Abitudini sane per a perdita di pesu

Ch'ella sia sana o malsana, una abitudine hè qualcosa chì fate senza avè da pensalla. E persone chì riescenu à a perdita di pesu, trasformanu una alimentazione sana in abitudine.
Queste abitudini alimentari sani ponu aiutà à perde u pesu è tene lu.
A cucina di a famiglia pò scatenà abitudini alimentari malsane se i vostri scaffali sò rivestiti di spuntini zuccherati. Riorganizà a cucina per fà di l'alimenti chì aumentanu a dieta a scelta più naturale.
- Mantene un alimentu sanu in vista. Mantene una ciotola di frutti nantu à u comptoir è e verdure pre-tritate in frigorifero. Quandu avete a fame, avete un spuntinu sanu vicinu à a manu.
- Riduce a tentazione. Se sapete chì ùn pudete micca cuntrullà vi intornu à i cookies, teneli è altri alimenti chì sfruttanu a dieta fora di a portata, o ancu megliu, fora di casa.
- Sempre manghjate i piatti. Manghjà direttamente fora di un contenitore o di un saccu prumove a manghjà eccessivamente.
- Aduprate piatti più chjucchi. Se cuminciate un pastu cù menu alimentu davanti à voi, puderete manghjà menu per u tempu chì hè finitu.
A vita s'impegna è parechje persone finiscenu per manghjà senza pensà à l'alimentazione ch'elli mettenu in bocca. L'abitudini seguenti ponu aiutà à evità stu manghjatu senza mente.
- Manghjà a colazione. U stomacu vacu hè un invitu à manghjà troppu. Accuminciate a vostra ghjurnata cù pane integrale o cereali, latte à pocu grassu o yogurt, è un pezzu di frutta.
- Pianu in anticipu. Ùn aspittà micca finu à chì tù sia famitu per decide chì manghjà. Pianificate i vostri pranzi è andate à cumprà quandu vi sentite pienu. Opzioni malsane saranu più faciuli da passà.
- Spinghje u vostru schermu. Manghjà cù i vostri ochji nantu à a TV, l'urdinatore, o qualsiasi altru schermu di distrazione vi toglie a mente da ciò chì manghjate. Non solu vi manchi à tastà i vostri cibi, site più prubabile di manghjà troppu.
- Manghjate prima alimentu sanu. Principià cù suppa o insalata è averete menu fame quandu si vulterà versu u portu principale. Basta à alluntanà si di zuppe à base di crema è di salatura.
- Manghja spessu picculi stuzzichini. Piuttostu chè 2 o 3 grandi pasti, pudete manghjà pasti più chjuchi è stuzzichini sani per cuntinuvà tuttu u ghjornu.
- Pesa si. L'infurmazioni nantu à a scala vi aiuterà à vede cumu u vostru pesu cresce o scende secondu cumu manghjate.
- Mantene a vostra casa fresca. Sentitevi un pocu frescu in l'invernu pò aiutà à brusgià più calorie ch'è se mantenite a vostra casa nantu à u latu più caldu.
U manghjà emozionale, o manghjà per cunsulazione piuttostu cà nutrizione, pò fà una grande differenza in ciò chì è quantu manghjate. Per migliurà a vostra relazione cù l'alimentu:
- Prestà attinzione. State à sente u vostru corpu per cume certi alimenti ti facenu sente. L'alimentu frittu pò avè un bellu gustu avà. Ma cumu si senterà in u vostru stomacu una ora da quì?
- Rallenta. Mettite a furca trà morsi o fate una conversazione mentre manghjate. Facendu un passu stessu, date à u stomacu a pussibilità di sentesi pienu.
- Teni traccia. Leghjite l'etichette nutrizionali nantu à i vostri alimenti prima di manghjà. Scrivite ciò chì pensa à manghjà prima di manghjà. Entrambe queste abitudini ti facenu piantà è pensà prima di mette qualcosa in bocca.
- Cambia cume parlate di cibu. Invece di dì "Ùn la possu manghjà", dite "Ùn la manghju micca". Dicendu ùn pudete micca pò fà vi senta privatu. Dicendu ùn sì micca ti mette in capu.
L'amichi è a famiglia ponu aiutà à stà nantu à a pista è incuraghjitevi per a strada. Assicuratevi di sceglie e persone chì capiscenu quantu hè impurtante questu è chì vi sustene; ùn vi ghjudicate micca o pruvate à tentàvi cù abitudini alimentari anziani.
- Mandate rapporti di prugressu. Dite à i vostri amichi u vostru pesu di scopu è mandateli aghjurnamenti settimanali di cumu andate.
- Aduprate e rete suciale. Alcune app mobili permettenu di registrà tuttu ciò chì manghjate è di sparte ciò cù selezziunati amichi. Questu pò aiutà à registrà è esse responsabile di ciò chì manghjate.
Obesità - abitudini sani; Obesità - alimentazione sana
Dieta sana
myPlate
Jensen MD. Obesità. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 207.
LeBlanc EL, Patnode CD, Webber EM, Redmond N, Rushkin M, O'Connor EA. Intervenzioni di perdita di pesu cumportamentale è di farmacoterapia per prevene a morbilità è a mortalità in relazione à l'obesità in adulti: una rivista sistematica aggiornata per a Task Force di i Servizii Preventivi di i Stati Uniti [Internet]. Rockville (MD): Agenzia per a Ricerca è a Qualità Sanitaria (US); Sep. 2018 (Sintesi di Prove, N ° 168.) PMID: 30354042 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30354042/.
Ramu A, Neild P. Dieta è nutrimentu. In: Naish J, Syndercombe Court D, eds. Scienze Mediche. 3a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 16.
Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti è Dipartimentu di Salute è Servizii Umani di i Stati Uniti. Linee Guida Dietetiche per l'Americani, 2020-2025. 9a ed. www.dietaryguidelines.gov/sites/default/files/2020-12/Dietary_Guidelines_for_Americans_2020-2025.pdf. Actualizatu Dicembre 2020. Accessu à u 25 di Ghjennaghju 2021.
U situ web di u Dipartimentu di a Salute è i Servizii Umani di i Stati Uniti. Nutrizione è statutu di pesu. www.healthypeople.gov/2020/topics-objectives/topic/nutrition-and-weight-status. Actualizatu u 9 d'aprile 2020. Accessu u 9 aprile 2020.
Task Force di i Servizii Preventivi di i Stati Uniti; Curry SJ, Krist AH, et al. Intervenzioni di perdita di pesu cumportamentale per prevene a morbilità è a mortalità in relazione à l'obesità in adulti: dichjarazione di raccomandazione di i Servizii Preventivi di i Stati Uniti. JAMA. 2018; 320 (11): 1163-1171. PMID: 30326502 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30326502/.
- Cume Abbassà u Colesterolu
- Cuntrollu di u Pesu