Calculator Periodu Fertile
Cuntenutu
- Cumu capisce u risultatu di a calculatrice
- Chì hè u periodu fertili?
- Cumu hè calculatu u periodu fertili
- Hè pussibule calculà u periodu fertile di un ciclu irregulare?
- Ci hè qualchì segnu chì a donna sia in u periodu fertili?
E donne chì anu un ciclu menstruale regulare ponu truvà facilmente quandu serà u so prossimu periodu fertile, aduprendu solu a data di a so ultima menstruazione.
U calculu quandu serà u prossimu periodu fertile hè una tecnica ampiamente aduprata da e donne chì anu intenzione di aumentà e so possibilità di rimanere incinte, ma pò ancu esse aduprata per prevene e gravidanze indesiderate, postu chì hè in questu periodu chì a donna hè in più risicu di esse incinta se hà qualchì relazione sessuale senza prutezzione.
Se vulete sapè quandu serà u vostru prossimu periodu fertile, inserite i dati in a calculatrice:
Cumu capisce u risultatu di a calculatrice
U primu risultatu offertu da a calculatrice hè l'intervallu di 7 ghjorni in u quale u prossimu periodu fertile accadrà. Inoltre, a calculatrice indica ancu in quale ghjornu hè a data di a prossima menstruazione, è dinò a data prevista di consegna, se a donna diventa incinta in u periodu fertile presentatu.
In u calendariu di risultati di a calculatrice, hè ancu pussibule osservà i ghjorni quandu l'ovulazione hè probabile chì accada, aduprendu una icona in forma di ovu.
Chì hè u periodu fertili?
U periodu fertili hè un intervallu di ghjorni durante i quali a donna hà più probabilità di rimanere incinta, postu chì l'ovu maturu hè digià statu liberatu è pò esse fecundatu da i sperma.
Capite megliu ciò chì hè u periodu fertile è ciò chì accade in quella fase.
Cumu hè calculatu u periodu fertili
Normalmente, u periodu fertile si faci trà 3 ghjorni prima è 3 ghjorni dopu l'ovulazione, chì tende à accade à mezu à u ciclu menstruale di a donna. Cusì, e donne chì anu un ciclu regulare ponu calculà facilmente u so periodu fertile, truvendu, in u calendariu, u ghjornu chì marcherà a mità di u so ciclu menstruale è calculerà 3 ghjorni indietro è 3 ghjorni avanti.
Per esempiu, una donna cù un ciclu regulare di 28 ghjorni, in u quale u primu ghjornu di a so ultima menstruazione hè accaduta u 10, truverà chì a metà di u so ciclu (14 ghjorni) serà u 23, postu chì u 10 marca u primu ghjornu di u ciculu. Ciò significa chì u periodu fertile sarà u periodu di 7 targhette chì include i 3 ghjorni prima finu à i 3 ghjorni dopu à quellu ghjornu, vale à dì u periodu da 20 à 26.
Hè pussibule calculà u periodu fertile di un ciclu irregulare?
In u casu di e donne cù cicli menstruali irregulari, u periodu fertile hè più difficiule da calculà, chì a metà di ogni ciclu ùn pò esse identificata. Tuttavia, ci sò alcuni modi per pruvà à prevede, cù menu precisione, u periodu fertile in casi di periodi irregulari.
Unu di i modi più aduprati hè di scrive a durata di ogni ciclu per un annu è dopu sottrae 18 ghjorni da u ciclu più cortu è 11 ghjorni da u cicculu più longu. U periodu di ghjorni trà i risultati indica quandu u periodu fertili in ogni cicculu duverebbe fà. Perchè hè menu precisu, stu metudu offre ancu un periodu più longu di ghjorni.
Amparate più nantu à cumu si calcula u periodu fertile di un ciclu irregulare.
Ci hè qualchì segnu chì a donna sia in u periodu fertili?
Ancu s’elli sò difficiuli à identificà, ci sò certi segni chì ponu indicà chì a donna hè in u periodu fertile. I principali includenu: a presenza di una scarica trasparente, simile à u biancu d'u ovu, una leggera crescita di a temperatura di u corpu, aumentu di a libido è irritazione faciule.
Verificate un elencu di i 6 segni più cumuni durante u periodu fertile, chì accumpagnatu da a calculatrice pò aiutà à identificà megliu u periodu fertile.