Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 4 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
A dumanda di esenzione per a salute rifiutata di Elena Delle Donne parla volumi nantu à cumu si trattanu l'atleti femine - Vita Di Vita
A dumanda di esenzione per a salute rifiutata di Elena Delle Donne parla volumi nantu à cumu si trattanu l'atleti femine - Vita Di Vita

Cuntenutu

Di fronte à COVID-19, Elena Delle Donne hà avutu da pone una domanda chì cambia a vita chì parechji travagliadori à risicu anu avutu da vene à l'accordu cù: Sè risicate a vostra vita per guadagnà un salariu, o rinunzià u vostru travagliu è perde u vostru salariu per prutege a vostra salute?

U ghjucatore stella di u Washington Mystics hà a malatia di Lyme cronica, più cunnisciuta in a cumunità medica cum'è sindrome di a malatia di Lyme post-trattamentu, chì hè quandu i sintomi di a malatia di Lyme, cum'è u dolore, a fatigue è a difficultà à pensà, cuntinueghjanu almenu sei mesi dopu à u trattamentu. i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie (CDC). Per Delle Donne, a dura battaglia hè stata di 12 anni.

«Mi sò statu dettu una è l'altra volta à traversu l'anni chì a mo situazione mi face immunocompromessi- quella parte di ciò chì face Lyme hè chì debilitate u mo sistema immune ", Delle Donne hà scrittu in un essai persunale per U Tribunu di u Ghjucadore. “ Aghju avutu un fretu cumunu chì hà mandatu u mo sistema immune in spirale in una seria recidiva. Aghju recidutu da un colpu simplice di influenza. Ci sò stati tanti casi induve aghju cuntrattu qualcosa chì ùn duveria micca esse cusì grande di un affare, ma hà sbulicatu u mo sistema immune è hè diventatu qualcosa di paura ".


Considerendu chì e persone cun condizioni croniche chì influenzanu u sistema immunitariu sò più propensi à sviluppà complicazioni gravi da COVID-19, Delle Donne hà decisu chì era megliu piglià tutte e precauzioni possibili, hà scrittu.

U so duttore persunale accunsentì. Sentia chì era "troppu risicatu" per ella di vultà per a stagione di 22 partite chì dà cunsiglii u 25 di lugliu, ancu cù e migliori intenzioni di a liga per mantene i ghjucatori isolati in una cusì chjamata "bolle", hà scrittu. Dunque, cù u sustegnu scrittu di u so mèdicu persunale è u duttore di a squadra di i Mystics, chì tutti dui affirmanu u so status di risicu altu, Delle Donne hà dumandatu una esenzione di salute da a liga, chì l'averia scusa da ghjucà, ma li permetterà di mantene u so salariu.

"Ùn aghju mancu pensatu chì era a dumanda sì saraghju esentatu o micca ", hà scrittu Delle Donne. "Ùn avia micca bisognu di un pannellu di duttori di a lega per dìmi chì u mo sistema immunitariu era à altu risicu - Aghju ghjucatu tutta a mo carriera cù un sistema immunitariu chì hè à risicu altu !!!"


Ciò chì Delle Donne hà presumutu esse un casu apertu è chjusu chì hà decisu in u so favore, si hè rivelatu esattamente u cuntrariu. Qualchi ghjorni dopu à avè sottumessu a so dumanda di franchigia di salute, u pannellu indipendente di duttori di a lega li hà dettu di ricusà a so dumanda - senza parlà cù ella o i so duttori personalmente, hà scrittu. Mentre a ragione per a quale a so richiesta hè stata rigettata hè scura, ESPN hà nutatu chì u pannellu indipendente di i medichi di a WNBA cunsidereghja e linee guida di u CDC quandu evalueghja i casi à risicu altu, è a malatia di Lyme ùn hè micca inclusa in a lista di e cundizioni di l'agenzia chì puderia mette à qualchissia in un risicu aumentatu di malatie severi da COVID-19.

