I grassi trans artificiali puderanu esse essenzialmente estinti da u 2023

Cuntenutu

Se i grassi trans sò u cattivu, allora l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hè u supereroe. L'agenzia hà annunziatu una nova iniziativa per eliminà tutti i grassi trans artificiali da tutti i cibi in u globu.
In casu avete bisognu di un rinfrescante, i grassi trans cadenu in a categuria di "grassi cattivi". Si trovanu naturalmente in piccule quantità in carne è latticini, ma sò ancu creati aghjunghjendu l'idrogenu à l'oliu vegetale per rende u solidu. Questu hè aghjuntu à l'alimenti per aumentà a vita di conservazione o cambià u gustu o a struttura. Sò questi grassi trans "artificiali" chì l'OMS vene. A differenza di i grassi insaturi "boni", i grassi trans sò stati dimustrati per aumentà u vostru LDL (colesterolu cattivu) è calà u vostru HDL (colesterolu bonu). In breve, ùn sò micca boni.
I grassi trans cuntribuiscenu à 500 000 morti per malatie cardiovascular ogni annu, l'OMS stima. Cusì hà sviluppatu stu pianu chì i paesi ponu seguità per REPLACE (REvede fonti di dieta, Pusu romote di grassi più sani, Legislate, Acambiamenti ssess, Crià a cuscenza, è Enforce) grassi trans artificiali. L'ubbiettivu hè chì ogni paese di u mondu crei una legislazione chì impedisca à i pruduttori di usalli cumpletamente da u 2023.
U pianu averà probabilmente un impattu globale enorme, ma i Stati Uniti anu dighjà avutu un primu passu. Puderete ricurdà chì i grassi trans sò diventati un tema caldu in 2013 quandu a FDA hà rignatu chì ùn hà più cunsideratu l'oliu parzialmente idrogenatu (a fonte principale di grassi trans artificiali in l'alimenti processati) per esse GRAS (Generally Recognized As Safe). E dopu, in 2015, hà annunziatu ch'elli avanziassenu cun un pianu per eliminà l'ingredientu da l'alimenti imballati da 2018. Dapoi chì a FDA hè entrata, u paese hà tenutu a so prumessa è i pruduttori si sò alluntanati gradualmente da i grassi trans, dice Jessica Cording , MS, RD, pruprietariu di Jessica Cording Nutrition. "Truveraghju chì ci hè qualchì discrepanzia righjunale, ma in i Stati Uniti, usamu grassi trans assai menu spessu", dice. "Una quantità di cumpagnie anu riformulatu i so prudutti per pudè creà senza i grassi trans". Allora se vi dumandate se u pianu di l'OMS significherà l'estinzione di i vostri alimenti pronti à manghjà preferiti, fate tranquillu - quelli alimenti sò probabilmente digià stati alterati è probabilmente ùn avete mancu nutatu.
È se pensate chì l'OMS ùn hà micca affari cù i vostri biscotti è popcorn, u vostru corpu supplicheria di differisce. L'eliminazione permanente di i grassi trans artificiali hè ghjustificata, dice Cording. "Onestamente sò una di quelle grasse chì ùn facenu nunda à alcunu favore, allora pensu chì sia davvero incuraghjente chì l'OMS ci sia è cerca di sbarrazzassi di elli in a nostra alimentazione".