Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Life Balms - Vol. 5: Diane Exavier è Ciò chì significa curà - Salute
Life Balms - Vol. 5: Diane Exavier è Ciò chì significa curà - Salute

Cuntenutu

À chì pare di curassi unu per l'altru - {textend} eticamente, in modu responsabile, è cun amore?

Sò partutu per un minutu, ma simu di ritornu cù u saltu!

Benvenutu à Life Balms, una seria di interviste nantu à e cose - {textend} tangibile è immateriale - {textend} chì ci aiutanu à passà.

In questa installazione, parlu cun poeta, saggista, teatrista è educatrice di razza Brooklyn, Diane Exavier. Prima sò stata cunnosciuta cù Diane per mezu di un amicu cumunu è aghju pigliatu subitu à leghje u so flussu di penseri nantu à Twitter, chì và da storie di incontri terribilmente terribili à dumande riflessive di cume diventemu megliu, inseme.

Ma hè quandu aghju assurbutu per a prima volta e so riflessioni nantu à a cura - {textend} più specificamente, nantu à ciò chì significa fà di a cura un filu chì tocca tuttu ciò chì si face in a so vita - {textend} chì l'aghju capita, quant'è pussutu , per a prima volta.


Per Diane, a cura ùn puderia micca esse divorziata da l'etica chì orientanu a so vita. È cusì, di modu naturale, a cura sfavillante hè diventata una forza centrale.

Un enigmu chì vale a pena di risolve.

A cura si tratta di cose assai terrestri: corpi, terra. - {textend} Diane Exavier

A vita hè dura.

U so libru - {textend} l'anti-elegia "Teaches of Peaches" - {textend} cronaca ghjustu, dopu a perdita di u so gattu cù u listessu nome. Ma a lingua chì Diane adopra per fà u sensu di u dulore è di a cura è un locu di mudificazione di forma a rende graziosa senza rinuncia.

È hè in questa chat chì tornemu à i principii fundamentali cù l'artista: Chì hè a cura, veramente? È chì hè chì, quandu tuttu hè fattu è fattu, ci tene quì, legati l'uni à l'altru sempre?

Amani Bin Shikhan: Cumu stai, boo? Cumu stai?

Diane Exavier: Sò bonu! Hè CALDU in B.K., cusì principalmente pruvendu à stà fermu mentre catturà abbastanza di stu sole. Cumu va?

AB: Oh, listessa. Nemmenu l'onda di calore s'hè lampata in Toronto, ma ùn mi possu lagnà. Altrimenti, sò ... d'accordu-adiacente. Hè statu un bellu pezzu, ùn possu mentì. Ma avete passatu a mo mente assai ultimamente - {textend} e vostre parolle nantu à a cura, in particulare.


Pudete principià parlendu mi di u vostru travagliu? È a vostra idea di cura?

DE: Parolla. Cosa sicura. Sò un artista - {textend} scrittore, teatru, è educatore. A volte l'etichette si sentenu cum'è esercizii in semantica, ma facciu ognuna di queste cose, à volte inseme, à volte separatamente. Tuttu sempre in un tentativu di facilità a riunione, chì pò varià da assai intimu à assai publicu.

E mo idee intornu à a cura sò l'ethos - {textend} u spiritu - {textend} in chì quellu travagliu hè fattu. Pensu chì aghju sempre travagliatu cun primura in mente, ma sò stati solu l'ultimi anni induve sò statu capace di articulà a cura cum'è a parolla è cosa specifica chì sto cercendu è custodendu.

AB: Cumu avete cuminciatu à fà u travagliu chì fate? Quantu ne precede una sorta di puntu d'entrata prufessiunale?


DE: A mo introduzione à a creazione d'arte hè stata prima per mezu di l'esposizione à l'arti da zitellu: viaghji di scola in musei, tempu di travagliu durante e lezioni. À a mo scola primaria, avemu avutu questi festival di Natale è di Primavera induve ogni gradu amparerà è ripete trè canzoni (u Jackson 5, i Beach Boys, ancu Mariah Carey!) È esecutà per a cumunità sculare. Eranu una cosa cusì grande.

Eru un zitellu timidu, ma aghju pigliatu quelli festival assai seriu. Mi hè piaciuta l'idea di a prova, di a pratica, è dopu di a spartera. E pensu chì m'hà datu l'occasione di esse performativu per una quantità cuntenuta di tempu, fora di u quale puderia torna à stà zittu.