Per alcuni esperti medichi, però, a malattia di Lyme puderia fà ghjustu. A malatia di Lyme accade quandu i battìri chì normalmente campanu in ticks (più cumunimenti Borrelia burgdorferi) sò trasmessi à e persone per via di una muzzica di tick, dice Matthew Cook, MD, specialista in medicina regenerativa è u fundatore di BioReset Medical. Sti batteri ponu campà in e cellule è influenzà guasi tutti i sistemi d'organi, rendendu difficiule à trattà u sistema immunitariu, spiega.Di listessa manera, e persone cun a malatia di Lyme anu tipicamente una quantità estremamente scarica di cellule assassine naturali, un tipu di globuli bianchi chì funziona per uccidere e cellule tumorali o cellule infette da un virus, dice u Duttore Cook. (Relativu: Aghju fiducia in u mo intestinu annantu à u mo duttore - è m'hà salvatu da a malatia di Lyme)


Di conseguenza, e persone cun a malattia di Lyme anu spessu prublemi per luttà contr'à e infezioni, eccu perchè quelli chì anu un casu severu di a malattia sò spessu cunsiderati immunocompromessi, dice u duttore Cook. "Hè relativamente cumuni per vede i pazienti cù a malatia di Lyme severa anu aumentatu a difficultà cumparatu cù un [paziente] sanu in quantu à luttà contra l'infezioni", dice. Per esempiu, e persone cun a malatia di Lyme sò più propensi à avè difficoltà à longu andà cù infezioni virali croniche, cume u virus Epstein-Barr (chì causa u mono), u Citomegalovirus (chì pò causà sintomi gravi chì affettanu l'ochji, i pulmoni, u fegatu, l'esofago, u stomacu, è l'intestini in quelli chì anu un sistema immune debilitatu), è Herpesvirus 6 (chì hè ligatu à u sindromu di fatigue crònica è a fibromialia), spiega Dr Cook.

"Hè a nostra teoria chì u statu immunocompromised chì i pazienti cù a malatia di Lyme si trovanu in [ancu] li portanu à avè una suscettibilità aumentata à COVID-19", dice. In più, se qualchissia hà attualmente sintomi attivi di a malatia di Lyme in un sistema d'urganu specificu (u cori, u sistema nervu, etc.), puderianu esse in un risicu aumentatu d'avè aggravatu i sintomi COVID-19 in quella parti particulare di u corpu si cuntranu u virus, aghjusta.

Per esse chjaru, u duttore Cook ùn pò micca dì se Delle Donne, specificamente, puderia esse in un risicu più altu postu chì ùn l'hà micca esaminata personalmente. Tuttavia, rimarca chì qualchissia chì hà a malattia cronica di Lyme è ne hà i sintomi serà sott'à un statu di stress immune. "Per via di stu stress immune, a so capacità di muntà una risposta immune à una infezzjoni serà subottima paragunata à una [persona] sana", spiega. "Per quessa, pensu chì hè ragiunate per qualchissia per piglià ogni precauzione pussibule, in particulare a distanza sociale per minimizzà u risicu di ogni infezione".

Mette à Delle Donne in una pusizione induve ùn pò micca pienu distanza suciale, è cunducendula à sente ch'ella deve "o risicà [a so] vita ... .. o perde [u so] stipendiu", manda u messagiu chì a WNBA hè, à u megliu , senza primura di mette u so MVP 2019 (o, pare, qualsiasi di i so ghjucatori) in periculu per u scopu di prufittu. Basta à paragunalla cù i cambiamenti di paga annantu à a bolla di u torneu Florida di a NBA. Quì, ghjucatori maschili chì ùn sò micca stati "scusati" (vale à dì un pannellu di trè esperti medichi anu decisu chì un ghjucatore hè in altu risicu di cumplicazioni COVID-19 è pò perde a stagione è ancu esse pagatu in tuttu) o "prutettu" (significatu a squadra di u ghjucadore hà determinatu ch'ellu hè in altu risicu di malatie gravi da COVID-19 è pò perde a stagione è mantene u so salariu pienu) riceverà una taglia taglia papercut in i so salarii: Per ogni partita mancata, un "senza scusa" o "senza prutezzione" L'atleta averà a so paga ridutta di 1/92.6, finu à un massimu di 14 partite, U Athletic raporti. Fate un pocu di magia di matematica, è questu hè solu un tagliu di pagamentu di 15,1 per centu se u ghjucatore di basket maschile salta 14 partite.

Fora di u campu è ancu nantu à u tarrenu, i campioni di calciu Megan Rapinoe, Tobin Heath è Christen Press anu decisu ognunu di ùn ghjucà micca in a Challenge Cup di a Liga Naziunale di Calcio Femminile, un torneu di 23 partite, micca ammessi à i fan chì hè partutu in ghjugnu 27 in Utah. Mentre Heath è Press anu citatu i risichi è l'incertezza di COVID-19 cum'è a so ragione per optà fora di a Cup, Rapinoe ùn hà datu nisuna spiegazione; ella simpricimenti annunziatu ch'ella ùn participà micca, u Washington Post raporti. A maiò parte di i ghjucatori di a Squadra Naziunale Femminile di i Stati Uniti sò impiegati in cuntrattu cù a Federazione Americana di Calcio, è grazia à un accordu trà a Federazione è u sindicatu di i ghjucatori di a squadra naziunale, Rapinoe, Heath, Press, è qualsiasi altru atleta chì sceglie fora - per qualsiasi mutivu, salute-related o altrimenti-cuntinuà à esse pagatu, per u Washington Post.

