Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 27 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Smoking vs Vaping
Video: Smoking vs Vaping

Cuntenutu

Quandu u rumanzu coronavirus (COVID-19) hà cuminciatu à sparghje in i Stati Uniti, ci hè stata una spinta enormosa per evità di cuntrattà è di trasmette a malatia in gran parte per prutege l'anziani è e persone immunocompromesse. Benintesa, hè sempre impurtante di guardà per queste populazioni. Ma cù u tempu è più dati, i circadori amparanu chì ancu i ghjovani, altrimente persone sane ponu sperimentà casi gravi di COVID-19.

In un rapportu recente, i circadori di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie (CDC) anu analizatu un campione di circa 2,500 casi di COVID-19 riportati trà u 12 di ferraghju è u 16 di marzu è anu truvatu chì, trà e circa 500 persone chì necessitavanu hospitalizazione, u 20 per centu eranu trà 20 è 44 anni.

Hè stata una sveglia per i più ghjovani americani, ma hà ancu suscitatu alcune dumande. Cunsiderendu chì l'altri coronavirus è e malatie respiratorie simili à u virus ùn sò micca generalmente colpiti da i ghjovani adulti cusì duru, perchè tanti ghjovani sò ospitali per COVID-19? (Relativu: Ciò chì un ER Doc vole chì sapete per andà in un ospedale per Coronavirus RN)


Ovviamente, ci puderebbenu esse (è probabilmente ci sò) parechji fattori in ghjocu quì. Ma una quistione chì hè ghjunta hè questa: U vaping-una tendenza in i ghjovani adulti, in particulare-puderia aumentà u risicu di complicazioni di coronavirus?

Per avà, hè solu una teoria chì richiede più investigazioni. Indipendentemente, però, i medichi avvisanu chì vaping puderia daveru aumentà u risicu di cumplicazioni coronavirus. "Ogni cundizione medica chì affetta i pulmoni, cum'è l'asma o a malattia pulmonare ostruttiva cronica (BPCO), pò purtà à risultati peggiori cù COVID-19, allora pare certamente chì qualcosa chì provoca lesioni à i pulmoni cum'è vaping pò fà u listessu", dice Kathryn Melamed, MD, un medico di cura pulmonaria è critica in UCLA Health.

"Vaping pò potenzialmente pruvucà alcuni cambiamenti inflammatorii in i pulmoni chì, s'ellu hè infettatu da COVID-19 à u stessu tempu, l'individuu pò avè più prublemi à cumbatte l'infezzione o sviluppà una malatia più severa quandu hè infettatu", aghjusta Joanna Tsai, MD, pneumologa. à u Centru Medicu Wexner di l'Università Statale di l'Ohio.


Chì succede à i vostri pulmoni quandu vape?

A ricerca nantu à u vaping hè relativamente limitata, postu chì hè sempre un modu un pocu novu di fumà. "Avemu sempre amparatu assai di ciò chì vaping face à i pulmoni, simile à cume ci hè vulsutu decennii per truvà e vere cunsequenze di l'usu di e sigarette tradiziunali", spiega u duttore Melamed.

Da avà, u CDC piglia una postura abbastanza larga nantu à u vaping. Mentre l'agenzia afferma chì e-sigarette ùn sò micca sicure per l'adolescenza, i ghjovani adulti, e donne incinte è l'adulti chì attualmente ùn fumanu, a pusizione di u CDC hè chì "e-sigarette anu u putenziale di benefiziu à i fumatori adulti chì ùn sò micca incinte "quand'elli sò aduprati cum'è" sustitutu cumpletu "per e sigarette rigulari è i prudutti di tabacchi affumicati.

