Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 25 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
HOW TO RUN THE BOSTON MARATHON | SAGE RUNNING RACE STRATEGY
Video: HOW TO RUN THE BOSTON MARATHON | SAGE RUNNING RACE STRATEGY

Cuntenutu

Dopu avè registratu tutti i chilometri prescritti nantu à u vostru pianu di furmazione, e vostre gambe saranu probabilmente pronti à corre a maratona. Ma a vostra mente hè un musculu completamente diversu. A maiò parte di e persone trascuranu a preparazione mentale chì pò fà a vita durante a furmazione (è quelli 26.2 miles) assai più faciule. L'annu scorsu, un studiu à l'Università di Staffordshire in u Regnu Unitu hà fighjatu 706 ultramarathoners è hà trovu chì a durezza mentale conta u 14% di u successu di a corsa - un pezzu abbastanza grande quandu a vostra corsa piglia più ore à compie. Accumulate a vostra riserva mentale avà per pudè sfruttà lu u ghjornu di a corsa è ghjunghje à a linea d'arrivu cù stu cunsigliu di i psiculoghi di u sport chì anu travagliatu cù corridori olimpichi è principianti in maratona.

Corre per e ragioni giuste

Getty Images


U più grande sbagliu mentale chì pudete fà cum'è atleta hè di ligà ciò chì fate à u vostru valore. Misurazione di u successu secondu sì colpite un certu tempu o piazzate bè in i vostri gruppi di età in pile nantu à pressione negativa da u principiu. Quandu si principia a furmazione, invece di un scopu basatu nantu à i risultati, stabilisci unu più autocumplente, cum'è sfidà te o pruvà à migliurà a forma fisica. Più tardi, in i ghjorni chì stai luttendu, spingiti te ricordendu a ragione per a quale corre.

Corri per una causa? Hè Fantasticu; basta à cunsiderà què: "Parechji di i corridori cù i quali travagliu correnu" in onore "di qualcunu, è diventanu spaventati di ùn francà a linea d'arrivu è di lascià falà quella persona in a so vita", dice Jeff Brown, Ph.D., un Psicologu di a Maratona di Boston, assistente prufessore clinicu in u dipartimentu di psichiatria di l'Università di Harvard, è autore di U Winnerclinical. "A ghjente hà bisognu di ricurdà chì ricunnosce è onorà quella persona in u mumentu chì passanu à a linea di partenza".


Cumerciu Positività per i Cues di Focus-Focus

Getty Images

"Di solitu quandu simu pruvatu à esse pusitivi in ​​una corsa o in una corsa, sapemu chì simu BS-ing noi stessi", dice u psicologu sportivu Steve Portenga, Ph.D., CEO di iPerformance Psychology è presidente di i servizii psicologichi. Sottocomitatu per USA Track & Field. "Ci senti bè di dì à sè stessu," Sò fantasticu ", ma hè una manera horrible di auto-entrenà, perchè sapemu chì pò esse micca necessariamente vera in quellu mumentu.

Suggerisce di fighjà nantu à qualcosa chì hà più pesu mentale: cumu si sente u vostru corpu. Ogni volta chì si capisce chì avete una bona corsa, pensate à perchè hè: E vostre spalle sò rilassate? Stai currendu leggeru nantu à i vostri pedi? Avete trovu un bon ritmu ? Sceglite u vostru favuritu. Dopu, quandu site in mezu à una longa corsa è cuminciate à perde a vapore, riportate a vostra attenzione à mantene e spalle rilassate (o qualunque sia a vostra cue). Questu migliurà fisicamente u modu in cui site in esecuzione, è chì si tradurrà in una mentalità megliu mantenendu a vostra attenzione nantu à fattori di prestazione chì pudete cuntrullà.


Visualizate e Parti Dure

Getty Images

Agonizà nantu à un parcorsu difficiule o una scalata dura cum'è Heartbreak Hill in Boston farà pocu per aiutavvi à traversu. Invece, Brown suggerisce di agisce. Se a corsa hè vicina, corre e parti chì ti intimidanu prima di u tempu; se hè una corsa fora di a cità, camminate a parte difficiule u ghjornu prima. Se ùn avete micca u tempu di fà una, aduprate Google Maps per indagà a sezione. A chjave hè di fà attenzione à l'ambienti cù tutti i vostri sensi è sceglie marcatori visivi. "Per esempiu, se sceglite un idrante di u focu à a mità di una muntagna cum'è marcatore, sapete chì site a mità di a strada quandu ghjunghje," spiega Brown.