Dunque, eru sempre inclinatu creativamente. E dopu saltendu davanti à u liceu, aghju intrutu in un club di ballu induve avemu focu annantu à a danza muderna, è u mo prufessore hà suggeritu un stage di l'adulescente à u Museu Whitney.

Hè stata a mo prima volta à vede arte in un sensu prufessiunale chì ùn era micca attaccatu à a fantasia di esse artista. Ci era ghjente in uffizii chì travagliavanu à l'urdinatori è chì facianu copie è chì facianu ciò chì paria travagliu praticu. Eru basatu in u dipartimentu di l'educazione è avia sensu per mè chì, postu chì mi piace assai l'arte è l'apprendimentu, questu puderia esse una carriera potenziale.

Sò sempre statu assai più attrattu da a virtù ch'è aghju versu l'argumentu ... hè ancu una cosa di portata: di u quadru generale contr'à u picculu. - {textend} Diane Exavier

Dunque a mo entrata in arte cum'è professione era in educazione artistica. Hè da quì chì vene u mo focusu nantu à a facilitazione: guida, ponteggi, tene un publicu.

È un veru disinteressu per i riflettori o a fama.

Mi sentu cum'è l'artista u più improbabile, soprattuttu perchè sò a figliola di u populu haitianu chì ùn hè micca venutu in Brooklyn per chì u so figliolu fessi "fà arte". Ancu avà, a mo mamma si lamenta chì ùn sò micca diventatu ghjudice o qualcosa chì sona più cum'è una "professione".

(Ella ùn dice mai avucatu, ciò chì mi pare assai rivelatore.)

AB: Perchè pensate chì sia dicente chì a vostra mamma ùn dice micca avucatu?

DE: Sò allergicu à u cunfrontu (un Cancer, un figliolu mediu da nutre, un figliolu d'immigranti chì si comporta bè, una donna di stu mondu), ma mi sentu assai fermu per a ghjustizia è l'equità di e cose, sapendu bè chì e persone putenti sò micca interessatu à l'equità.

E forse sò tutti l'anni di ascolta e Sorelle di a Misericordia, ma sò sempre statu assai più attrattu da a virtù di quantu l'aghju versu l'argumentu ... hè ancu una cosa di portata: di u quadru generale contr'à u picculu.

AB: Mi pare affascinante u ligame trà cura è ghjustizia. Pudete parlà cun mè più nantu à questu - {textend} u "spiritu" di cura, a vostra dedicazione à a ghjustizia?

DE: Sò una specie di u peghju studiente di teatru (l'area di studiu in cui aghju tutti i me diplomi), ma una di e cose chì u teatru hà storicamente pruvatu hè una pratica di empatia.

A ghjente hà messu in ste storie per esse letteralmente in i scarpi di l'altre persone. È ci hè forse a speranza chì dopu à a fine di a pezza, sarete vultatu à a vostra vita in u vostru corpu, dopu esse statu suspesu per un tempu, cambiatu in qualchì modu.

Micca tuttu u teatru hà u scopu di fà questu, ma assai di ellu face. (È una grande parte di u teatru fiasca à questu, ma questu hè un'altra conversazione.)

Quandu aghju invechjatu è u mondu hè aggravatu, aghju avutu à cuntestà e mo nuzione d'empatia: chì hè, cumu funziona, u so usu. È ciò chì aghju capitu dopu à troppu conversazioni frustrate cù amichi cari è cullaburatori hè chì ci hè un prufondu, prufondu fiascu in l'empatia perchè ùn basta micca.

Ùn hè simpliciamente micca abbastanza per passà per a ginnastica di l'imaginazione per duie ore è mezu tuttu per chì e luci riveninu à a fine di u spettaculu è per mè per andà in casa cunfortu è micca veramente affettatu.

Ma mentre aghju giratu a mo pratica, a mo estetica, è i mo gusti versu a cura, aghju trovu chì dumanda di più à tutti: i creatori, i performer, u publicu, ancu i pruduttori.

Cù cura, ùn hè micca solu una nuzione intellettuale è astratta di "vita" o "sperienza" chì hè in ghjocu. A cura si tratta di cose assai terrestri: corpi, terra. Ci hè una cunsequenza più immediata cù a carne. È dunque, se chjamu u corpu à l'attenzione, chì ci vole allora?