Tuttavia, vaping hè stata ligata à parechji risichi per a salute, cumprese una grave cundizione pulmonaria chjamata "e-cigarette, o vaping, ferita pulmonale assuciata à l'usu di u produttu" (aka EVALI), in particulare in e persone chì vape liquidu chì cuntene vitamina E acetate è THC. , u compostu di cannabis chì vi dà un altu. EVALI, chì hè statu identificatu per a prima volta in u 2019, pò causà sintomi cum'è mancanza di respiru, febbre è friddi, tosse, vomitu, diarrea, mal di testa, vertigini, freti cardiacu rapidu è dolore di pettu. Ancu se a malatia hè sempre nova (è dunque imprevedibile), si pensa chì un 96 per centu enorme di e persone cun EVALI necessitanu ospedale, secondu l'Associazione Americana di Lung (ALA).


Micca tutte e persone chì vape cuntrattu EVALI. In generale, vaping causa infiammazione in i pulmoni scintillati da e goccioline aerosolizate chì si respira, dice Frank T. Leone, MD, direttore di u Penn Stop di u Programma di Trattamentu Integrale di Fumatori di l'Università di Pennsylvania. "I pulmoni sò a prima linea di difesa di u corpu contr'à e minacce inalate, cumpresi i virus, è cusì hè riccu di cellule infiammatorie pronte à fà a battaglia", spiega. "L'aerosol [da vaping] stimula l'infiammazione di bassa qualità in corso chì hà u putenziale di causà danni cicatrici à u pulmone à longu andà". (Una altra pussibuli cunsequenza di vaping: popcorn pulmonu.)

U vaping pò ancu causà infiammazione à i monociti (globuli bianchi di u sangue chì aiutanu u sistema immunitariu à distrughje l'invasori). Chì "puderia cuncepimentu fà fà più faciule per l'infizzioni per piglià a putenza", spiega u duttore Leone. In più, u vaping pò arricchisce a capacità di causà infezioni di certi batteri, permettendu potenzialmente a pneumonia batterica più grave di radicassi dopu una infezione virale, dice.

È cumu COVID-19 affetta di novu i vostri pulmoni?

In generale, COVID-19 provoca una reazione infiammatoria in i pulmoni, dice Robert Goldberg, MD, pulmonologu cun Mission Hospital in Mission Viejo, California. In i casi severi, quella inflammazione pò purtà à u sindromu di distress respiratoriu agutu (ARDS), una cundizione in quale u fluidu si filtra in i pulmoni è priva u corpu di l'ossigenu, secondu l'ALA.

COVID-19 pò ancu causà picculi coaguli di sangue microscopichi in i pulmoni, chì ponu rende ancu difficiule à respirà, aghjusta Dr. Leone. (Relativu: Questa tecnica di respirazione di Coronavirus hè legittima?)

"Dantu à sti insulti, i pulmoni anu assai prublemi à trasfirià l'ossigenu à u sangue in a manera ch'elli sò supposti", spiega u duttore Leone.

Allora, chì dice a ricerca nantu à vaping è COVID-19?

Avvertimentu impurtante: per avà, ùn ci sò micca dati chì liganu direttamente u vaping à i casi severi di coronavirus. Tuttavia, u virus hè sempre novu, è i ricercatori amparanu cumu si comporta è chì comportamenti ponu mette in risicu più elevatu di complicazioni gravi da u virus.

Dittu chistu, alcuni dati iniziali (leghjite: preliminari è micca riveduti da i pari) anu trovu associazioni trà fumà di sigaretta è casi più severi di COVID-19. Una rivista di studii da a China, publicata in a rivista medica Malatie indotte da u tabaccu, truvaru chì i pazienti COVID-19 chì fumavanu eranu 1.4 volte più probabili di avè sintomi severi di u virus è 2.4 volte più probabili di esse ammessi in una UCI, avè bisognu di un ventilatore, è / o mori cumparatu cù i non-fumatori. Un altru studiu publicatu in A Lancetta focalizatu nantu à 191 pazienti COVID-19, ancu in Cina. Di quelli pazienti, 54 sò morti, è di quelli chì sò morti, 9 per centu eranu fumatori, mentre chì 4 per centu di quelli chì anu sopravvissutu fumavanu, secondu i risultati di u studiu.

