Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 24 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Aprile 2025
Anonim
Ciò chì hà pigliatu à cunquistà (Parte di) l'Ultra Maratona Runfire Cappadocia in Turchia - Vita Di Vita
Ciò chì hà pigliatu à cunquistà (Parte di) l'Ultra Maratona Runfire Cappadocia in Turchia - Vita Di Vita

Cuntenutu

Chì ci vole à fà 160 chilometri attraversu u desertu turcu ardente? Esperienza, sicuru. Un desideriu di morte? Forse.Cum'è un corridore di strada, ùn sò micca stranu per e lunghe rotte, ma sapiu chì iscriversi à l'Ultra Maratona di Runfire Cappadocia sarebbe un'avventura mitica è di prova di mettezza, ancu per un multi-maratonistu cum'è mè.

Aghju viaghjatu 16 ore da New York City à u paese di Uchisar in Cappadocia. Ma a mo prima vera introduzione in a regione hè ghjunta per via di un globu d'aria calda in l'Anatolia cintrali. A Cappadocia semi-arida hè stata a casa di antichi Hittiti, Persiani, Rumani, Cristiani Bizantini, Seljucchi è Turchi Ottomani, è era faciule à apprezzà a grandezza di u terrenu chì stava per corse mentre alzava sopra formazioni rocciose cunnisciute cum'è "fata camini. " I tonalità rosa di Rose Valley, profonde gole di Ihlara Valley, cime scoscese di u Castellu di Uchisar, è sentieri attraversu canyon scolpiti promettenu una sperienza una volta in a vita. (Cum'è questi 10 Migliori Maratoni per Viaghjà in u mondu.)


Ma pudete chjamà una volta in a vita se sunniate dighjà di fà torna?

Prima di a corsa, avemu stallatu un campu in tende tradiziunali turche in Love Valley. Cù sei opzioni diverse chì varianu da una 20K di un ghjornu (circa una meza maratona) à una ultra maratona di 160 miglia autosostenuta di sette ghjorni, tutti i 90 avventurieri in u mo viaghju sò stati coperti. E categurie più populari sò "mini" ultras di quattru è sette ghjorni, induve l'atleti affrontanu 9 à 12 chilometri à u ghjornu trà pasti trattati in campu. A corsa traversa i scoglii di roccia, campi agriculi, valli lussureggianti, paesi rurali, un lavu di cratere, è u lavu sali seccu Tuz. I ghjorni sò caldi, spinghjenu 100 ° F, è e notti sò fresche, scendendu finu à 50 ° F.

Aghju scrittu per a RFC 20K-a mo prima corsa di trail sempre-longu cù altri dui ghjorni di corsa. Ma aghju amparatu subitu chì quasi 13 miglia attraversu a Cappadocia serianu i più belli è più belli chilometri chì aghju mai scontru. Di e 100 corse è innumerevoli corse ch'e aghju registratu in sei cuntinenti, nimu ùn hè statu cusì caldu, collinoso, umiliante è esaltante cum'è Runfire Cappadocia. Quantu hè dura sta corsa? U tempu vincitore in ogni mezza maratona di strada hè trà 1 ora è 1 ora, 20 minuti. U tempu vincitore à a RFC 20K hè statu 2 ore, 43 minuti. Ddu vincitore era u solu persona per finisce sottu 3 ore. (Amparate ciò chì a corsa in u calore face à u vostru corpu.)


A notte prima di u 20K, avemu statu infurmatu nantu à u corsu, ma mentre i maratoni Ultra viaghjavanu cù i dispositi GPS programati cù a strada di a corsa, avemu solu una lista di turni longu un corsu marcatu. U ghjornu di a corsa, malgradu quellu percorsu marcatu, mi sò persu. Allora persu di novu, è di novu, finu à ch'e aghju mancatu l'ora di cut-off finale à a seconda di dui punti di cuntrollu di sicurezza. Aghju finitu i primi cinque chilometri senza avvenimentu in circa 1 ora, 15 minuti è i prossimi sei chilometri in 2 ore, 35 minuti. Aghju scherzosamente chjamatu a razza "Walkfire" dopu avè caminatu in circondu.