Vò in casa, prima è nanzu à tuttu. Hè quì chì aghju sperimentatu u tippu di cura chì m'hà permessu di parlà ne ancu, di parlà di qualcosa. - {textend} Diane Exavier

A cura ùn hè micca una idea. Alimenta a ghjente, furnisce riparu. Hè toccu. Hè u cuntrariu di u cunfortu chì prova à furnisce cunfortu.

A cura hè nantu à l'estensione è a tendenza.

Ùn si tratta micca veramente di penseru (cum'è in intellettuale). Vogliu dì, fighjate induve u "pensamentu" ci hà pigliatu. Queste persone è i so scherzi di l'Illuminismu! Hè salvaticu.

AB: Allora in "estensione è tendenza", cumu vi truvate ancu per definisce certi parametri intornu à a cura? Cumu definite a vostra etica di cura, per dì?

DE: Va bè, sò assai felice chì avete dumandatu questu. Perchè ghjè in realtà una cosa maiò, maiò per mè: un prugettu di vita ma ancu scrittu - {textend} questu pruvendu à definisce a mo etica di cura.

Vò in casa, prima è nanzu à tuttu. Hè quì chì aghju sperimentatu u tippu di cura chì m'hà permessu di parlà ne ancu, di parlà di qualcosa.

È cusì, una definizione di a mo etica di a cura principia cù una pratica di relazione. Iè! Una etica di cura hè una ricerca di relazione.

Benintesa, pensu prima à a mo famiglia - {textend} persone chì aghju avutu a furtuna d'esse in carica di a mo cura. Ma dopu à quessa, amichi, culleghi, ancu cunniscenze temporali. Quale si? Da induve venite? Chì fate quì? Eccu e dumande.

Quandu e risposte s'accordanu o divergenu, possu misurà u livellu di parentela.

A sapete, mi sentu spessu u più curatu quandu a cultura è a crescita sò in ghjocu. - {textend} Diane Exavier

Cusì pudete esse a mo famiglia o ùn pudete micca esse a mo famiglia. Hè bellu. Ma se rispondemu à queste dumande fora di a cima, allora pudemu accordu nantu à a nostra umanità mutuale è mantene a muvimentu o riunite.

Devu registrà u vostru corpu cum'è umanu è umanu. Cusì chì ancu se restemu stranieri, ci serà statu qualchì cura. Cusì a generosità hè ancu in ghjocu. Ma ancu discernimentu.

AB: Mmmmm.

DE: Ci hè sta frase haitiana, Tout mounn se mounn, men tout mounn pa ancu. Vole dì "Tutte e persone sò persone, ma micca tutte e persone sò listesse". Pensu chì questu hè u mottu di una etica di cura.

Ma deve esse una inversione di cume quelle stesse dumande sò spessu aduprate per a polizia.

AB: Chì vulete dì cù què?

DE: "Quale si? Da induve venite? Chì fate quì? " Queste sò e mo inchieste mentre si aprenu à a pussibilità di relazione cù e persone.

Ma sò e stesse dumande fatte da e persone impegnate in a bianchezza, l'imperu è l'espulsione cum'è mezi per chjude porte è creà frontiere. Cusì chì l'impulsione originaria versu l'identificazione [intra-cumunale] si trasforma in una minaccia [quandu lascia quella arena].

AB: Quandu vi sentite u più curatu?

DE: Lasciami entre in i mo sentimenti.

AB: Estremamente a mo merda.

DE: Sapete, mi sentu spessu u più curatu quandu a cultura è a crescita sò in ghjocu.

Dunque, quandu qualcunu mi face cucinà un pastu o faci una piccula cosa per creà facilità o cunfortu per mè, di solitu mi sorprende perchè sò una persona veramente autosufficiente. È ùn mi piace micca dumandà aiutu. Ma quandu sò aiutatu senza mancu piglià u nervu per dumandallu. Cura!

Perchè significa chì qualcunu mi hà guardatu è guardatu.

Videria solu [a mo mamma] dà è dà, è pensu chì hà influenzatu assai di cume vedu a cura cum'è qualcosa chì ùn hè micca transazziunale ma una cosa chì hà e so regule. - {textend} Amani Bin Shikhan

Ma dinò, dumandendu aiutu - {textend} hè una cosa chì cercu veramente di travaglià!

