Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
11 Benefici Pruvenuti per a Salute di Chia Seeds - Nourrisson
11 Benefici Pruvenuti per a Salute di Chia Seeds - Nourrisson

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

I semi di Chia sò trà l'alimenti più sani di u pianeta.

Sò carchi di nutrienti chì ponu avè benefici impurtanti per u vostru corpu è u cervellu.

Eccu 11 benefici per a salute di e sementi di chia, supportate da a scienza.

1. I Semi Chia Forniscenu una Quantità Massiva di Nutrienti Cù Poche Calorie

I semi di Chia sò picculi semi neri di a pianta Salvia hispanica, chì hè in leia cù a zecca.

I semi di Chia eranu un alimentu impurtante per l'Aztecs è i Maya in u ghjornu.

Li apprezzavanu per a so capacità di furnisce energia sostenibile. In fattu, "chia" hè l'antica parola maya per "forza".


Malgradu a so storia antica cum'è alimentariu di basa, i graneddi di chia sò diventati ricunnisciuti cum'è un superalimentu mudernu solu pocu fà.

In l'ultimi anni, anu splusatu in pupularità è sò oghji cunsumati da persone cuscenti in salute in u mondu sanu.

Ùn vi lasci micca ingannà da a taglia - ste piccule sementi imballanu un putente pugnu nutrizionale.

Una porzione di una once (28 grammi) di semi di chia cuntene (1):

  • Fibra: 11 grammi.
  • Proteine: 4 grammi.
  • Grassu: 9 grammi (di i quali 5 sò omega-3).
  • Calcium: 18% di u RDI.
  • Manganese: 30% di u RDI.
  • Magnesiu: 30% di u RDI.
  • Fosforu: 27% di u RDI.
  • Contenenu ancu una quantità decente di zincu, vitamina B3 (niacina), potassiu, vitamina B1 (tiamina) è vitamina B2.

Questu hè particularmente impressiunante cunsiderendu chì questu hè solu una sola unza, uguale à 28 grammi o circa duie cucchiaie. Questa piccula quantità furnisce solu 137 calorie è un grammu di carboidrati digeribili.


Curiosamente, se sottumette a fibra - a maiò parte di e quali ùn finiscenu micca cum'è calorie utilizzabili per u vostru corpu - i semi di chia cuntenenu solu 101 calorie per once (28 grammi).

Questu li face una di e migliori fonti di u mondu di parechji nutrienti impurtanti, caluria per caluria.

Per aghjustà e cose, i graneddi di chia sò un alimentu à granu sanu, di solitu cultivatu in modu urganicu. In più, ùn sò micca OGM è naturale senza glutine.

Riassuntu Malgradu a so piccula dimensione, i graneddi di chia sò unu di l'alimenti i più nutritivi di u pianeta. Sò carchi di fibre, proteine, acidi grassi omega-3 è varii micronutrienti.

2. I Semi Chia sò Caricati Di Antiossidanti

Un'altra zona in cui i semi di chia brillanu hè u so altu cuntenutu antioxidante (, 3).

Quessi antioxidanti pruteggenu i grassi sensibili in i semi da diventà rancidi (4).

Ancu se i vantaghji di i supplementi antiossidanti sò dibattuti, i ricercatori accettanu chì uttene antioxidanti da l'alimenti pò avè effetti pusitivi nantu à a salute ().

Soprattuttu, l'antioxidanti luttanu contr'à a produzzione di radicali liberi, chì ponu dannà e molecule cellulare è cuntribuiscenu à l'invichimentu è à e malatie cum'è u cancheru (,).


Riassuntu I semi di Chia sò ricchi di antiossidanti chì aiutanu à prutege i grassi delicati in i semi. Anu ancu parechji vantaghji per a salute.

3. Quasi Tutti i Carbs in elli sò Fibre

Una once (28 grammi) di semi di chia hà 12 grammi di carboidrati. Tuttavia, 11 di questi grammi sò fibre, chì u vostru corpu ùn digerisce.

A fibra ùn alza micca u zuccherinu in sangue nè richiede l'insulina da esse eliminata. Ancu se appartene à a famiglia di carboidrati, i so effetti nantu à a salute sò drasticamente diversi da quelli di i carboidrati digeribili cum'è amidu è zuccheru.

U cuntenutu digeribile di carb hè solu un grammu per unza (28 grammi), chì hè assai bassu. Questu face chia un alimentu amichevuli à bassu carboidrati.

A causa di u so altu cuntenutu di fibre solubili, e sementi di chia ponu assorbe finu à 10-12 volte u so pesu in acqua, diventendu gelatine è espansione in u stomacu (8).

In teoria, questu deve aumentà a pienezza, assorbisce lenta i vostri cibi è aiutavvi à manghjà automaticamente menu calorie.

