu chì sò familiarizati cù questa quantità di stretchimentu è pressione, sò cumpletamente cuntrullati, è ùn deve esse micca doloroso. "aghjusta ella. "Pruvanu à ricalibrà quella cunnessione trà u so cervellu è u so bacinu per pudè accoglie a sensazione di stesa o pressione è chì ùn sia micca dolorosa".
Hè impurtante nutà, però, chì avè un dolore frequente o severu durante u rapportu sessuale puderia esse un segnu di un'altra situazione di salute chì ùn deve micca esse cuntrollata, secondu u College Americanu di Ostetriche è Ginecologi. Dunque, mette un dilatatore quì ùn serà micca bonu se ùn site micca affruntà a causa di u vostru dulore. "Pudete pruvà à riqualificà i musculi tuttu u ghjornu, ma s'ellu ci hè qualcosa chì succede cù i vostri organi o u collu di l'utru, i musculi anu da cuntinuà à guardà è esse stretti per prutege", dice Holland. Se ùn pudete micca andà senza dolore, ùn pruvate micca di "travaglià" per sè stessu - parlate cù u vostru duttore, stat.
2. Stretching the vagina.
A parte di aiutà à creà esperienze sessuale senza dolore, i dilatatori vaginali sò spessu usati da e persone chì anu avutu trattamentu di radiazzioni per u cancer ginecologicu è e donne transgénero chì anu avutu una vaginoplastia. In i dui situazioni, u dilatatore aiuta à mantene i tessuti vaginali flessibili è impedisce a vagina di restringe, dice Holland.
Parlate cù u vostru duttore prima di utilizà un dilatatore.
Mentre pruvate un dilatatore vaginale per sè stessu pare abbastanza simplice, vulete piglià u tempu per chattà cù un prufessiunale prima di fà. Saltà stu passu puderia veramente fà più male chè bè, soprattuttu s'ellu avete una mala sperienza cun ellu è sviluppate una attitudine negativa versu i dilatatori in tuttu."[S'ellu accade,] ancu solu parlendu di i dilatatori o guardendu i dilatatori pò fà chì e persone anu reazioni emotive assai forti chì ùn sò micca utili per a furmazione di u sistema nervosu", dice Holland. "E questu hè veramente un bummer perchè allora avemu da fà un pocu di investigazione per esse escludemu i dilatatori in tuttu o s'ellu hè solu un inseme specificu di dilatatori. Face u prucessu di [trattamentu] un pocu più difficiule di principià ".
Dopu avè cunfirmatu cù u vostru ob-gyn chì site liberu di qualsiasi cundizione medica chì puderia causà u vostru dulore, Holland suggerisce di riunione cù un fisicu terapeuta di u pianu pelvicu per sapè se i dilatatori vaginali sò i migliori strumenti per voi è cumu aduprà adatta à i vostri bisogni individuali è scopi. "U sessu in sè stessu hè cusì persunalizatu basatu annantu à ciò chì portate à a tavula, cusì hè sensu chì u vostru trattamentu per u sessu doloroso sia ancu individualizatu", aghjusta. (Assuciatu: Ciò chì Ogni donna deve sapè nantu à a disfunzione di u pavimentu pelvicu)
Intimate Rose 8-Pack Silicone Dilators $ 198,99 da compra in AmazonCumu aduprà dilatatori vaginali
Andate lentu è fermu - è aspettate qualchì disconfort
Ùn salterebbe micca in a fine profonda di a piscina a vostra prima volta chì nuate, è ùn duvete micca appiccicà un dilatatore di 7 pollici in a vostra vagina secca ancu in u vostru primu passaghju. (Ouch.) Durante i primi primi prucessi, lubrificate u dilatatore è e vostre regioni inferiori, inserite u più chjucu dilatatore in u vostru set, è lasciate quì qualchì minutu, dice Holland. Una volta chì vi sentite cunfortu cù u dilatatore appesi in voi, pruvate à muvialu, aduprendulu per circa sette à 15 minuti per sessione. S'ellu si senti solu ligeramente sgradevule, passa à a prossima dimensione di dilatatore, poi cuntinueghja à aumentà e dimensioni basatu annantu à u vostru livellu di tolleranza, suggerisce Holland. "Cù dilatatori, vulete chì sia scomoda, ma micca orribilmente dolorosa", spiega.
Se ùn avete micca discomfort durante l'usu di un dilatatore, u vostru corpu ùn ampararà micca à tollerà IRL. È se cuminciate cù un dilatatore chì hè estremamente doloroso, rende u vostru corpu tutale tendu, o ancu ti face lacrime un pocu, continuerete solu associà quella sensazione di stretchimentu cù u dulore, dice Holland.
Mindfulness hè chjave.
Se vulete uttene u massimu di u vostru dilatatore vaginale, duverete preme una pausa in u vostru spettaculu Netflix è mette u vostru telefunu una volta inseritu. "Per e persone chì anu sessu doloroso è chì cercanu di [acclimatizzà] à quella sensazione di stretchimentu, se mette u dilatatore è si distrae, hè improbabile di fà quella recalibrazione trà u cervellu è u bacinu", dice Holland. "Hè megliu stà attentu, fà alcuni esercizii di respirazione profonda, è in fondu pruvate à regulà u vostru sistema nervoso simpaticu per aiutà à allughjà stu sentimentu".
