Perchè Perde Fà chì Kerri Walsh Jennings sia ancu megliu Olimpianu
Cuntenutu
U volleyball di spiaggia hè statu unu di l'avvenimenti olimpichi più attesi cum'è a tre volte vincitrice di medaglia d'oru Kerri Walsh Jennings hà difesu u so oru. Hè ghjunta in Rio cù u novu cumpagnu April Ross (Misty May-Treanor, chì hà vintu cù Walsh l'ultimi trè Olimpiadi, si ritirò) è pronta à duminà una volta di più. Ma eri sera, i giri di qualificazione per andà avanti è ghjucà per l'oru ùn andavanu micca esattamente à a strada di Walsh.
Cù punteggi di 22-20, 21-18-Walsh Jennings è Ross anu persu i dui sets à a brasiliana Agatha Bednarczuk è Barbara Seixas. Walsh Jennings è Ross continueranu à ghjucà per u bronzu, ma u disgraziatu di u risultatu di a notte scorsa era evidente. Ancu cusì, Walsh Jennings hè sempre brillanti è dimustrà à u mondu chì a vittoria ùn hè micca tuttu. Quandu si tratta di forza, hè a vostra attitudine attraversu l'alti è bassi chì ti face una stella.
Walsh Jennings ùn hà micca paura di piglià a responsabilità per a so parte. Quandu hè stata dumandata di riassume a so prestazione dopu u ghjocu, hà dettu à USA Today chì era "rocciosa" è hà continuatu à spiegà perchè. "Avete da passà u ballò per vince i partiti. Ùn sò mancu sapè quanti assi [Brazil] got-four per game, forsi, nantu à mè? Hè inacceptable è inexcusable ". È era aperta nantu à e so debule: "Ghjè perchè ùn passava micca u ballu. Ùn passava micca u ballu. Se vedi una debulezza, andate dopu. A mo debulezza era chì ùn passava micca u ballu. . Sta notte si sò alzati à l'occasione. Di sicuru ùn l'aghju fattu, è ùn ci hè scusa per quessa. "
A verità hè, ogni atleta hè umanu è sottumessu à un ghjornu off. Hè parte di a vita. Ma hè cumu si gestisce chì face tutta a differenza. Simu fieri di u modu chì Walsh Jennings gestisce a so delusione per ùn avè micca ricevutu a so quarta medaglia d'oru, è seremu radici per Walsh Jennings è Ross stasera.