Fate i marcatori una fonte di positività, forza, o solu una indicazione visuale per quantu duvete andà. Posa à pusà davanti à a corsa è visualizeghja chì corre a sezione dura è vede i vostri marcatori. "A custruirete in u vostru cervellu proattivu chì l'avete fattu prima", dice Brown. "Allora pudete aduprà questi marcatori cum'è fattori di scansu per rilassatevi quandu vi scontru in u ghjornu di a corsa", dice Brown.

Meditate attentamente

Getty Images

Stà à u mumentu hè cruciale per corre bè, perchè minimizza e distrazioni negative cume dumandassi quantu chilometru 23 puderebbe ferisce o cume ghjunghjerete mai à a linea d'arrivu. Ma ci vole a pratica. Sicondu Portenga, durante una meditazione di 20 minuti, pò piglià qualcunu 15 minuti per capiscia chì u so focu s'hè alluntanatu da a so respirazione prima di vultà in daretu. "Immaginate in un ambiente di prestazione ciò chì pò accadere in quellu tempu", dice. "A meditazione ùn hè micca di impedisce a vostra mente di vagare, ma di custruisce a cuscenza per quandu si faci".

Per praticà, pusate in una stanza tranquilla è fucalizza nantu à u vostru fiatu è a sensazione di u vostru stomacu mentre entra è esce. Quandu notate chì a vostra mente camina versu un'altra cosa, riporta i vostri penseri à un focu focu cum'è a vostra respirazione, i passi, o qualcosa d'altru chì pudete cuntrullà in u mumentu.

Denominate e Vostre Paure

Getty Images

Pensate à tutte e cose chì puderanu sbaglià in 26.2 miles è accettà chì puderanu succede. Ié, corre una maratona serà probabilmente dolorosa à un certu puntu. Iè, pudete esse vergogna s'ellu ci vole à piantà o marchjà. Iè, pudete esse battutu da persone 20 anni u vostru anzianu. Eccu a cosa: A maratona attuale hè raramente male cum'è pensate chì serà. "Se cunsiderate tutte queste paure davanti à u tempu, minimizate a sorpresa", dice Portenga, chì suggerisce chì i primi timers parlanu cun maratonisti sperimentati. Dumandateli di ciò ch'elli eranu i più preoccupati è, in retrospettiva, chì era una perda di tempu per preoccupassi?

Prufittate di Avversità

Getty Images

I ghjorni di pioggia è i ghjorni quandu a corsa si sente cum'è un slog sò u mumentu perfettu per praticà u focalizazione, secondu Brown, postu chì ùn sapete micca chì cundizioni affronterete per a vostra maratona. "Ci hè una parte di u cerbellu incaricatu di adattassi à situazioni uniche è nuvelle per chì simu più atti à navigà li megliu quandu li videremu torna".

Ùn lasciate micca a vostra corsa in un ghjornu di piovosa, perchè pò esse bellu piove durante a vostra corsa. Testa fora cù una sola barra di putenza rimanente nantu à u vostru iPod per vede ciò chì hè cum'è esce da u suchju à meza corsa. Saltate a vostra pasta nurmale a notte prima di una grande corsa - o i vostri geli è bar normali u ghjornu di-per vede cumu u vostru stomacu gestisce l'imprevisu. Pruvate per esce da una mala ghjurnata di furmazione. Se pudete attraversà una corsa cù una testa ligera fredda o pioggia indurente, micca assai vi intimurirà u ghjornu di a corsa.

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

L'ultime nantu à u Recall di Mango, Cumu u Cafè Prutege i Vostri Occhi, è Perchè Vede à Ghjesù hè Totalmente Normale

L'ultime nantu à u Recall di Mango, Cumu u Cafè Prutege i Vostri Occhi, è Perchè Vede à Ghjesù hè Totalmente Normale

Hè tata una ettimana inten a di nutizie ! Duve duvemu cumincià? Puderete vulete ricun iderà qual ia i ricetta di mango chì avete pen atu à fà tu weekend. In più, utt...
Tiffany Haddish hà parlatu sinceramente di e so paure di diventà una mamma cum'è una donna negra

Tiffany Haddish hà parlatu sinceramente di e so paure di diventà una mamma cum'è una donna negra

ì qualchi ia utilizeghja u o tempu in quarantena pruduttiva, hè Tiffany Haddi h. In una recente conver azione YouTube Live cù a tella di l'NBA Carmelo Anthony, Haddi h hà reve...