Perchè i Kardashian-Jenners sò stati chjamati nantu à i so annunci Instagram
Cuntenutu
U clan Kardashian-Jenner hè veramente in salute è fitness, chì hè una grande parte di perchè li amemu. È se i seguitate nantu à Instagram o Snapchat (cum'è a maiò parte di u mondu di e social media), avete probabilmente notatu chì publicanu annantu à tutti i tipi di prudutti regularmente, da quelli relativi à a salute è a forma fisica finu à e marche di moda è di maquillaje. Finu finu à pocu tempu, però, parechji di i so posti pagati volavanu sottu à u radar in un modu micca cusì cool. In parechji di i so posti di endorsement patrocinati, ùn ci era nisuna indicazione chì avianu ricevutu pagamentu per u so snap o Instagram. In fatti, puderete ancu avè pensatu ch'elli presentavanu quelli tes di fitness è formatori di cintura chì stavanu affascinendu per a buntà di u so core. Hè per quessa chì l'agenzia di publicità di guardia Truth In Advertising li hà messi in avvisu a settimana scorsa, publicendu un elencu di millaie di tutti i recenti messaggi sponsorizzati, in i quali ùn anu mancu menzionatu alcunu tipu di divulgazione publicitaria. Anu publicatu ancu innumerevuli screenshot di quelli posti micca divulgati in u so situ web, una di e quali hè sottu.
Allora cumu si pò dì se un postu hè sponsorizatu o micca? A Cummissione Federale per u Cummerciu hà stabilitu linee guida in u 2015 per i supporti pagati in i media suciali, affirmannu chì quandu una celebrità o influencer hè pagatu per prumove un pruduttu, deve esse divulgatu chjaramente in ogni postu. Non solu a divulgazione deve esse "chjara è visibile", ma u publicitariu è u promotore devenu aduprà "un linguaghju senza ambiguità è fà spiccà a divulgazione. I consumatori devenu esse capace di rimarcà a divulgazione facilmente. Ùn devenu micca duvè circallu". In altri palori, s'ellu hè un annunziu o un postu sponsorizatu, deve esse assai ovviamente faciule da identificà. Cumu pudete vede in l'immagine sopra, u postu di Khloe ùn face micca menzione di un accordu pagatu cù Lyfe Tea. Unu di i modi più simplici per esse chjaru nantu à un sponsorizazione hè di aghjunghje hashtags cum'è #ad è #sponsored, chì hè ciò chì a maiò parte di celebrità, influenzatori è marche finiscinu per fà nantu à i so canali suciale. Dopu à esse chjamati, i Kardashian-Jenners anu aghjustatu i hashtags #sp è #ad à tutti i so recenti posti pagati.
I Kardashian-Jenners ùn sò nunda se ùn sò intelligenti in l'affari, allora devenu esse capiti chì e implicazioni legali di u mancatu di divulgà u so patrocinamentu saranu peghju ch'è solu di piglià dui secondi per aghjunghje qualchì hashtag in i so posti da avà. Curiosamente, a FTC dice ancu chì, se site pagatu per appruvà un pruduttu, a vostra appruvazione deve riflettà a vostra esperienza vera è vera cun quellu pruduttu. Ùn pudete micca rivedere o publicà nantu à un pruduttu chì ùn avete mai pruvatu, è ùn duvete micca accettà un postu pagatu per un pruduttu chì ùn pensate micca funziona. Siccomu i Kardashian-Jenners parenu esse tentativu di seguità e linee guida, seguiterebbe chì stanu daretu à e marche chì prumove. Sfurtunatamente, l'esperti dicenu chì i prudutti cum'è i tè adatti è i formatori di vita ùn sò micca veramente efficaci.
Bottom line: mentre hè fantastico s'ispirà da e rutine di allenamentu di celebrità è i piani nutrizionali (pudete leghje ciò chì ci piace di più nantu à a dieta di Kylie Jenner quì), pudete vulete guardà più attentamente à a ricerca daretu à qualsiasi prudutti di salute o fitness. prumove prima di pruvà da sè stessu, soprattuttu s'ellu guadagnanu soldi maiò per fà.