Perchè u colesterolu hè a nova cosa migliore per a vostra carnagione
Cuntenutu
Prestu, à chì vi face pensà a parolla colesterolu? Probabilmente un piattu grassu di pancetta è ova o arterie intasate, micca crema visu, nò? Hè da cambià, chì u colesterolu hè oghji un attore chjave in a scena di a cura di a pelle.
"U colesterolu hè unu di i lipidi più cumuni in u nostru corpu, dendu à e nostre cellule struttura è fluidità", spiega Sherry Ingraham, M.D., un dermatologu certificatu à bordu in Katy, TX. È ghjoca un rolu particulari impurtante in a nostra pelle. "Pensate à u stratum corneum, a capa esterna di a vostra pelle, cum'è esse fatta di brique è mortar. U colesterolu hè un cumpunente integrale di quellu mortar ", dice. A pelle giovane è sana hà un mortar grossu, senza cracke. À l'età, i livelli di colesterolu in a nostra pelle diminuiscenu, di circa 40 per centu à l'età di 40. U risultatu? Murtale più diluente è un "muru di mattoni" in ruina, AKA un carnugliu seccu è arrugatu. (Scopri cumu cumprà a cura di a pelle chì funziona, ogni volta.)
Ma questu ùn significa micca chì solu a ghjente di più di quaranta pò prufittà di u colesterolu topicu. Ùn importa quanti anni avete, ogni volta chì lavate a faccia, esfoliate o applicate un trattamentu aggressivu anti-invecchiamento, spogliate a pelle di i so lipidi naturali, cumpresu u colesterolu, nota Ingraham. Fate cusì troppu spessu è pudete finisce cù una barriera di a pelle compromessa-l'umidità si filtra, l'irritanti entranu, è a pelle diventa secca, irritata è infiammata. (psst... Questa hè a Migliore routine di cura di a pelle per a pelle secca.) L'usu di un pruduttu chì cuntene u colesterolu aiuta à rimpiazzà questi grassi essenziali, mantene a barriera di a pelle sana, è, in definitiva, dà un tinte più liscia è più idratata.
Allora perchè u colesterolu diventa solu avà buzz-digne? Ingraham cita dui motivi: Prima, una connotazione negativa (pensate à quella piastra grassa di bacon è ova), ancu s'ellu hè prestu à nutà chì l'applicazione di u colesterolu in u topicu ùn affetta micca i livelli di colesterolu in u sangue (un misconception cumuni). In più, "u focu hè sempre statu annantu à aghjunghje novi ingredienti à a pelle. Avà si tratta di rifornisce ciò chì deve esse naturalmente quì", aghjusta.
Per truvà una crema chì cuntene u colesterolu, basta à scansà u pannellu di l'ingredienti. Se ùn vede micca listatu cum'è tali, cercate o extracte di lana o extracte di lanolina (u colesterolu hè comunmente derivatu da i dui). È fate l'ultimu passu in a vostra rutina di cura di a pelle. "Queste creme sò cum'è un top coat chì applicate nantu à tuttu u restu per sigillà l'umidità è qualsiasi altri prudutti", dice Ingraham. Se a to pelle hè super secca, aduprala mattina è notte; attaccate à e serate solu sì site oliu. Pruvate trè di i nostri preferiti chì cuntenenu colesterol:
Per a faccia: Skinceuticals Triple Lipid Restore 2: 4: 2 ($ 125; skinceuticals.com) hà u ratio ottimali di colesterolu, ceramidi è acidi grassi necessarii per una pelle sana, senza cuntà una tessitura insanamente ammortizzante.
Per l'ochji: Crema per l'occhi di rinnuvamentu di Epionce supremamente idratante ($ 70; epionce.com) liscia l'aspettu di i pedi di gallu è hà una finitura soffice chì aiuta à tonificà i cerchi scuri.
Per u corpu: U colesterolu ùn hè micca solu per a vostra pelle. Offre prestazioni simili per rinfurzà a pelle è idratà quandu hè adupratu nantu à u vostru corpu; truvallu in u novu CeraVe Hydrating Body Wash ($ 10,99; walgreens.com).