Innesta di pelle
Un innestu di pelle hè un pezzu di pelle chì hè eliminatu per chirurgia da una zona di u corpu è trapiantata, o attaccata, à un'altra zona.
Questa cirurgia hè di solitu fatta mentre site in anestesia generale. Ciò significa chì sarete addurmintati è senza dulore.
A pelle sana hè pigliata da un locu di u vostru corpu chjamatu situ donatore. A maiò parte di e persone chì anu avutu un innesti di pelle anu un innestu di pelle di spessore spartitu. Questu piglia i dui strati superiori di pelle da u situ donatore (l'epidermide) è u stratu sottu l'epidermide (u dermis).
U situ di donatori pò esse qualsiasi zona di u corpu. A maiò parte di e volte, hè una zona chì hè piatta da i vestiti, cum'è u gluteu o a coscia interna.
L'innesti hè spargugliatu cù cura nantu à a zona nuda induve hè trasplantatu. Hè tenutu in postu sia da una pressione dolce da un medicamentu bè imbottitu chì u copre, sia da cuciture o pochi punti maghi. A zona di u situ di u donatore hè cuperta cun un vestitu sterile per 3 à 5 ghjorni.
E persone cù una perdita di tessuti più profonda ponu avè bisognu di un innesto di pelle di spessore pienu. Questu richiede un spessore interu di pelle da u situ donatore, micca solu i dui strati superiori.
Un innestu di pelle di spessore cumpletu hè una prucedura più cumplicata. I siti cumuni di donatori per innesti di pelle di spessore cumpletu includenu u muru di u torace, a schiena o u muru addominale.
L'innesti di pelle ponu esse raccomandati per:
- Zoni induve ci hè stata infezzione chì hà causatu una grande quantità di perdita di pelle
- Brucia
- Ragioni estetiche o chirurgie reconstructive induve ci sò stati danni à a pelle o perdita di pelle
- Chirurgia di u cancheru di a pelle
- Chirurghi chì necessitanu innesti di pelle per guarisce
- Ulceri venosi, ulceri di pressione, o ulceri diabetichi chì ùn guariscenu micca
- Ferite assai grande
- Una ferita chì u chirurgu ùn hà micca pussutu chjode currettamente
L'innesti di spessore pienu sò fatti quandu si perde assai tessutu. Questu pò accade cù fratture aperte di a gamba inferiore, o dopu infezioni gravi.
I risichi per l'anestesia è a chirurgia in generale sò:
- Reazzioni allergii à i medicini
- Prublemi cù a respirazione
- Sanguinamentu, coaguli di sangue, o infezzione
I risichi per questa cirurgia sò:
- Sanguinamentu
- Dolore cronicu (raramente)
- Infezzione
- Perdita di a pelle innestata (l'injerto ùn guarisce micca, o l'injerto guarisce lentamente)
- Sensazione cutanea ridotta o persa, o sensibilità aumentata
- Cicatrici
- Decolorazione di a pelle
- Superficie irregulare di a pelle
Dìite à u vostru chirurgu o infermiera:
- Chì medicinali pigliate, ancu droghe o erbe chì avete acquistatu senza prescription.
- Sì avete bevutu assai alcolu.
Durante i ghjorni prima di a chirurgia:
- Vi pò esse dumandatu di smette di piglià medicinali chì rendenu difficile u coagulu di u vostru sangue. Questi includenu aspirina, ibuprofene, warfarina (Coumadin), è altri.
- Dumandate à u vostru chirurgu chì droghe duvete sempre piglià u ghjornu di a vostra chirurgia.
- Se fumate, pruvate à piantà. Fumà aumenta a vostra probabilità di prublemi cum'è guarigione lenta. Dumandate à u vostru duttore sanitariu per aiutu di smette.
U ghjornu di a chirurgia:
- Seguitate e istruzioni nantu à quandu smette di manghjà è di beie.
- Pigliate e droghe chì u vostru chirurgu vi hà dettu di piglià cù un picculu inghjocu d'acqua.
Duvete ricuperà rapidamente dopu à l'injertazione di a pelle di spessore divisu. L'innesti à spessore pienu necessitanu un tempu di recuperu più longu. Se avete ricevutu stu tipu di innesti, pudete avè bisognu di stà in l'uspidale per 1 à 2 settimane.
Dopu à esse licenziatu da l'uspidale, seguitate e istruzioni nantu à cume si cura u vostru innocu di pelle, cumprendu:
- Purtate una veste per 1 à 2 settimane. Dumandate à u vostru fornitore cumu duvete curà u vestitu, cume prutegelu da u bagnu.
- Prutezzione di l'injerto da traumi per 3 à 4 settimane. Ciò include evità di esse colpitu o di fà qualsiasi eserciziu chì puderebbe ferisce o allungà l'innesto.
- Uttene fisioterapia, se u vostru chirurgu a raccomanda.
A maiò parte di l'innesti di a pelle anu successu, ma alcuni ùn guariscenu micca bè. Puderete bisognu di un secondu innestu.
Trasplante di pelle; Autografting di a pelle; FTSG; STSG; Innesta di pelle di spessore spaccatu; Innesta di pelle di spessore pienu
- Prevenzione di l'ulcere di pressione
- Cura di ferita chirurgica - aperta
- Innesta di pelle
- Strati di pelle
- Innesta di pelle - serie
McGrath MH, Pomerantz JH. Chirurgia plastica. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 68.
Ratner D, Nayyar PM. Grafts, In: Bolognia JL, Schaffer JV, Cerroni L, eds. Dermatologia. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 148.
Scherer-Pietramaggiori SS, Pietramaggiori G, Orgill DP. Innesta di pelle. In: Gurtner GC, Neligan PC, eds. Chirurgia Plastica, Volume 1: Principii. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 15.