Mentre l'Associazione Naziunale di Basketball Players - l'unione per i ghjucadori di basketball prufessiunali di e donne attuali in a WNBA - rinfriscà contru à a pruposta iniziale di a liga di pagà à l'atleti solu u 60 per centu di i so salarii (per via di a stagione ridotta) è hà negoziatu cù successu per i ghjucatori per riceve. paga sanu, i salarii seranu sempre revocati per i ghjucatori chì optanu senza esenzione medica (u prublema chì Delle Donne affruntà attualmente), ESPN raporti. (Relativu: U football di i Stati Uniti dice chì ùn deve micca pagà a squadra di e donne ugualmente perchè u football di l'omi "esige più cumpetenze")

Dopu à a decisione di a WNBA nantu à a dumanda di esenzione per a salute di Delle Donne è a liberazione di u so essai persunale, u direttore generale è u coach di Washington Mystics, Mike Thibault, hà dettu chjaramente chì l'urganizazione ùn mette micca in periculu a salute di Delle Donne, o di altri ghjucatori. Ancu più impurtante, continuerà à esse in a lista di a squadra è serà pagata mentre si riprende da una recente chirurgia di u schernu, chì hè stata u risultatu di soffre di trè dischi erniati durante a Finale WNBA d'ottobre.

Ma micca tutti i ghjucatori di a WNBA ponu esse cusì furtunati, dice Arielle Chambers, ghjurnalista multimediale è ghjurnalista di basket femminile WNBA / NCAA Forma. "Coach [Thibault] hè veramente grande à sente i so ghjucatori", dice Chambers. "Hè sempre statu è hè cunnisciutu per quessa, allora pensu chì sia bè ch'elli anu trovu una lacuna [per pagà à Delle Donne], ma chì ne pensemu di i ghjucatori chì ùn anu micca una lacuna?" A lacuna: Delle Donne ùn hè micca stata capace per riabilitallu di spalle currettamente dopu a so ferita in tribunale l'annu scorsu per via di u coronavirus, cusì i Mistici a tenenu in lista mentre ella face riabilitazione per preparassi per a prossima stagione, dice Chambers.

Ancu una volta, però, micca tutti i ghjucatori di a WNBA chì volenu esse esentati da a stagione (è cunservà u so stipendiu) saranu privi di una tale lacuna. Ciò include i ghjucatori di Los Angeles Sparks Kristi Toliver è Chiney Ogwumike, chì tramindui anu optatu per a stagione 2020 per prublemi di salute; Renee Montgomery di u Atlanta Dream, chì hà decisu di saltà a stagione per prumove a riforma di a ghjustizia suciale; è Jonquel Jones di u Connecticut Sun, chì hà nutatu "l'aspetti scunnisciuti di COVID-19 [chì] anu suscitatu gravi preoccupazioni per a salute" è u so desideriu di "focu nantu à a crescita persunale, suciale è famigliali" cum'è i so motivi per ùn participà. Mentre tutti questi ghjucatori anu ricevutu paga finu à u mumentu chì anu decisu di ùn ghjucà micca, stanu perdendu u restu di i so salarii per a stagione.

À a fine di a ghjurnata, a decisione di a WNBA di ùn cuncede micca à Delle Donne (o qualsiasi altru ghjucadore chì ritene ch'ellu ci vole à pusà fora sta stagione) una franchigia di salute si riduce à a lega senza valurizà i so ghjucadori. In cunsiderazione di i tempi difficiuli chì stemu vivendu, chì a mancanza di sustegnu hè l'ultima cosa chì questi atleti anu bisognu, ancu menu meritanu.

Rivista per

Publicità

Per Tè

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

U trattamentu per a varicella dura da 7 à 15 ghjorni, pò e e raccomandatu da un medicu generale o da un pediatre, in u ca u di a varicella infantile, è cun i te principalmente in l'...
Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

U ty, ancu cunni ciutu cum'è l'ordeolu, hè una infiammazione in una piccula glàndula in a palpebra chì accade principalmente per via di l'infezzione da batteri, chì...