Whitney Port hè stata candidata à u Mix di Emozioni Ch'ella Hà Dopu à a Sua Recenta Avaria
Cuntenutu
Durante è dopu a so gravidanza cù u figliolu Sonny, Whitney Port hà spartutu u bonu è u male di diventà una nova mamma. In una seria YouTube intitulata "I Love My Baby, But ..." hà documentatu a so sperienza cù cose cum'è u dolore, u gonfiore è l'allattamentu.
Avà, Port hà datu di novu a so perspettiva onesta nantu à a gravidanza, sta volta di avè un abortu. In un novu episodiu di u so podcast Cù Whit, ella è u so maritu, Tim Rosenman, anu parlatu di a seconda gravidanza di Port, chì hè finita in un abortu spurtivu duie settimane fà. (Relativu: Shay Mitchell, incinta, ricorda in lacrime chì era "cecu" per un precedente abortu in 14 settimane)
À l'iniziu di l'episodiu, Port hà revelatu ch'ella ùn era micca sicura di avè un secondu figliolu prima di esse incinta. "In fondu ciò chì hè accadutu era chì aghju cessatu di piglià u mo cuntrollu di nascita", hà spiegatu nantu à u podcast. "Pensu chì ciò chì vulia succede era per noi di stà incinta senza avè a cunversazione è senza avè da pruvà per questu, per esse fora di u mo cuntrollu".
Quandu hà sappiutu ch'ella era incinta, ùn avia micca una prospettiva cumpletamente pusitiva. "Mi sentu spavintatu per via di tutti i sacrifici è di ciò chì avaria da passà per avè stu zitellu è esse mamma", disse. "Ma eru ancu spaventatu solu per ammettà ancu chì eru spaventatu d'avè u zitellu. Mi sentia estremamente vergugnosu è culpevule d'avè sentitu cusì, è cusì solu sti strati di vergogna è di culpabilità facenu cusì difficiule ancu di parlà."
Sei settimane dopu à a so gravidanza, Port s'hè avvistu ch'ella stava maculendu. Dopu hè andata à l'uspidale per esaminà e hà sappiutu chì a so gravidanza ùn era più fattibile. Dopu avè discututu e so opzioni cù u so duttore, hà sceltu per una prucedura di dilatazione è curettage (D&C), disse. ICYDK, una prucedura D & C hè spessu fatta dopu un abortu per sguassà u fetu è altri tessuti, secondu a Johns Hopkins Medicine. (Relativu: Hannah Bronfman hà spartutu a so storia d'abortu in un Vlog intimu)
Quandu Port hà trattatu avà a so visione di l'abortu spontaneu, si strangulò quandu hà rivelatu chì sente un mischju di emozioni. "Ùn possu micca dì chì mi sentu alleviatu", disse. "Mi sentu tristu perchè tuttu hè solu traumaticu. Mi sentu tristu, ma mi sentu ancu felice chì u mo corpu sia sempre u mo propiu avà è chì questu ùn sia micca una cosa in più chì duvemu pianificà".
In tuttu u podcast, Port hà manifestatu esitazioni per l'apertura, temendu chì a ghjente a vergugnassi per ùn esse micca trista per centu per a so fine di a gravidanza. Ma hà dettu ch'ella vulia mustrà à altre donne chì tuttu ciò chì si sente dopu à un abortu hè bonu: "Mi sentu cum'è per noi à a fine di a ghjurnata chì hè tantu più impurtante chì sta conversazione sia fora per sempre per chì a ghjente sia à sente per ch'elli sentinu qualchì validazione ".