Gel Vitacid Acne: Cumu Usà è Possibili Effetti Collaterali
Cuntenutu
L'acne Vitacid hè un gel topicu adupratu per trattà l'acne vulgaris lieve à moderatu, aiutendu ancu à riduce i punti neri nantu à a pelle, per via di a cumbinazione di clindamicina, un antibioticu è tretinoina, un retinoide chì regula a crescita è a differenziazione di e cellule epiteliali di a pelle.
Stu gelu hè pruduttu da u laburatoriu Theraskin in tubi di 25 grammi è hè vendutu in farmacie convenzionali, solu sottu a prescrizione di u dermatologu, per un prezzu chì pò varià trà 50 è 70 reai, secondu u locu d'acquistu.
Cumu aduprà
L'acne Vitacid deve esse applicatu ogni ghjornu, è si raccomanda di aduprà a notte prima di dorme, postu chì l'esposizione à u sole deve esse evitata durante u trattamentu. Per questa ragione, hè ancu essenziale aduprà una crema solare durante u ghjornu.
Prima di applicà u gelu, lavate a faccia cun un sapone dolce è asciugate bè cù un asciugamanu pulitu. Dopu, hè consigliabile applicà una quantità simile à a dimensione di un pisellu nantu à unu di i diti è passà sopra a pelle di a faccia, ùn hè micca necessariu di caccià u gel da a pelle.
Durante l'applicazione, u cuntattu cù a bocca, l'ochji, e narici, i capezzoli è i genitali deve esse evitatu. Inoltre, u pruduttu ùn deve ancu esse applicatu à a pelle danneggiata, irritata, incrinata o scottata da u sole.
Possibili effetti collaterali
In certe persone, l'acne Vitacid pò causà scaling, secchezza, prurito, irritazione o brusgiatura nantu à a pelle, chì pò esse rossa, gonfia, cù vesciche, ferite o croste. In questi casi, u gel deve esse fermatu finu à chì a pelle sia restaurata.
U schjarimentu di a pelle o l'apparizione di macchie è una sensibilità aumentata à u sole ponu accade.
Quale ùn deve micca aduprà
L'acne Vitacid ùn deve esse adupratu da e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti di a formula, in e persone cù a malattia di Crohn, colite ulcerosa o chì anu sviluppatu colite mentre utilizanu antibiotici.
Inoltre, sta medicina ùn deve micca esse aduprata da e donne chì sò incinte o chì allattanu senza cunsiglii medichi.