Trazione laterale
A trazione laterale hè una tecnica di trattamentu in cui u pesu o a tensione hè aduprata per spustà una parte di u corpu à u latu o luntanu da a so posizione originale.
A trazione pò esse aduprata per trattà o riduce qualsiasi dislocazione articulare o frattura ossea applicendu tensione à a gamba o à u bracciu cù pesi è pulegge per riallineare l'ossu. Per esempiu, pò esse adupratu per aiutà à allineare un ossu rottu mentre guarisce. A trazione pò riduce u dolore in relazione cù a ferita.
A trazione cum'è trattamentu implica a quantità di tensione o forza aduprata, a durata di u tempu chì a tensione hè aduprata, è i mezi aduprati per mantene a tensione.
- Orientazione laterale
Browner BD, Jupiter JB, Krettek C, Anderson PA. Gestione di fratture chjuse. In: Browner BD, Jupiter JB, Krettek C, Anderson PA, eds. Traumu Scheletricu: Scienza di Base, Gestione è Ricostruzione. 5a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2015: chap 6.
Witmer DK, Marshall ST, Browner BD. Cura di emergenza di e lesioni musculoskeletali. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia: A Basa Biologica di a Pratica Chirurgica Moderna. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 18.