Massaggio perineale: chì hè è cumu fà
Cuntenutu
U massaggio perineale hè un tipu di massaggio fattu nantu à l'area intima di a donna chì aiuta à allungà i musculi vaginali è u canale di nascita, facilitendu a surtita di u zitellu durante a nascita normale. Stu massaggio pò esse fattu in casa è, ideale, duveria esse guidatu da un ginecologu o ostetricu.
Massà u perineu hè un bonu modu per aumentà a lubrificazione è allungà i tessuti di sta regione, chì aiuta in a dilatazione, è dunque in u passaghju di u zitellu per u canale di nascita.In questu modu hè pussibile avè benefici emotivi è fisichi di stu massaggio.
Passu à passu per fà u massaggio
U massaggio in u perineu deve esse effettuatu ogni ghjornu, da 30 settimane di gestazione, è duverà durà circa 10 minuti. I passi sò:
- Lavate e mani è pinnate sottu à e unghie. Unghie devenu esse tenute u più cortu pussibule;
- Applica un lubrificante à base d'acqua per facilità u massaggio, senza risicu d'infezioni, ùn si deve aduprà oliu o crema idratante;
- A donna duverebbe pusà cunfortu, sustenendu a schiena cù cuscini comodi;
- U lubrificante deve esse applicatu à i ditti di u pollice è di l'indice, è ancu à u perineu è a vagina;
- A donna deve inserisce circa a mità di u pulgaru in a vagina, è spinghje u tessulu perineale in daretu, versu l'anu;
- Dopu, massaghjate pianu pianu a parte bassa di u vaginu, in forma di U;
- Allora a donna deve tene circa a metà di i 2 pollici à l'entrata di a vagina è appughjà u tessutu perineale quant'ella pò, finu à chì sente dolore o brusgiatura è tene quella posizione per 1 minutu. Repetite 2-3 volte.
- Dopu, duvete appughjà di listessa manera versu i lati, mantenendu ancu 1 minutu di stinimentu.
U massaggio perineale hè ancu utile à fà in u periodu postpartum, se avete avutu una episiotomia. Aiuta à mantene l'elasticità di i tessuti, allarga dinò l'entrata di u vaginu è scioglie i punti di fibrosi chì si ponu formà longu à a cicatrice, per permette u cuntattu sessuale senza dulore. Per fà u massaggio menu dulurosu, pudete aduprà un unguentu anesteticu circa 40 minuti prima di inizià u massaggio, un bon esempiu hè Emla unguento.
Cume massà cù PPE-No
EPI-No hè un picculu dispositivu chì funziona in modu simile à u dispositivu chì misura a pressione. Si compone solu di un pallone di silicone chì deve esse inseritu in u vaginu è chì deve esse gonfiatu manualmente da a donna. Cusì, a donna hà un cuntrollu tutale di quantu u pallone pò riempie in u canale vaginale, allargendu i tessuti.
Per aduprà EPI-No, u lubrificante deve esse piazzatu à l'entrata di u vaginu è ancu in u pallone gonfiabile di silicone EPI-No. Dopu, hè necessariu gonfialli abbastanza per ch'ellu sia capace d'entrà in a vagina è dopu esse accomodatu, u pallone deve esse gonfiatu di novu in modu da pudè espansione è alluntanassi da i lati di a vagina.
Questu equipagiu pò esse adupratu 1 à 2 volte à ghjornu, à partesi da 34 settimane di gestazione, postu chì hè cumpletamente sicuru è ùn affetta micca negativamente u zitellu. L'ideale hè chì sia adupratu ogni ghjornu per un allungamentu progressivu di u canale vaginale, chì pò facilità assai a nascita di u zitellu. Stu picculu equipagiu pò esse acquistatu nantu à Internet ma pò ancu esse affittu da alcune doulas.