Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 24 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
La sicurezza alimentare
Video: La sicurezza alimentare

A sicurezza alimentare si riferisce à e cundizioni è e pratiche chì priservanu a qualità di l'alimentu. Queste pratiche prevenenu a contaminazione è e malatie di trasmissione alimentare.

L'alimentu pò esse contaminatu in parechji modi diversi. Alcuni prudutti alimentarii ponu dighjà cuntene batteri o parassiti. Questi germi ponu esse diffusi durante u prucessu di imballu se i prudutti alimentari ùn sò micca trattati currettamente. Una cucina impropria, una preparazione o un magazzinu di l'alimentu pò ancu causà contaminazione.

A manipolazione curretta, a conservazione è a preparazione di l'alimentu riduce assai u risicu di cuntene malatie di trasmissione.

Tutti i cibi ponu esse contaminati. I cibi à risicu più altu includenu carni rosse, volatili, ova, furmagliu, prudutti casgili, germogli crudi, è pesci crudi o crostacei.

E pratiche pratiche di sicurezza alimentare ponu purtà à malatie di trasmissione alimentare. I sintomi di e malatie di trasmissione alimentaria varienu. Di solitu includenu prublemi di stomacu o mal di stomacu. E malatie di trasmissione alimentare ponu esse gravi è fatali. I zitelli, l'adulti anziani, e donne incinte, è e persone chì anu un sistema immunitariu indebolitu sò in particulare à risicu.


Sì e vostre mani anu tagli o ferite, portate guanti adattati per manighjà alimenti o evitate di preparà l'alimentu. Per riduce u risicu di malatie di trasmissione alimentare, duvete lavà bè e mani:

  • Prima è dopu a manipulazione di qualsiasi alimentu
  • Dopu adupratu u bagnu o cambiatu i pannolini
  • Dopu avè toccu l'animali

Per evità l'articuli alimentari chì contamina incrociate duvete:

  • Lavate tutti i taglieri è l'utensili cù acqua calda è sapone dopu avè preparatu ogni cibu.
  • Separate carne, pollame è frutti di mare da altri alimenti durante a preparazione.

Per riduce a probabilità di avvelenamentu alimentariu, duvete:

  • Cuite l'alimentu à a temperatura curretta. Verificate a temperatura cù un termometru internu in u puntu più grossu, mai à a superficia. Avicole, tutte e carni macinate è tutte e carni ripiene devenu esse cotte à una temperatura interna di 73,8 ° C (165 ° F). I frutti di mare è bistecche o chuletine o arrosti di carne rossa devenu esse cotti à una temperatura interna di 62 ° C (145 ° F). Riscaldate i resti à una temperatura interna di u minimu 165 ° F (73,8 ° C). Fate l'ova finu à chì u biancu è u vitellus sò fermi. U pesciu duveria avè un aspettu opacu è sfocassi facilmente.
  • Refrigera o congelate l'alimentu subitu. Guardate l'alimentu à a temperatura curretta u più prestu pussibule dopu avè acquistatu. Cumprate i vostri alimentari à a fine di eseguisce e vostre commissioni invece di u principiu. I resti devenu esse refrigerati in 2 ore da serve. Spustate i cibi caldi in contenitori larghi è piatti da pudè rinfriscassi più rapidamente. Mantene l'alimenti congelati in u congelatore finu à ch'elli sò pronti per esse scongelati è cucinati. Scongelate i cibi in u frigò o sottu à l'acqua currente fresca (o in u microonde se l'alimentu serà cucinatu subitu dopu à u scongelamentu); ùn scongelà mai l'alimenti nantu à u bancone à a temperatura di l'ambiente.
  • Etichettate i resti chiaramente cù a data in cui sò stati preparati è conservati.
  • Ùn tagliate mai a muffa di alcun alimentu è pruvate à manghjà e parti chì parenu "sicure". A muffa pò allargassi più in l'alimentu chè ciò chì si pò vede.
  • L'alimentu pò ancu esse contaminatu prima di esse acquistatu. Fighjate è NON CUMPRATE nè aduprate alimenti obsoleti, alimenti imballati cù un sigillo rottu, o lattine chì anu un rigonfiu o un dente. Ùn aduprate micca alimenti chì anu un odore o un aspettu insolitu, o un gustu guastatu.
  • Preparate cibi in casa in cundizioni pulite. Siate assai attenti durante u prucessu di cunservazione. L'alimenti in casa sò a causa più cumuna di botulismu.

Alimentazione - igiene è sanità


Ochoa TJ, Chea-Woo E. Approach to patients with gastrointestinal tract tracts and poisoning food. In: Cherry JD, Harrison GJ, Kaplan SL, Steinbach WJ, Hotez PJ, eds. Manuale di Feigin è Cherry di Malatie Infettive Pediatriche. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 44.

Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti. Serviziu di Sicurezza Alimentare è Ispezione. Mantene l'alimentu sicuru durante una emergenza. www.fsis.usda.gov/wps/portal/fsis/topics/food-safety-education/get-answers/food-safety-fact-sheets/emergency-preparedness/keeping-food-safe-during-an-emergency/ CT_Index. Actualizatu u 30 di lugliu di u 2013. Accessu à u 27 di lugliu di u 2020.

Dipartimentu di Salute è Servizii Umani di i Stati Uniti. Sicurezza alimentare: per tippi di alimenti. www.foodsafety.gov/keep/types/index.html. Actualizatu u 1u aprile 2019. Accessu u 7 aprile 2020.

Wong KK, Griffin PM. Malatia di trasmissione alimentare. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 101.


Per Tè

Chì Cause Cause Pain è Cumu Trattà

Chì Cause Cause Pain è Cumu Trattà

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaU dul...
Pro è Contro di i Ritenitori Permanenti

Pro è Contro di i Ritenitori Permanenti

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.I fermi permanen...