Sta donna hà scupertu ch'ella avia un cancro à l'ovaru mentre provava di rimanere incinta
Cuntenutu
Jennifer Marchie sapia chì avia da avè prublemi per esse incinta ancu prima di cumincià à pruvà. Cù l'ovari polichistichi, un disordine ormonale chì provoca una liberazione irregulare di l'ova, sapia chì e so possibilità di cuncepisce naturalmente eranu abbastanza magre. (Assuciatu: 4 Problemi Ginecologichi chì ùn duvite micca ignurà)
Jennifer hà pruvatu à stà incinta per un annu prima di ghjunghje à un espertu di fertilità per scopre altre opzioni. "Aghju ghjuntu à l'Associazione di Medicina Riproduttiva di u New Jersey (RMANJ) in ghjugnu di u 2015, chì m'hà accoppiatu cù u duttore Leo Doherty", hà dettu Jennifer Forma. "Dopu avè fattu un travagliu di sangue di basa, hà realizatu ciò chì chjamanu un ultrasound di basa è hà realizatu chì aghju avutu una anormalità".
Photo Credit: Jennifer Marchie
A diversità di un ultrasound regulare, un ultrasound di basi o follicle hè fattu transvaginalmente, significendu chì inseriscenu una bacchetta tamanta in u vaginu. Questu permette à i medichi di vede assai megliu ottenendu vedute di l'utru è l'ovarii chì una scansione esterna ùn pò micca ottene.
Hè grazia à sta visibilità elevata chì u duttore Doherty hà sappiutu truvà l'anormalità chì finiscinu per cambià a vita di Jennifer per sempre.
"Tuttu u tipu di sped up after that", hà dettu. "Dopu à avè vistu l'anurmalità, m'hà urganizatu per un secondu parè. Una volta chì anu capitu chì qualcosa ùn paria micca bè, m'anu fattu piglià una risonanza magnetica".
Trè ghjorni dopu a so MRI, Jennifer hà ricevutu a temuta telefonata chì hè u peghju incubo di ogni persona. "U duttore Doherty m'hà chjamatu è hà revelatu chì a MRI hà truvatu una massa assai più grande di ciò ch'elli avianu aspittatu", disse. "Ellu cuntinuau chì era un cancheru, eru in un scossa assoluta. Aviu solu 34 anni; ùn era micca duvutu accade". (Assuciatu: U Novu Test di Sangue Pò Purtà à Prughjettà di Rutine di Cancer Ovariu)
Photo Credit: Jennifer Marchie
Jennifer ùn sapia micca s'ellu puderia ancu avè figlioli, chì era una di e prime cose chì hà pensatu dopu avè ricevutu quella chjamata. Ma hà pruvatu à fighjà per passà a so chirurgia di ottu ore à u Rutgers Cancer Institute, sperendu qualchì bona nutizia dopu.
Fortunatamente, si svegliò per truvà chì i medichi sò stati capaci di mantene unu di i so ovari intactu è li dete una finestra di dui anni per cuncepisce. "Sicondu a dimensione di u cancheru, a maiò parte di e ricurrenze accadenu in i primi cinque anni, cusì i duttori si sò sentiti còmodi dendu mi dui anni da a chirurgia per avè un criaturu, cum'è una sorta di cuscinu di sicurezza", spiega Jennifer.
Mentre era in u so periodu di recuperu di sei settimane, hà cuminciatu à pensà à e so opzioni è sapia chì a fecundazione in vitro (FIV) era probabilmente a strada da fà. Dunque, una volta ricevuta a permissione per cumincià à pruvà torna, hà messu a manu à RMANJ, induve l'anu aiutata à inizià trattamenti subitu.
Eppuru, a strada ùn era micca faciule. "Avemu avutu qualchì singhiottu", disse Jennifer. "Un pocu di volte ùn avemu micca avutu alcunu embriione viable è dopu aghju avutu ancu un trasferimentu fallutu. Aghju finitu per ùn esse incinta finu à u lugliu dopu ".
Ma quandu hè accadutu infine, Jennifer ùn pudia micca crede a so furtuna. "Ùn pensu micca chì aghju mai statu cusì felice in tutta a mo vita", disse. "Ùn possu mancu pensà à una parolla chì a possi discrive. Dopu tuttu stu travagliu, u dulore è a delusione era cum'è una cunvalidazione di boom chì tuttu ne valia a pena."
In generale, a gravidanza di Jennifer hè stata abbastanza faciule è hà pussutu dà nascita à a so figliola in marzu di questu annu.
Photo Credit: Jennifer Marchie
"Hè a mo piccula criatura miraculosa è ùn la scambieraghju micca per u mondu", dice ella. "Avà, cercu solu di esse più cusciente è di tene tutti i picculi momenti chì aghju cun ella. Ùn hè sicuramente micca qualcosa chì pigli per scontu."