Trattamentu per a cellulite infettiva
Cuntenutu
- Trattamentu cù medicini
- Trattamentu in casa per a cellulite infettiva
- Segni di migliurazione è di peghju
U trattamentu per a cellulite infettiva deve esse fattu sottu a guida di un dermatologu o medicu generale, cun l'usu di antibiotici cunsigliatu, chì hè causatu da batteri chì entranu in u corpu per una ferita o tagliatu in a pelle. Inoltre, hè impurtante di idratà a pelle per prevene u cracking è trattà currettamente e ferite, per impedisce l'entrata di altri microorganismi.
A cellulite infettiva hè una malattia chì affetta i strati più profondi di a pelle caratterizata da rossi, dolore è gonfiore di a zona colpita è altri sintomi cum'è febbre è brividi. Ancu se a cellulitis infettiva hè più frequente in e gambe è in i pedi, pò ancu accade in faccia. Capite ciò chì hè a cellulite infettiva, e cause possibili è cumu cunfirmà u diagnosticu.
Trattamentu cù medicini
U trattamentu cù rimedii di cellulite batterica deve esse raccomandatu da u dermatologu è varia secondu i segni di gravità chì a persona pò avè. In generale, l'usu di antibiotici hè di solitu raccomandatu, chì pò esse Cefalexina o Amoxicillina, se a persona ùn mostra segni di severità, o Oxacillina, Cefazolina, Sulfametossazolo-Trimetoprim o Vancomicina se sò segni di gravità. Hè impurtante chì u trattamentu secondu i cunsiglii medichi, ancu sì i segni è i sintomi sò spariti.
E persone chì anu una cellulitis infettiva, chì anu un sistema immunitariu più compromessu è chì ùn rispondenu micca à u trattamentu orale devenu esse uspitalizati per esse accumpagnati da i capelli da duttori è infirmiere, ricevenu antibiotici direttamente in a vena è prevene cumplicazioni.
In certi casi, u duttore pò ancu indicà l'usu di analgesici è antipiretici, cum'è dipirone è paracetamol, per riduce a frebba, chì pò accade in certi casi.
Trattamentu in casa per a cellulite infettiva
Un grande trattamentu casanu per a cellulite infettiva sò e cumpresse di camomilla, chì pò aiutà à guarì e ferite di a pelle. Per fà stu trattamentu naturale per a cellulite infettiva, basta à fà u tè à a camomilla, lascia lu rinfriscà è po, cù un guantu pulitu, inumidisce una compressa sterile in tè freddu è applica nantu à a zona colpita per pochi minuti. Hè impurtante chì stu trattamentu sia guidatu da u duttore è chì ùn rimpiazza micca l'usu di l'antibiotici, chì sò essenziali per l'eliminazione di u microorganismu rispunsevule di a cellulite.
Hè impurtante d'utilizà cumpressi sterili per ùn aggravà a ferita è pulisce i guanti per evità di piglià cellulite infettiva in manu, in casu di ferita. Inoltre, hè impurtante idratà a pelle per prevene u cracking, riposà è alzà u membru affettu cù cuscini, per riduce u gonfiore è u dolore caratteristicu di sta malattia, per fà attenzione à i segni di infezione in piccole ferite, è per curà bè e ferite di a pelle, evitendu cusì a penetrazione di i batteri. Vede cumu cura di a ferita è fà un vestitu per prevene infezioni.
Segni di migliurazione è di peghju
I segni di migliurazione di a cellulite infettiva apparenu quandu u trattamentu hè effettuatu currettamente, è si pò rimarcà a riduzzione è a sparizione di u rossu di a pelle, u dolore è u gonfiore. Malgradu questu, hè impurtante di continuà cù u trattamentu indicatu, suspende l'usu di l'antibioticu solu dopu a raccomandazione di u dermatologu.
I segni di aggravamentu di a cellulite infettiva apparsu quandu u trattamentu hè iniziatu tardu o hè fattu in modu incorrettu, in quale casu, vesciche ponu apparisce in a zona interessata, a pelle cumincia à diventà nera è l'individuu ùn hà micca sensibilità in a zona. Inoltre, ci pò esse setticemia seguitata da morte.