Fora di u chjassu, u sole era ininterrotta, l'aria secca, l'ombra pocu è luntana. Aghju accettatu chì una lucentezza di sudore m'immergerà i mo vestiti. Ma aghju ancu pigliatu precauzioni in più per pruteggerme da colpi di calore, brusgiature di sole è disidratazione mentre curria per u fornu chì induce u miraghju. Aghju fattu un jogging assai più lente di u solitu è ​​aghju pigliatu frequenti spassighjate à marchjà. "Walkfire", cum'ellu era, ùn era micca una cattiva idea E linguette di carboidrati è elettroliti eranu un must, cun quantità abbondanti d'acqua. I gulped down bottles interi d'acqua in i punti di cuntrollu in più di a buttiglia chì aghju purtatu cun mè in a corsa. U mo bandana buff era ancu essenziale. L'aghju purtatu cum'è guaita è parasole per u collu, tirandulu nantu à a bocca quandu a strada era soprattuttu polverosa. E sunblock, dolce sunblock, cumu ti amu ? Aghju dumandatu ogni matina è aghju purtatu nantu à u mo passu in a mo cintura di corsa per applicà à meza corsa. In più, ùn aghju micca osatu fà una mossa senza sfumature è visiera.


À a fine, perde si in u desertu anatolianu ùn hè micca cusì spaventosu cumu puderia sembrà. Cum'è in altrò, i periculi nascondenu in Turchia, chì si trova à u crucivia di l'Europa è di u Mediu Oriente. Ma in Cappadocia è Istanbul, aghju avutu un mondu luntanu da i guai di, bè, u mondu. Ancu cum'è una donna chì viaghja è corre sola, ciò chì aghju vistu in terra ùn s'assumigliava nunda à l'imaghjini di a nutizia.

E ragazze in foulard in a strada di a scola di dumenica ridavanu mentre curriamu in u so paese rurale. E nanne in hijab sventavanu da i finestri di a seconda storia. Una ghjovana donna in jeans magri si dumandava ciò chì purtaria i corridori in u so paisolu pulverosu. Sò prontu à vede e donne turche chì correnu in canotte è shorts quant'è tù sì collant è tees. È u sonu di a chjama musulmana à a preghiera chì sonava da i minareti di a moschea era calmante quant'è bella.

U mondu di a corsa hè famosu amichevule, è aghju trovu corridori turchi è urganizatori di corse trà i più accoglienti chì aghju scontru. Duranti u 20K, aghju fattu amici cù quattru altri corridori persi chì venenu da parechji anguli di Turchia. Avemu parlatu, ridutu, pigliatu selfie, compru bivande in caffè à fiancu à a scogliera, chjamati da i funziunarii di a razza chì ci dirigenu di ritornu nantu à u corsu, è infine si lampanu in u sicondu puntu di cuntrollu dopu avè giratu quasi 11 di 13 chilometri in 3 ore, 49 minuti. (Amparate Perchè Avè un Amicu di Fitness hè a Migliore Cosa di Mai.) Aghju guadagnatu u mo primu DNF (Ùn Finisce micca), à fiancu à altri 25 corridori chì ùn sò micca stati capaci di finisce in u quadru di quattru ore. (FYI: C'eranu solu 54 corridori in cuncurrenza.) Eppuru aghju avutu una di e corse e più memorabili di a mo vita.

U secondu ghjornu di Runfire, aghju tracciatu a squadra GPS Garmin itinerante, seguitendu i corridori in tuttu u percorsu in una Volkswagen Amarok. Cù i corridori 20K andati, avianu solu 40 corridori à guardà. Aghju incuragitu i maratoni ultra da uni pochi di punti di cuntrollu in a strada, induve i funzionari offrenu acqua, aiutu medicale è un locu d'ombra. Dopu aghju fattu l'ultimi quattru chilometri di u percorsu per una strada solitaria, ma bella, di sabbia.