À l'altra parte, e persone chì utilizanu un dilatatore dopu a cirurgia d'affirmazione di u sessu o trattamenti di cancro ponu sentu liberi di zona fora. In questi casi, u dilatatore travaglia per cambià a manera chì u tessutu vaginale si siede à a basa - micca per fà a vostra mente cunfortu cù u stretch, aghjusta.
Ci vole u tempu per vede i risultati.
Se cercate una soluzione rapida per u sessu doloroso, un dilatatore vaginale ùn hè micca. Una persona chì hà avutu u sessu agonizante da a so prima volta puderia vede un cambiamentu pusitivu in sei à ottu settimane - se stanu aduprendu un dilatatore trè à quattru volte à settimana, dice Holland. "Aduprà i dilatatori ùn hè di solitu un cortu termini," Sì aghju solu attraversu questi dilatatori veramente veloci ùn averaghju mai più da pensà à elli "situazione", dice. Un novu cumpagnu, una longa pausa trà sforzi penetrativi, è situazioni acutamente stressanti ponu tutti cunduce à sessu dolorosu è, in certi casi, a necessità di aduprà dinò un dilatatore, dice Holland. "Nurmalmentu, a maiò parte di e persone chì utilizanu dilatatori per avè relazioni senza peni, penetrative, duveranu aduprà i dilatatori di novu in a so vita", aghjusta.
Quelli chì anu una vaginoplastia fighjenu una vita di usu di u dilatatore, chì ammontanu à trè à cinque volte à ghjornu ogni ghjornu per i primi trè mesi dopu a chirurgia, dopu un paiu di volte à settimana dopu, dice Holland. E quelli chì anu ricivutu u trattamentu di u cancer ginecologicu sò generalmente cunsigliati per utilizà un dilatatore duie à trè volte à settimana per un massimu di 12 mesi, secondu un studiu publicatu in u Rivista Internaziunale di Cancer Ginecologicu.
Intimate Rose Pelvic Wand $ 29.99 cumprà in AmazonI dilatatori ùn sò micca a vostra sola opzione.
"A cosa chì vene u più spessu in e mo visite hè chì e persone si sentenu cum'è dilatatori sò a so sola opzione se anu sessu doloroso", dice Holland. "Pensu chì ciò chì succede hè chì a ghjente hè stata detta da un altru fornitore o leghje nantu à questu è sò cum'è: "Eccu cumu trattu sta cosa"." Bacchette pelviche - strumenti in forma di ganciu chì offrenu più leva per allungà u vostru. pianu pelvicu - pò ancu esse benefiziu, dice. Mentre chì un dilatatore aumenta a vostra tolleranza per stende in generale, una bacchetta pelvica aiuta à liberà punti specifichi di tendersi è mira à i musculi di u pianu pelvicu difficiuli di ghjunghje - cum'è l'obturator internus (un musculu di l'anca chì s'origina in fondu in a pelvis è cunnetta à a coscia). bone) è puborectalis (un musculu in forma di U chì hè attaccatu à l'ossu pubicu è si avvolge intornu à u rettu) - in e persone cun dolore pelvicu crònicu, secondu a Società Americana di Chirurghi di Colon è Rettale.
Alcune persone ponu ancu aduprà i so vibratori cume dilatatori à doppiu funziunamentu. "Se e persone anu vibratori chì li piaciunu è li piacenu, anu sperienze pusitive cun elli, è li ponu aduprà internamente, spessu suggeriraghju à a ghjente di cumincià cù questu", dice. (FTR, certi dilatatori vaginali vibranu, ma in generale, "i dilatatori facenu ghjoculi sessuale veramente noiosi", dice Holland).
Eppuru, ci sò alcuni casi quandu un dilatatore puderia esse a migliore opzione. E persone chì anu opinioni negative nantu à o anu avutu cattivi esperienze cù vibratori puderanu sentassi più comodi cun un dilatatore senza frills, medicamente raccomandatu, dice Holland. In più, a maiò parte di i ghjoculi sessuali ùn sò micca dispunibuli in dimensioni chjuche cum'è un tampone o un tampone di cuttuni. S'ellu hè u vostru puntu di partenza, probabilmente duverete rivolgervi à un dilatatore.
Sapete chì ùn site micca l'unicu chì sperimenta sessu doloroso.
Basatu nantu à e social media, filmi è cunversazione cù l'amichi, pudete sentu cum'è sì l'unicu chì si tratta di dolore è dolore durante u rapportu penetrativu. Ma a ricerca mostra circa 5 à 17 per centu di e persone anu u vaginismu (chì spessu causa u dulore durante u rapportu penetrativu), è una indagine di 15 000 donne sessualmente attive hà truvatu chì u 7,5 per centu di i rispondenti anu avutu u sessu doloroso. "Hè qualcosa chì vedu tuttu u tempu, è hè ancu qualcosa chì a ghjente pò sente assai isolata da", dice Holland. "A ghjente sente cum'è:" Hè a mo vulva chì hè rotta, hè a mo vagina chì hè rotta ", è pensu chì a ghjente hà assai sessu veramente insoddisfacente, veramente doloroso chì dannu a so psiche perchè sentenu chì hè a so unica opzione ".
Hè per quessa Holland dice chì hè cusì impurtante di nurmalizà l'usu di dilatatori vaginali. "Quandu cuminciamu à parlà di dilatatori è cuminciamu à ricunnosce chì ci sò opzioni di trattamentu per e persone chì anu relazioni dolorose, [vi rendite contu] ci sò cose chì pudete fà per questu", spiega. "Pudete esse in cuntrollu di questu è ci sò parechje opzioni, chì pensu hè veramente empowering per e persone".