Sò raramente interessatu à a mo cura - {textend} micca chì ùn sia micca meritu. Sò solu chì sò curatu abbastanza è quandu vene più cura, vene è saraghju superbamente grata.

È aghju veramente eccitatu quandu vedu a cura sorte in u mondu senza a garanzia di una transazzione diretta. Quandu qualchissia faci un picculu attu: tene una porta, scorrendu una MetroCard, tenendu sacchi, furnisce indicazioni.

Ùn ci hè nisuna garanzia in questu, nò? Ùn "uttenite" nunda per quessa. È ancu! Si sente cum'è qualchì pratica di speranza chì qualcunu possa fà u listessu per voi. È avemu bisognu di ste meraviglie invisibili. Hè cusì chì u spiritu funziona!

Forse per quessa ùn sò mai veramente preoccupatu di vede cura per me. Solu ... cunnoscu - {textend} fiducia - {textend} chì seraghju curatu perchè cercu à primurassi - {textend} di tende à - {textend} cose intornu à mè ogni ghjornu.

E perchè Aghju vistu tante altre persone curà, quantunque invisibile cume pò esse, tutta a mo vita. Credu chì sia fede.

AB: Hè cusì pazzu perchè l'ultimu pezzu sona esattamente cum'è a mo mamma. Esattamente. È mi rende pazzu perchè ùn puderia mai vede u quadru generale di a so cura.

A viderebbe solu dà è dà, è pensu chì hà influenzatu assai cumu vecu a cura cum'è qualcosa chì ùn hè micca transazziunale ma una cosa chì hà e so regule - {textend} è cum'è qualchissia chì si sente spessu "indifferente" in qualunque capacità, rende quelle linee dure intornu à ellu hè difficiule, perchè si sente chì perdu u quadru più grande in cerca di e vittorie più chjuche.

Ma allora, chì face nasce l'etica di a cura, a so pratica è e prestazioni: Serà solu narcisista? Hè a priservazione? Chì ghjè? Dopu mi ritrovu in piazza.

Sò cusì intrigatu cù a vostra sorte di calculazione di cura per questa ragione.

DE: Duri è custanti listessi. Mi sentu quì rotulendu l'ochji à a mo propria comprensione di a cura cum'è l'aghju numinatu perchè a so veramente da esse vera ancu se ùn la sentu micca.

Sò sempre e nostre mamme, nò?

AB: Sempre. Sempre, sempre, sempre.

DE: Parlate di veru, sò una persona incredibilmente sola. Sò sempre stati. Cum'è un zitellu, aghju pusatu in silenziu per ore. Certe volte era pace. Ma u più spessu, era a sulitudine.

Sempre sentu chì ci hè questu foru cavernoso in me. È campu cun ella. Ci sò abituatu. Si lampa à volte è si mette à bracciu à l'altri.

È ùn mi mancu fà cumincià à fighjà a mo mamma cura è cura è cura - {textend} dà è dà è dà, cum'è l'avete dettu - {textend} è uttene squat in ritornu! Ma ella si alzava sempre per dà torna. Ùn aghju micca capitu.

Ma hè veramente u quadru generale ... o solu un altru modu di capisce è vede u tempu. Ùn hà micca datu per e piccule vittorie. Ùn hè micca vittoria vera.

Pensu veramente chì qualcosa accada quandu site di fronte à u corpu ... chì, allungendu a manu versu qualchissia, ci hè un infinitu creatu trà a carne.

E pensu chì hè u tempu chì stava guardendu, hè quì chì vive a vittoria.

Allora ùn hè micca un minutu, una ora, una settimana, uni pochi di mesi, ancu un annu. Hè cuntendu chì u tempu di qualcunu sia resu ghjustu. Hè quessu u "longu arcu" di a ghjustizia o quellu chì sia quella frase assurdità. Ma ùn si pò ghjunghje sì ùn tendite micca è travagliate assai per u presente.

AB: U mo cervellu diventa cusì gommosu pensendu à sta merda. Hè tuttu tantu è ancu micca abbastanza è alcune cose sò urgenti. Ma ti sentu RE: zitellu solu. Listessa, listessa, listessa. Sempre listessa.