Di novu, sta ricerca hà guardatu à fumà sigarette, micca à vapà. Ma hè pussibule chì e scuperte possinu appiecà à vaping dinò, dice u duttore Melamed. "L'inalazione di l'aerosol di e-sigarette hè abbastanza simile à [fumà di sigaretta] in questu cuntestu per ghjustificà una preoccupazione simile", nota u duttore Leone.

Alcuni duttori vedenu una pussibile cunnessione tra vaping è forme più gravi di COVID-19 in u campu, ancu. "Recentemente aghju avutu un paziente di 23 anni chì avia bisognu à stà nantu à un ventilatore per più di duie settimane - a so unica cumorbidità era ch'ella vapava", dice u duttore Goldberg. (Assuciatu: U vostru Fitness Tracker Puderia Aiutà à Catturà Sintomi di Coronavirus Sotto u Radar)

Inoltre, l'effetti potenzialmente dannosi di vaping nantu à i pulmoni sò, in certi modi, relativamente simili à u modu COVID-19 attacca sta parte di u corpu, aghjusta Dr. Leone. Cù vaping, particelle ultra-fine in l'aerosol si movenu da spazii d'aria in i pulmoni à i picculi vini sanguini in i pulmoni, spiega. "Si scopre chì COVID-19 hè assuciatu cù picculi coaguli in i pulmoni, in esattamente questi vini sanguini", dice. "Mi preoccupa chì l'aerosol [da vaping] pò predispone à a coagulazione".

Chì ghjè a pusizione di a cumunità medica nantu à u vaping avà?

In breve: Per piacè ùn vape. "Indipendentemente da sì simu in mezu à una pandemia glubale o micca, cunsiglieraghju à tutti di ùn piglià l'abitudine di vaping o di pruvà à smette si sò dighjà vaping", dice u duttore Tsai. "Una pandemia glubale chì provoca una malatia respiratorja cum'è COVID-19 mi face solu stressà quellu missaghju ancu di più postu chì pò potenzialmente rende più difficiuli per i pulmoni di cumbatte l'infezione".

"Questu era impurtante prima di COVID-19", aghjusta Dr. Goldberg. "Ma questu diventa più criticu durante questa pandemia glubale", spiega, ricumandendu chì e persone cessanu di vaping "subitu".

U duttore Leone ricunnosce chì quitting ùn hè micca cusì faciule cum'è sona, però. "Questi tempi stressanti mettenu una persona in un ligame: spessu sentenu una più urgenza di piantà à u stessu tempu chì sentenu un bisognu cuntinuu di utilizà per cuntrullà u stress", dice. "Hè pussibule di ottene i dui scopi in modu sicuru".

Sè vo vape, u duttore Leone ricumanda di cuntrollà cù u vostru duttore per discutiri e pussibuli strategie per abbandunà. "Mantene a simplicità è fatela", dice.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

Pubblicazioni Populari

Una mamma hà pensatu chì era bè di Bully Un Impiegatu di Cold Stone Creamery

Una mamma hà pensatu chì era bè di Bully Un Impiegatu di Cold Stone Creamery

Ju tine Elwood hà pen atu chì era olu un ghjornu regulare à u travagliu à a Cold tone Creamery, finu à chì un cliente hè entrutu è hà cuminciatu à in ...
L'influenzatore Elly Mayday morse da un cancro di l'ovaru, dopu chì i medichi inizialmente anu rimissu i so sintomi

L'influenzatore Elly Mayday morse da un cancro di l'ovaru, dopu chì i medichi inizialmente anu rimissu i so sintomi

U mudellu pu itivu di u corpu è l'attivi ta A hley Luther, più comunemente cunni ciutu cum'è Elly Mayday, hè mortu à l'età di 30 anni dopu una battaglia c...