Cosa hè a variante C.1.2 COVID-19?
Cuntenutu
- Chì ghjè a Variante C.1.2 COVID-19?
- Cume Preoccupatu Devi Esse Persone Circa a Variante C.1.2?
- Cumu si Prutegge Contra a Variante C.1.2
- Rivista per
Mentre chì parechje persone sò state focalizate à u laser nantu à a variante Delta altamente contagiosa, i ricercatori dicenu avà chì a variante C.1.2 di COVID-19 pò vale a pena d'esse attenta ancu.
Un studiu di pre-stampa publicatu in medRxiv a settimana scorsa (chì ùn hè ancu stata rivisitata da i pari) hà dettagliatu cumu a variante C.1.2 hà evolutu da C.1, a ceppa daretu à a prima onda d'infezioni SARS-CoV-2 (u virus chì provoca COVID-19) in Sudafrica .A ceppa C.1 hè stata dettata l'ultima volta in Sudafrica in ghjennaghju di questu annu, secondu u rapportu, cù a ceppa C.1.2 apparsu in u paese in maghju.
Al di là di u Sudafrica, però, i circadori dicenu chì a variante C.1.2 hè stata rilevata in altri paesi intornu à l'Africa, l'Europa è l'Asia, ma micca in i Stati Uniti.
Ancu s'ellu ci sò sempre parechje dumande nantu à sta variante C.1.2 emergente, eccu ciò chì avete bisognu di sapè, è ciò chì dicenu i funzionari sanitari.
Chì ghjè a Variante C.1.2 COVID-19?
C.1.2 hè una variante chì hè stata rilevata durante a terza onda di infezioni COVID-19 in Sudafrica à principiu di maghju di questu annu, secondu u medRxiv rapportu.
Inoltre, i circadori anu truvatu chì a variante C.1.2 cuntene "assai mutazioni" chì sò stati identificati in i quattru "varianti di preoccupazione" di COVID-19: Alpha, Beta, Delta è Gamma. Chì significa questu, esattamente? Ebbè, per i principianti, i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie ricunnosce e varianti COVID-19 cum'è VOC basati annantu à evidenze chì sustenenu un aumentu di trasmissibilità, malatie più gravi (un uptick in ospedali o morti), è una efficacia ridotta di i trattamenti. (Vede: Quantu hè efficace u vaccinu COVID-19?)
E mentri u CDC ùn hà ancu aghjustatu a variante C.1.2 à a so lista VOC, i circadori da u medRxiv variante di nota di rapportu "cuntene parechje sustituzioni ... è eliminazioni ... in a proteina spike". È, ICYDK, a proteina spike hè situata à l'esternu di u virus è pò aghjunghje à e vostre cellule, causendu cusì COVID-19. E sostituzioni multipli è l'eliminazioni in a proteina spike "sò state osservate in altri VOC è sò assuciati cun una trasmissibilità aumentata è una sensibilità di neutralizazione ridutta", secondu a ricerca. (Relazionatu: Cosa hè una infezione da COVID-19?)
Cume Preoccupatu Devi Esse Persone Circa a Variante C.1.2?
Ùn hè micca chjaru chjaru à questu puntu. Ancu i circadori chì anu scrittu u medRxiv rapportu ùn sò micca sicuru. "I travaglii futuri anu da scopu di determinà l'impattu funzionale di queste mutazioni, chì includenu probabilmente a neutralizazione di a fuga di anticorpi, è di investigà se a so cumbinazione conferisce un vantaghju di replicatività di fitness nantu à a variante Delta", dicenu i ricercatori. Significatu, più travagliu hè necessariu per scopre esattamente quantu male questa variante pò esse è se pò superà u Delta già problematicu. (Assuciatu: Cosa Fà Se Pensate chì Avete COVID-19)
Maria Van Kerkhove, Ph.D., capimachja COVID-19 di l'Organizazione Mondiale di a Salute, hà pigliatu à Twitter luni è hà dettu: "À questu mumentu, C.1.2 ùn pare micca esse [in] in circulazione, ma avemu bisognu di più sequenziazione per esse cundottu è spartutu in tuttu u mondu ", aghjunse Lunedì," Delta pare dominante da e sequenze dispunibili ". In altre parolle, secondu Van Kerkhove, a variante Delta resta dominante secondu e sequenze dispunibili finu à aostu 2021.
In più, l'esperti di e malatie infettive ùn parenu micca esse troppu allarmati à questu puntu. "Ci hè circa 100 sequenze rappurtate in u mondu è ùn pare micca esse in crescita postu chì Delta domina altre varianti", dice Amesh A. Adalja, MD, espertu di malatie infettive è studiosu anzianu in u Johns Hopkins Center for Health Security.
"Attualmente, questu ùn hè micca una causa maiò di preoccupazione", aghjusta William Schaffner, MD, specialista in malatie infettive è prufissore à a Scola di Medicina di l'Università Vanderbilt. "Più guardemu, più facemu una sequenza genetica, più si presentanu ste varianti. Alcune di elle si sparghjeranu è a quistione hè," Vanu à piglià vapore? ""
U duttore Schaffner rimarca ancu chì a variante Lambda, per esempiu, "hè stata fora per un pezzu, ma ùn hà micca veramente pigliatu vapore". Dittu chistu, nota chì ùn hè micca chjaru se C.1.2 seguiterà una strada simile. "Si sparghje un pocu, ma alcune di queste varianti si sparghjeranu un pocu è ùn facenu micca assai altru", dice u duttore Schaffner.
U duttore Adalja nota chì avà ùn ci hè micca assai da andà cun C.1.2. "À questu puntu, ùn ci hè micca abbastanza infurmazione per esse capace di valutà quale serà a so futura traiettoria", dice. "In ogni casu, a variante Delta, per via di a so forma fisica, rende assai difficiule per l'altre varianze di guadagnà un postu".
Cumu si Prutegge Contra a Variante C.1.2
Quandu si tratta di varianti da preoccupassi, C.1.2 ùn pare micca esse unu di elli per u mumentu. In fatti, ùn hè ancu statu rilevatu in i Stati Uniti, secondu u raportu di pre-stampa sopra menzionatu.
Tuttavia, u duttore Schaffner dice chì si pò prutege si da C.1.2 è altre varianti vaccinendu cumpletamente contr'à COVID-19. Suggerisce ancu di uttene u booster sparatu quandu sò passati ottu mesi da a vostra seconda dose di un vaccinu mRNA (sia Pfizer-BioNTech o Moderna), secondu e raccomandazioni CDC. (FYI, un colpu di rinfurzamentu per a vaccina una dose di Johnson & Johnson ùn hè ancu statu autorizatu.)
Cuntinuendu à portà una maschera quandu site in casa in e zone induve a diffusione di u virus hè alta hè ancu un modu utile per riduce u risicu di cuntrazione di qualsiasi tensione di COVID-19. "Queste sò e cose chì avemu da fà per stà prutetti", dice u duttore Schaffner. "Se fate parechji di elli, site ancu più prutettu".
L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aggiornamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia sianu cambiate dapoi a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.