Quantu tempu dopu l'estrazione di i denti Pudete uttene un incavo asciuttu?
Cuntenutu
- Cumu identificà a presa secca
- Cumu prevene a presa secca
- Quandu duvete chjamà u vostru dentistu?
- Trattamentu di presa secca
- U takeaway
Risicu di presa secca
A presa secca hè a complicazione più cumuna dopu à l'estrazione di un dente. L'estrazione di u dente implica a rimozione di u dente da a so presa in a vostra mascella. Dopu una estrazione di denti, site in risicu di sviluppà una presa secca. Stu risicu hè prisente finu à chì site sanu sanu, chì pò piglià da 7 à 10 ghjorni in parechji casi.
U socket seccu si faci quandu u coagulu di sangue chì duverebbe esse furmatu in u socket dopu a vostra estrazione hè sia eliminatu accidentalmente o mai furmatu in primu locu.
A presa secca ùn hè più un risicu una volta chì u situ hè guaritu. Dumandate à u vostru dentistu quandu aspettanu chì siate sanu guaritu. Basatu nantu à a vostra storia di salute è cumu hè andata a vostra chirurgia, vi ponu dà u megliu calendariu per riferimentu.
Questi cunsiglii ponu migliurà a vostra recuperazione è riduce u vostru risicu di presa secca:
- Seguitate i segni di u vostru corpu è l'ordine di u duttore nantu à a recuperazione. Puderete avè bisognu d'aspittà finu à chì site sanu sanu recuperatu prima di ripiglià l'attività normale.
- Pianu di piglià tutta a ghjurnata fora di u travagliu o di a scola dopu a vostra estrazione.
- Quandu u vostru dolore diminuisce, pruvate lentamente à rientre in a vostra rutina. Fermate ogni attività sì avete improvvisamente più dolore.
U dolore, u gonfiore è u sanguinamentu duverianu tutti diminuisce costantemente in a prima settimana. Leghje per amparà di più nantu à i segni di presa secca, a prevenzione è u trattamentu.
Cumu identificà a presa secca
Normalmente, un coagulu di sangue si forma nantu à a vostra presa vacante. Stu coagulu prutege a ferita mentre guarisce è prumove a nova crescita di tissutu.
Senza un coagulu di sangue sopra a vostra presa, u tessutu crudu, e terminazioni nervose è l'ossu sò esposti. Questu pò esse doloroso è analgesici senza prescrizzione sò qualchì volta micca abbastanza per aiutà.
I sintomi di a presa secca includenu:
- dulore severu chì ùn pò micca esse cuntrullatu da i medicazione senza ricetta
- u dulore chì si stende nantu à u latu di a vostra faccia da induve u to dente hè statu tiratu
- mancanza di coagulu di sangue annantu à a vostra presa
- ossu visibile in a vostra presa
- cattivu gustu, odore, o a presenza di pus in bocca, chì ponu esse segni pussibili d'infezzione
Hè nurmale per voi di sente u dulore è u gonfiu u primu ghjornu dopu a chirurgia. Puderete ancu vede piccule quantità di sangue nantu à u to vestitu di gasa. Sì u vostru dulore aumenta, ùn migliurà micca, o si nota unu di i sintomi nutati sopra, vedi subitu u vostru dentistu.
Cumu prevene a presa secca
L'American Dental Association vi raccomanda di tene una garza sopra u vostru situ di estrazione per 30 à 45 minuti dopu a chirurgia. Questu incuraghjenu un coagulu di sangue per formassi è pò aiutà à prevene a presa secca. Se fumate, pudete dumandà un medicamentu dentale speciale in cellulosa ossidata per aiutà à prevene a presa secca.
Duvete esse assai dolce cù a bocca finu à chì u situ sia tutalmente guaritu. Manghjate cibi dolci è masticate da u latu oppostu di a bocca da a vostra estrazione. Ùn pudete micca esse capace di dì quandu site completamente guaritu, allora errate da u latu di a prudenza.
Per 24 ore dopu a chirurgia, evite:
- fumendu
- manghjà noci, semi, è cibi croccanti chì ponu attaccà si in a presa
- beie bevande assai calde o acidiche, cum'è caffè, soda, o suchju d'aranciu, chì pò disintegrà u vostru coagulu di sangue
- succhjendu muvimenti cum'è slurping soup o aduprendu una paglia
- risciacquatura vigorosa di a bocca
- alcolu è collutori chì cuntenenu alcolu
- lavà o usà i denti intornu à a presa
Dumandate à u vostru dentistu se duvete smette di piglià contraccettivi orali se avete una estrazione di denti. Alcuni mostranu questi medicamenti ponu aumentà a vostra possibilità di sviluppà una presa secca.
Quandu duvete chjamà u vostru dentistu?
U dulore di a secca secca di solitu principia pochi ghjorni dopu a chirurgia. Chjamate subitu u vostru duttore se:
- u vostru dulore cresce di colpu
- sviluppate frebba, nausea o vomitu
A maiò parte di i dentisti anu un serviziu di risposta ancu dopu l'ore di ufficiu sò chjuse.
Trattamentu di presa secca
E prese secche necessitanu un viaghju di ritornu à u vostru duttore per diagnosi è trattamentu.
U vostru dentistu pulisce a ferita è applica medicazione per un sollievu immediatu di u dolore. Rimpiazzaranu a gasa è vi daranu struzzioni dettagliate per mantene u situ pulitu è sicuru. Pudete esse datu un colutore speciale, antibiotici, o medicazione per u dolore prescritta.
U trattamentu di a presa secca riprende u vostru prucessu di guarigione di novu, allora ci vorrà uni pochi di ghjorni per guarì. Seguitate attentamente l'istruzzioni di u vostru duttore per a recuperazione in casa per aiutà a presa secca à guarì currettamente.
U takeaway
A presa secca hè a complicazione più cumuna dopu à l'estrazione di un dente. U traumu per u coagulu di sangue è u situ di estrazione pò causà dolore severu. Certi fattori cum'è fumà ponu aumentà u vostru risicu.
A presa secca hè curabile da un duttore è probabilmente vi sentirete un sollievu immediatu dopu u trattamentu. Chjamate u vostru duttore subitu se sperimentate cumplicazioni dopu l'estrazione di un dente.