A fibra alimenta ancu i batteri amichevuli in u vostru intestinu, ciò chì hè impurtante - mantene a vostra flora intestinale ben alimentata hè assolutamente cruciale per a salute ().

I semi di Chia sò 40% di fibra in pesu, chì li facenu una di e migliori fonti di fibra in u mondu.

Riassuntu Quasi tutti i carboidrati in i semi di chia sò fibre. Questu li dà a capacità di assorbe 10-12 volte u so pesu in acqua. A fibra hà ancu parechji effetti benefiziali nantu à a salute.

4. I Semi Chia sò Alti in Proteine ​​di Qualità

I sementi di Chia cuntenenu una quantità decente di proteine.

Da u pesu, sò circa 14% di proteine, chì hè assai altu paragunatu à a maiò parte di e piante.

Anu ancu un bon equilibriu di aminoacidi essenziali, dunque u vostru corpu duveria esse capace di fà usu di u so cuntenutu proteicu (,).

A Proteina hà parechji benefici per a salute è hè di gran lunga u nutriente dieteticu più amichevule per a perdita di pesu.

Un assunzione alta di proteine ​​riduce l'appetitu è ​​hè statu dimustratu per riduce i penseri ossessivi nantu à l'alimentu di 60% è u desideriu di spuntinu di notte da 50% (,).

I semi di Chia sò veramente una ottima fonte di proteine ​​- soprattuttu per e persone chì manghjanu pocu o micca prudutti animali.

Riassuntu I semi di Chia sò ricchi di proteine ​​di qualità, assai più alti di a maggior parte di l'alimenti vegetali. A Proteina hè u macronutrienti più amichevuli per a perdita di pisu è pò riduce drasticamente l'appetitu è ​​e brame.

5. L'altu cuntenutu di Fibre è Proteine ​​in Semi di Chia Pò Aiutu à Perde U Pesu

Parechji esperti di salute credenu chì e sementi di chia ponu aiutà a perdita di pesu.

A so fibra solubile assorbe grandi quantità d'acqua è si espande in u stomacu, chì duverà aumentà a pienezza è rallentà l'assorbimentu di l'alimentu (14).

Parechji studii anu esaminatu a fibra solubile glucomannanu, chì travaglia in modu simile, dimustrendu chì pò purtà à a perdita di pesu (,).

Inoltre, a proteina in i semi di chia puderia aiutà à riduce l'appetitu è ​​l'ingestione di alimenti.

In fattu, un studiu hà trovu chì manghjà semi di chia per a colazione aumentava a sazietà è riduce l'ingestione di alimenti à breve termine ().

Tuttavia, studii chì esaminanu l'efficacità di e sementi di chia per a perdita di pesu anu furnitu risultati piuttostu deludenti.

In un studiu in 90 persone in sovrappesu, 50 grammi di semi di chia per ghjornu per 12 settimane ùn anu avutu alcun effettu nant'à u pesu di u corpu o i marcatori di salute (18).

In un altru studiu di 10 settimane in 62 donne, e sementi di chia ùn anu avutu effetti nant'à u pesu di u corpu ma anu aumentatu a quantità di grassu omega-3 in u sangue ().

In cuntrastu, un studiu di 6 mesi in e persone obese cù u tippu 2 diabete nantu à una dieta ridutta in calorie hà trovu chì manghjà semi di chia ogni ghjornu hà causatu una perdita di pesu significativamente maggiore di un placebo ().

Ancu se aghjunghjendu semi di chia à a vostra dieta hè improbabile chì causi perdita di pesu da solu, parechji esperti credenu ch'elli ponu esse un aghjuntu utile à una dieta di perdita di pesu.

Una dieta di perdita di pesu hè più cà solu cibi singuli. L'intera dieta conta, è ancu altri comportamenti di vita cum'è u sonnu è l'eserciziu.

Quandu si cunghjunghjenu cù una dieta basata nantu à l'alimentazione vera è un stile di vita sanu, i semi di chia ponu sicuramente aiutà à prumove a perdita di pesu.

Riassuntu I semi di Chia sò ricchi di proteine ​​è di fibre, tramindui chì sò stati dimustrati per aiutà a perdita di pesu. Tuttavia, studii nantu à e sementi di chia anu furnitu risultati misti.

6. I Semi Chia sò Alti in Acidi Grassi Omega-3

Cum'è i semi di lino, e sementi di chia sò assai ricche in acidi grassi omega-3.

In fattu, i graneddi di chia cuntenenu più omega-3 chì u salmone, gramma per gramma.

Tuttavia, hè impurtante tene à mente chì l'omega-3 in elli sò principalmente ALA (acidu alfa-linolenicu), chì ùn hè micca cusì benefiziu cum'è si pò pensà.