Pensu solu à stu filu chì aghju lettu l'altru ghjornu. U tweet hà dettu: "cum'è spessu chì mi sentu aduprà u mo corpu, e mo parolle, u mo sguardu ecc in un modu chì spergu di ghjunghje à u passatu di a persona."

Mi tocca solu tuttu u tempu - {textend} quantu hè difficiule di curassi è di curalli in un modu chì hà un impactu è micca solu un modu chì ci faci sentì chì avemu fattu abbastanza. Per sapè quandu a cura ùn basta micca è sapè quandu spinghje di più o qualunque cosa. Hè tuttu cusì ... astrattu.

Tuttu què hè per dì, i vostri penseri aiutanu à stende quella immaginazione per mè ciò chì hè a cura - {textend} quale hè a santità è l'utilità di questu.

DE: Misericordia. Hè, veramente, u mo più grande successu è u mo più grave sbagliu.

Cercu constantemente di mette u mo corpu in u caminu di qualcunu in a speranza chì u tempu si rompa è chì possu ghjunghje à u so passatu o ch'elli ponu ghjunghje à u mo passatu è in u presente, tendendu à quella storia, muvianu versu qualchì avvene.

Chì ghjè l'usu [di a cura], cum'è in un veru modu utilitariu? Hè cusì, cusì, cusì difficiule.

AB: Hè, ma ùn possu scuzzulà l'impulsione chì hè qualcosa chì hè ghjustu ... vitale per mè. È micca di parlà per voi, ma si sente cum'è si sente di listessa manera.

DE: Iè! Scrivia eri è a sola parolla chì aghju pussutu pensà per discrive st'impulsione era "vitale".

AB: Grazie mille per questu - {textend} per u vostru tempu, a vostra perspettiva. Ùn possu aspittà chì a ghjente leghje questu.

DE: Ti ringraziu tantu, tantu per avvicinassi è per scrive è per pruvà è per curà ogni ghjornu maladettu.

AB: Zitella! Ancu tù! Sò in timore da luntanu, sempre.

Diane's Life Balms:

  1. Spassighjati è acqua: Ùn pudete micca veramente ligà à l'acqua, ma aghju aumentatu u mo assunzione d'acqua di circa 200 per centu sta estate è a faccia si ralegra. Amu ancu e devu fà spassighjate. Hè in realtà u più impurtante balzmu di vita.
  2. Cura di a pelle: Aghju a pelle salvaticamente grassa. Aghju utilizatu a linea Ole Henriksen Balance - {textend} u detergente per gel è l'idratatore - {textend} dapoi un annu è mezu è hè veramente aiutatu cù sblocchi, pori intasati, è tenendu l'oliu sottu cuntrollu. A machja di sauna da a stessa linea si riscalda quandu l'applicate à a vostra faccia è hè cum'è "ooh la la!" A linea hè super costosa, ma dura assai è u situ Ole Henriksen hà vendutu tuttu u tempu. Inoltre, anu un kit di dimensione di prova abbastanza accessibile chì vi durerà circa trè mesi, abbastanza longu per sapè se funziona per voi.
  3. Libri: Più recentemente, "Migrant Brothers" di Patrick Chamoiseau, "In the Wake: On Blackness and Being" di Christina Sharpe, è "the black maria" di Aracelis Girmay.

Cum'è i penseri di Diane Exavier? Seguitate u so viaghju in Twitter è Instagram.

Amani Bin Shikhan hè un scrittore è ricercatore di cultura cun focus nantu à a musica, u muvimentu, a tradizione è a memoria - {textend} quandu coincidenu, in particulare. Seguitàla in Twitter. Foto di Asmaà Bana.

Scelta Di Lettori

Mettite e piante in a vostra stanza per un sonnu megliu, secondu l'astronauti

Mettite e piante in a vostra stanza per un sonnu megliu, secondu l'astronauti

Tutti pudemu prufittà di a putenza vegetale, ì ite in u paziu prufondu o ghju tu quì nantu à a Terra.Imagine chì ite in u paziu prufondu, enza nunda da guardà, ma i lampi...
U Fumatore di Narghilè Vi Fa Alta?

U Fumatore di Narghilè Vi Fa Alta?

Un narghilè hè una pipa d'acqua aduprata per fumà u tabaccu. Hè ancu chjamata hi ha (o hee ha), hubble-bubble, narghile è goza.A parolla "narghilè" i riferi...