8 cibi fantastichi per aumentà a vitamina D di u vostru corpu (Plus Ricette!)
Cuntenutu
- 1. Salmon
- 2. Truite arcubalenu
- 3. Funghi
- 4. Tuorulu d'ova
- 5. Conserve di tonnu
- 6. Sardine
- 7. U casgiu svizzeru
- 8. Oliu di fegatu di baccalà
Un nutrizziunistu sparte i so modi preferiti per uttene a vostra dosi quotidiana di vitamina di u sole - senza u sole!
A Vitamina D hè una vitamina solubile in grassu critica chì hè necessaria per u nostru corpu per mantene u calciu sericu, chì sustene i prucessi cellulari, a funzione neuromusculare è l'ossificazione di l'osse.
Questa vitamina hà ancu un rolu maiò in a risposta immune è hè critica in a prevenzione di l'osteoporosi, u cancheru, a depressione, u diabete è l'obesità.
Eppuru, di a pupulazione statunitense hè carente di vitamina D. A bona nutizia? Ci hè parechje manere naturali è deliziosi per uttene a nostra vitamina D.
Unu di
i modi più faciuli per uttene a nostra dosi cutidiana di sta vitamina hè di sorte fora!
A luce solare permette à u corpu di sintetizà a vitamina D naturalmente. Tuttu u vostru bisognu hè da 5 à 15
minuti, 2-3 volte à settimana senza filtru solare o troppu vestitu per rinfurzà u vostru
livelli. Uttenite u vostru sole in a mattina o tardi
dopu meziornu mentre ùn hè micca troppu forte per aiutà à evità i danni à a pelle. Sì esposizione à u sole
supera 10 à 15 minuti, ricordate sempre di aduprà a crema solare.
Siccomu a vitamina D hè micca prisente naturalmente in una larga varietà di alimenti, hè impurtante sapè ciò chì manghjà per uttene stu nutriente in a vostra dieta. E migliori fonti includenu u fegatu di l'animali, u pesciu grassu, u tuorgu d'ova è l'olii di pesce - ma pudete ancu ottene vitamina D attraversu alimenti furtificati (ancu s'ellu hè sempre megliu d'andà cù una fonte naturale).
Eccu i mo primi 8 alimenti ricchi di vitamina D per cumincià à aghjunghje in u vostru regime:
1. Salmon
U salmone hè una grande surghjente di pruteine, acidi grassi omega-3 è vitamina D. Sceglite u salvaticu è manghjatelu crudu, cottu, panatu, o sceglite u salmone salvaticu in scatula per una opzione faciule è menu cara.
Pruvate sta ricetta per salmone salvaticu cottu.
2. Truite arcubalenu
3 once di truite arcobaleno cotte furnisce u vostru esigenza cutidiana di vitamina D. Piglia in una larga varietà di vitamine, minerali è proteine. Tutte e truite arcobaleno in i Stati Uniti sò allevate in una splutazione agricula chì l'aiuta à avè un cuntenutu più bassu di mercuriu chè l'altri pesci pupulari. Sè vo circate una opzione di pesciu salvaticu, pruvate u baccalà.
Uttenite a ricetta per a trota arcubalenu cù perle di mela è una salsa di burru Riesling.
3. Funghi
I Funghi sò una deliziosa fonte di vitamina D chì offre ancu parechje vitamine B è putassiu. I livelli di vitamina D varieghjanu cù ogni tippu di fungu, cum'è shiitake, portobello, morel è chanterelle. Pudete ancu cumprà funghi chì sò stati esposti à a luce ultravioletta chì li dà livelli ancu più alti di vitamina D. Mi piace esse creativu cun sti tippi, aghjunghjenduli in insalate, frittate è piatti di pasta.
Scuprite questa insalata di orzu cù i funghi imburrati.
4. Tuorulu d'ova
Un altru mutivu duvemu sempre manghjà l'ovu sanu! A vitamina D si trova in u ghjallu di l'ovu solu. L'ove cuntenenu ancu tutti i vostri aminoacidi essenziali è sò una grande fonte di colina è di grassi sani. Sceglite sempre ovi à l'allevu liberu o pascuti, postu chì cuntenenu 4 à 6 volte più vitamina D.
Pruvate sta ricetta per una gustosa ciotola d'ovu tahini.
5. Conserve di tonnu
U tonnu in scatula hè un modu faciule per uttene a vitamina D. A so durata più larga ne face una grande dispensa per ghjittà in i pasti cum'è una favulosa fonte di proteine. Assicuratevi sempre chì sia da fonti sustenibili è sceglite u tonu leggeru cù a quantità più bassa di mercuriu pussibule. Safecatch è Wild Planet sò ottime opzioni.
Sbattite sta tazzina tailandese.
6. Sardine
E sardine sò unu di i frutti di mare più densi in nutrienti, chì furniscenu assai proteine, parechje vitamine è minerali essenziali, è omega-3 antiinflamatori. Postu chì e sardine manghjanu u plancton, ùn portanu micca metalli pesanti è tossine cum'è parechji altri pesci, cusì sò una di e fonti di mare più pulite. E sardine ponu esse acquistate fresche o in una lattina è sò un altru aghjuntu faciule à a dispensa sia per a proteina sia per a vitamina D.
Ci hè assai da fà cun elli! Verificate sta ricetta per e sardine à a griglia cun erbe verdi tritate grossamente, o sfruttate sta pasta sana di sardina à u parmigianu à u limone. Sì avete bisognu di qualcosa di super veloce, merendate nant'à stu pane tostatu di sardina di 10 minuti.
7. U casgiu svizzeru
U furmagliu svizzeru hè un altru modu per piglià a vostra vitamina D, cù u calciu è a vitamina K, chì travaglianu inseme per mantene e vostre ossa forti. U furmagliu svizzeru hè faciule da sfracicà è sprinkle nantu à una insalata, lampà in legumi, o infornà nantu à u pane. Pruvate à cumprà casgi crudi organichi, quandu hè pussibule.
Pruvate questi crackers di furmagliu à bassu carboidrati è ceto-friendly.
8. Oliu di fegatu di baccalà
L'oliu di fegatu di baccalà hè una di e prime fonti di vitamina D è accade ancu esse una ricca fonte di vitamina A è anti-infiammatori omega-3 acidi grassi. Se u gustu hè difficiule per tollerà, pigliate in forma di capsula.
Perchè importa: A vitamina D hè una vitamina critica chì mancanu à molti di noi postu chì ùn hè micca faciule d'incontrà in a nostra alimentazione d'ogni ghjornu. Hè impurtante di cumincià à aghjunghje questi alimenti densi in nutrienti in a nostra dieta. Mettite i funghi in a vostra frittata d'ova, sceglite u salmone o e sardine per a vostra fonte di proteine, è gode di qualchì minutu in più di sole l'estate per assicurassi d'avè livelli sani di vitamina D!
Nathalie Rhone, MS, RDN, CDN hè dietista arregistratu è nutrizionistu in medicina funzionale cun una BA in Psicologia da l'Università Cornell è un MS in Nutrizione Clinica da l'Università di New York. Hè u fundatore di Nutrizione da Nathalie LLC, una pratica nutritiva privata in New York City cuncintrata annantu à a salute è u benessere aduprendu un approcciu integrativu, è Tuttu u Bonu Manghjà, una marca di salute è di benessere in i media suciali. Quandu ùn travaglia micca cù i so clienti o in prughjetti mediatici, a pudete truvà viaghjendu cù u so maritu è u so mini-australianu, Brady.
Ricerche supplementari, scrittura è editazione cuntribuitu da Chelsey Fein.