Riparazione di l'ernia ombelicale
![L’ernia addominale](https://i.ytimg.com/vi/5N11nihDQDc/hqdefault.jpg)
A riparazione di l'ernia ombelicale hè una cirurgia per riparà una ernia ombelicale. Una ernia ombelicale hè un saccu (saccu) furmatu da u rivestimentu internu di u vostru ventre (cavità addominale) chì spinge attraversu un foru in u muru addominale à u ombelicu.
Probabilmente riceverete anestesia generale (addurmintata è senza dulore) per sta chirurgia. Se a vostra ernia hè chjuca, pudete riceve spinali, blocchi epidurali, o anestesia lucale è medicina per rilassate. Sarete svegliu ma senza dulore.
U vostru chirurgu farà un tagliu chirurgicu sottu à u vostru ombelicu.
- U vostru chirurgu truverà a vostra ernia è a separerà da i tessuti intornu. Allora u vostru chirurgu spingerà delicatamente u cuntenutu di l'intestinu torna in l'abdomen.
- Punti forti seranu aduprati per riparà u foru o u puntu debule causatu da l'ernia ombelicale.
- U vostru chirurgu pò ancu mette un pezzu di maglia nantu à a zona debule (di solitu micca in i zitelli) per renderla più forte.
L'ernia ombelicale pò ancu esse riparata cù un laparoscopiu. Questu hè un tubu finu è illuminatu chì lascia u duttore vede in u vostru ventre. U scopu serà inseritu attraversu unu di parechji picculi tagli. I strumenti saranu inseriti attraversu l'altri tagli.
Se u vostru zitellu hà sta chirurgia, u chirurgu discuterà u tippu di anestesia chì u zitellu riceverà. U chirurgu descriverà ancu cume si farà a chirurgia.
ZITELLI
L'ernie ombelicali sò abbastanza cumuni in i zitelli. Una ernia à a nascita spinge u ombelicu. Si mostra di più quandu un criaturu pienghje perchè a pressione da pienghje face chì l'ernia spalle di più.
In i zitelli, u prublema ùn hè di solitu trattatu cù chirurgia. A maiò parte di u tempu, l'ernia ombelicale si riduce è si chjude da sola quandu u zitellu hà 3 o 4 anni.
A riparazione di l'ernia ombelicale pò esse necessaria in i zitelli per questi motivi:
- L'ernia hè dulurosa è bluccata in a pusizione sbuffata.
- U supply di sangue à l'intestinu hè influenzatu.
- L'ernia ùn hè micca chjusa da 3 o 4 anni.
- U difettu hè assai grande o inaccettabile per i genitori per via di cume face vede u so zitellu. Ancu in questi casi, u duttore suggerisce probabilmente di aspettà chì u vostru zitellu sia 3 o 4 per vede se l'ernia chjude da sola.
ADULTI
L'ernie ombelicali sò ancu abbastanza cumuni in adulti. Si vedenu di più in e persone in sovrappesu è in e donne, soprattuttu dopu a gravidanza. Tendenu à ingrandà cù u tempu.
E erie più chjuche senza sintomi à volte ponu esse guardate. A cirurgia pò pone più risichi per e persone cun prublemi medichi seri.
Senza chirurgia, ci hè u risicu chì una parte di u grassu o una parte di l'intestinu si fermi (incarceratu) in l'ernia è diventi impussibile di spinghje torna. Di solitu hè dulurosu. Se l'alimentazione di sangue in questa zona hè interrotta (strangulazione), hè necessaria una chirurgia urgente. Pudete sperimentà nausea o vomitu, è a zona gonfia pò diventà turchina o un culore più scuru.
Per evità stu prublema, i chirurghi spessu cunsiglianu di riparà l'ernia ombelicale in adulti. A chirurgia hè ancu aduprata per l'ernie chì diventanu più grandi o sò dolorose. A cirurgia assicura u tessulu murale addominale indebulitu (fascia) è chjude ogni foru.
Uttenite assistenza medica subitu se avete una ernia dolorosa, o una ernia chì ùn diventa micca più chjuca quandu site stesu o chì ùn pudete micca spinghje ind'è.
I risichi di chirurgia per l'ernia ombelicale sò di solitu assai bassi, a menu chì a persona abbia ancu altri prublemi medichi seri.
I rischi di anestesia è chirurgia in generale sò:
- Reazzioni à i medicini o prublemi respiratorii
- Sanguinamentu, coaguli di sangue, o infezzione
I risichi di a cirurgia di l'ernia ombilicale includenu unu di i seguenti:
- Inghjulia à l'intestinu chjucu o grossu (raru)
- Hernia torna (picculu risicu)
U vostru chirurgu o duttore in anestesia (anestesista) vi vedrà è vi darà istruzzioni per voi o u vostru zitellu.
L'anestesiologu discuterà a vostra storia medica (o di u vostru zitellu) per determinà a quantità è u tippu di anestesia da aduprà. A voi o à u vostru zitellu pudete esse dumandatu di smette di manghjà è di beie 6 ore prima di a chirurgia. Assicuratevi di dì à u vostru duttore sanitariu qualsiasi medicamentu, allergie, o storia di prublemi di sangu.
Parechji ghjorni prima di a chirurgia, vi pò esse dumandatu di smette di piglià:
- Aspirina o antinfiammatori non steroidali (AINE), cum'è ibuprofene, Motrin, Advil, o Aleve
- Altri medicini per diluisce u sangue
- Certi vitamini è supplementi
A maiò parte di e riparazioni di l'ernia umbilicale sò fatte in ambulatoriu. Questu significa chì puderete andà in casa u listessu ghjornu. Alcune riparazioni ponu richiede un cortu sughjornu in ospedale se l'ernia hè assai grande.
Dopu a chirurgia, u vostru fornitore monitorerà i vostri segni vitali (polsu, pressione sanguigna è respirazione). Starete in l'area di recuperu finu à chì site stabile. U vostru fornitore vi prescriverà medicinali per u dolore se ne avete bisognu.
Segui l'istruzzioni nantu à cumu si cura di l'incisione di u vostru o di u to figliolu in casa. U vostru fornitore vi dirà quandu voi o u vostru zitellu riprendite e vostre attività normali. Per adulti, questu serà in 2 à 4 settimane. I zitelli ponu riturnà à a maiò parte di l'attività subitu.
Ci hè sempre una chance chì l'ernia pò tornà. Per e persone sane, u risicu di u ritornu hè assai bassu.
Chirurgia di l'ernia ombelicale
- Purtate u vostru zitellu à visità un fratellu assai malatu
- Cura di ferita chirurgica - aperta
Riparazione di l'ernia ombelicale - serie
Blair LJ, Kercher KW. Riparazione di l'ernia ombelicale. In: Rosen MJ, ed. Atlas di Ricustruzzione di Muri Addominali. 2a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 20.
Carlo WA, Ambalavanan N. U ombilicus. In: Kliegman RM, Stanton BF, St.Geme JF, Schor NF, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 105.
Malangoni MA, Rosen MJ. Hernias. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 44.