I Girasoli furmavanu ventu attraversu i terreni agriculi ardenti, allinendu u percorsu spuntatu di fiori selvatichi. Patate, zucche, granu è orzu crescenu al di là in a cestera di u pane anatolicu di u core di a Turchia.

Mentre caminavanu, mi sentu cum'è se fussi l'unicu corridore in u mondu, caccendu a polvera, stuzzichendu sottu à u sole, è amendu ogni seconda calda è sudata. In questu momentu, aghju capitu l'appellu di l'ultra maratona-travagliendu per una strada solitaria è girendu u mondu un passu per volta. Corri senza musica, aghju intesu ogni respiru, ogni passi, ronziu di a mosca, è u ventu frustu di granu. Mi sentia una parte di a terra, un animale chì andava, un sughjornu in una ricerca epica.

Ma mentre aghju persu i mo penseri in a reveria di u massimu di u corridore, trè masci m'anu strappatu da a mo reverie. M'anu indirizzatu in turcu, dopu in inglese quandu aghju rispostu cun un pocu pronunciatu merhaba, u salutariu per tutti i scopi. Vulianu dì mi i so nomi è amparà u mo. Unu portava un tank Disney 101 Dalmatians. È una volta di più, eru solu umanu; solu un corridore, micca un ultra maratonista. Ma a semente hè stata suminata, u bug hà avutu pocu. Vuliu di più.

Per nove chilometri u lindumane, aghju fattu squadra cù un corridore turcu chjamatu Gözde. Avemu maravigliatu di un lagu di crateri, di un villaghju di petra cascatu, è di altri siti mentre cullavamu à l'altitudine massima di a corsa à 5.900 piedi, più di un chilometru di altezza, mentre l'indice di calore cullava sopra 100 ° F. Cù l'aiutu di un dispositivu GPS, aghju trovu assai più faciule per stà in corsu. Gözde hà strappatu albicocche è ciliegie da l'arburi vicini. Avemu mostratu e foto durante e pause di caminata - u so gattu è u mo cane. Aghju spartutu cunsiglii annantu à a Bank of America Chicago Marathon, a prossima grande corsa di u so calendariu, chì accade solu di esse in a mo cità nativa di a mo zitellina. Mi hà datu raccomandazioni per a mo prossima visita à Istanbul, a so cità nativa. (Creving una avventura luntanu? Eccu 7 destinazioni di viaghju chì rispondenu à a Chjama di u "Selvaticu".)

È u mo core s'hè affundatu quandu aghju realizatu chì u mo tempu in a corsa si stendeva. À a fine di a ghjurnata, una vittura hà aspittatu per alluntanami, di ritornu in Cappadocia è in Istanbul. Vuliu curriri cù l'altri participanti à u prossimu campu longu u grande lavu salatu di Turchia. Vuliu esse un ultra marathoner per tutti i mo ghjorni. Chì ci vole à corre per u desertu turcu ardente di i paisaghji di fole? A vuluntà d'esse un eroe "per sempre sempre", cum'è David Bowie cantava. O, sapete, solu per un ghjornu.

Rivista per

Publicità

Articuli Affascinanti

Propranolol, Compressa Orale

Propranolol, Compressa Orale

Punti alienti per propranololA compre a orale di Propranolol hè di punibule olu cum'è medicamentu genericu. Ùn hà micca una ver ione di marca.Propranolol vene in quattru forme...
4 Modi per uniformà e labbra irregulari

4 Modi per uniformà e labbra irregulari

U vi u di ognunu hè un pocu a immetricu, dunque e labbre leggermente irregulari ùn ò micca a ai vi ibili per l'altri. Ma e labbre irregulare ponu e e un prublema co meticu fru trant...