I bloggers di perdita di pisu chì amamu
Cuntenutu
I migliori blog ùn solu divertenu è educanu, inspiranu ancu. E i bloggers di perdita di pisu chì detallanu i so viaghji, chì palesanu intimamente l'alti, i bassi, e lotte è i successi, sò alcune di e letture più motivative in u web.
Ci hè una cumunità di bloggers chì puderebbenu esse classificati cum'è plus size, perdita di pesu, o un numeru numeru di altre etichette, è in u core, cambianu a so vita è decine di migliaia d'altri in u prucessu.
Pigliate Josie Maurer di YumYucky.com. U so blog hà cuminciatu cum'è a maiò parte - cum'è una manera di ghjurnale a so sperienza di perdita di pisu, mantene a so rispunsabilità, è sparte e so insights da sopra è fora di a scala. Hà persu quasi 40 chilò è in u prucessu hà guadagnatu un tonu musculu seriu è fanali fideli. A so voce sfacciata di muderazione, cunnisciuta cum'è "alimentà u so latu avaru", mostra à tutti chì si pò assolutamente avè ancu u to pastellu.
Ùn hè micca l'unicu blogger di perdita di pisu chì a mantene vera: Roni Noone di RonisWeigh.com hà persu 70 sterline attraversu blogging è truvendu un equilibriu. Ella conta a storia di "u viaghju di una mamma da u grassu à u magru à a fiducia", spartendu u so amore per i Seriali Mudelli è diventendu creativu cù l'ingredienti più sani pussibuli. U so seguitu hè cusì espansivu chì quest'annu riceverà a so cunferenza di Fitbloggin per a quinta volta è continuerà à guidà u muvimentu #WYCWYC in Twitter (hè "ciò chì si pò, quandu si pò").
Ci hè ancu parechji bloggers in u spessore di i so viaghji chì contanu e so storie ogni ghjornu cun tale dettagliu candidu chì tutti quelli chì li scontranu (o leghjenu) difendenu a so causa.Sò intelligenti, onesti, divertenti, crudi, è a vera faccia di ciò chì pò accade quandu si decide di esse più forte, più in forma, più magra, o semplicemente più sicura.
Campione di una maghjina sana di u corpu, Emily di AuthenticallyEmmie.com hè stata chjamata "troppu grassa per vulà", ma seguitate u so viaghju persunale, è sapete ch'ella hè tantu di più. I selfie di ogni ghjornu dimostranu ch'ella mette in l'equità di sudore per "cambià l'esternu mentre amparà à amassi l'internu".
Da Brandi Koskie per DietsInReview.com