Ié, si pò veramente nasce per corre
Cuntenutu
Bruce Springsteen canta famosa "Baby, we were born to run", sicuru, in u so classicu hit "Born to Run". Ma sapete chì ci hè veramente qualchì meritu à questu? Uni pochi circadori di u Baylor College of Medicine anu investigatu quella dichjarazione - o più specificamente, se l'abitudini di l'eserciziu di a mamma in attesa anu affettatu l'abitudini di eserciziu di u so figliolu più tardi in a vita. È i so risultati, publicati in u FASEB Journal, pruvucanu ch'ellu avia ragione! (Quandu u Boss hè mai sbagliatu?)
U duttore Robert A. Waterland, prufessore assuciatu di pediatria, nutrizione è genetica molekulari è umana in u Centru di Ricerca di Nutrizione di i zitelli di l'USDA / ARS in Baylor è Texas Children's Hospital, è a so squadra hà cuminciatu à pruvà l'idea sopra dopu avè intesu parlà di uni pochi. e donne chì anu segnalatu chì quandu si esercitavanu più regolarmente mentre era incinta, u so zitellu era più attivu per via di cunsiquenza. (I genitori sò culpèvule per i vostri cattivi abitudini di allenamentu?)
Per pruvà u tiurumu, Waterland è a so squadra anu trovu 50 topi femine chì li piacia à corre (chì, ùn sapete micca un topu chì li piace à corre?) È i spartenu in dui gruppi-quelli chì puderanu accede à a rota di u topu amatu durante a gravidanza è un altru gruppu chì ùn pudia micca. Cum'è cù e mamme umane chì aspittàvanu, e distanze chì currianu o camminanu diminuiscenu secondu a distanza in a gravidanza ch'elli eranu. Ciò chì i ricercatori anu finalmente trovu era chì i topi nati da e mamme chì anu esercitatu durante a gravidanza eranu circa 50 per centu più attivu fisicu chè quelli nati à e mamme chì ùn anu micca eserciziu. In più, a so attività aumentata persiste finu à l'adultu, suggerendu effetti comportamentali à longu andà. (Consultate 5 tratti strani chì eredite da i vostri genitori.)
"Ancu se a maiò parte di a ghjente assume chì a tendenza di un individuu à esse fisicu attivu hè determinata da a genetica, i nostri risultati mostranu chjaramente chì l'ambiente pò ghjucà un rolu impurtante durante u sviluppu fetale", Waterland hà dettu in u paper.
OK, ma pò equiparà i risultati vistu in i topi à i nostri sè umani? Waterland ci hà dettu chì iè, pudemu probabilmente. "In i topi è l'omu, u sviluppu di i sistemi di u cervellu chì integranu l'infurmazioni sensoriali hè dipendente di l'input sensoriale. Per esempiu, hè cunnisciutu per decennii chì a corteccia visuale ùn si svilupparà bè durante a zitiddina se l'ochji di u zitellu ùn sò micca travagliatu bè. Questu hè ancu veru per a corteccia auditiva (a regione cerebrale chì elabora l'infurmazioni da l'arechje). L'idea chì l'input-in u casu di stu studiu, in forma di muvimentu fisicu-aiuta ancu à guidà u sistema cerebrale chì regule a propensità di una persona per l'attività fisica hè logica ", dice.
U TL;DR? Hè abbastanza probabile chì i risultati ponu traduce. In più, Waterland nota l'importanza di e donne incinte chì si esercitanu abbastanza per fà stu studiu solu un altru mutivu per muvassi, mamma. (Hè un mitu tutale chì l'eserciziu mentre hè incinta hè male per voi!)