ALA deve esse cunvertitu in e forme attive àcitu eicosapentaenoicu (EPA) è àcitu docosahexaenoic (DHA) prima chì u vostru corpu u possi aduprà.

Sfortunatamente, l'omu hè inefficiente per cunvertisce ALA in queste forme attive.

Dunque, omega-3 vegetali tendenu à esse assai inferiori à e fonti animali cum'è l'oliu di pesce ().

I studii anu dimustratu chì e sementi di chia - soprattuttu s'ellu sò macinate - ponu aumentà i livelli sanguini di ALA è EPA ma micca di DHA (,).

Questu pò esse un prublema.

Perchè ùn furniscenu alcun DHA, chì hè u grassu omega-3 più impurtante, a maiò parte di l'esperti consideranu i semi di chia una fonte di omega-3 di qualità inferiore.

Per uttene u DHA chì u vostru corpu è u vostru cervellu hà bisognu, manghjate regolarmente pesci grassi o pigliate oliu di pesce o - sì sì veganu o vegetarianu - un supplementu DHA di origine vegetale.

Riassuntu I semi di Chia sò assai alti in l'acidu grassu omega-3 ALA. Tuttavia, l'omu ùn sò micca boni per cunvertisce questu in DHA, l'acidu grassu omega-3 più impurtante.

7. I Semi Chia Pò Abbassà u Risicu di Malatie Cardiache

Datu chì i graneddi di chia sò ricchi di fibre, proteine ​​è omega-3, ponu riduce u risicu di malatie cardiache.

I so benefici sò stati esaminati in parechji studii, ma i risultati sò stati inconclusivi.

Studi di ratti anu dimustratu chì e sementi di chia ponu calà certi fattori di risicu, cumpresi trigliceridi, infiammazione, resistenza à l'insulina è grassu di u ventre. Puderanu ancu elevà u colesterolu HDL "bonu" (,).

Tuttavia, un studiu umanu ùn hà micca rilevatu miglioramenti in fattori di risicu ().

Alcuni studii mostranu chì i semi di chia riducenu significativamente a pressione sanguigna in e persone cun ipertensione, chì hè un forte fattore di risicu per e malatie cardiache (,).

In generale, hè pussibule chì e sementi di chia possinu benefiziu per a salute di u core, ma probabilmente ùn averanu micca un effettu maiò s'ellu ùn hè accumpagnatu da altri modi di vita benefichi è cambiamenti dietetichi.

Riassuntu Studii nantu à l'effetti di e sementi di chia nantu à i fattori di risicu di malatie cardiache ùn sò micca conclusivi. Alcuni studii suggerenu benefici, altri micca.

8. Sò alti in parechji nutrienti impurtanti di l'ossi

I semi di Chia sò ricchi di parechji nutrienti chì sò impurtanti per a salute di l'osse.

Ciò include calciu, fosforu, magnesiu è proteine.

U cuntenutu di calciu hè particularmente impressiunante - 18% di u RDI in una sola unza (28 grammi).

Gramma per gramma, questu hè più altu ch'è a maiò parte di i prudutti lattieri. Di conseguenza, i semi di chia ponu esse cunsiderati una ottima fonte di calciu per e persone chì ùn manghjanu micca latticini.

Tuttavia, i semi di chia cuntenenu ancu l'acidu fiticu, chì riduce l'assorbimentu di calciu in una certa misura.

Riassuntu I sementi di Chia sò ricchi di calciu, magnesiu, fosforu è proteine. Tutti questi nutrienti sò essenziali per a salute di l'osse.

9. I Semi Chia Pò Riduce i Livelli di Zucchero in Sangue

I livelli elevati di zuccheru in sangue à digiunu sò un sintomu tipicu di a diabete di tipu 2 non trattata.

I livelli di zuccaru in sangue à dighjunu alti è assuciatu à un risicu aumentatu di parechje malatie croniche, cumprese e malatie cardiache ().

Ma i picchi tempuranei di i livelli di zuccaru in sangue dopu à i pasti ponu ancu avè effetti negativi nantu à a salute quandu sò eccessivamente alti di modu regulare ().

Studi annantu à l'animali anu trovu chì e sementi di chia ponu migliurà a sensibilità à l'insulina è u cuntrollu di u zuccherinu in sangue, stabilizendu i livelli di zuccheru in sangue dopu i pranzi (,,).

Uni pochi di studii umani sustenenu què dimustrendu chì manghjà u pane chì cuntene semi di chia riduce a crescita post-pastu di u zuccherinu in sangue paragunatu à u pane chì ùn include alcuna chia (,).

Riassuntu I studii mostranu chì e sementi di chia ponu calà a crescita di u zuccherinu in sangue dopu un pastu riccu in carboidrati, benefichendu forse e persone cun diabete di tip 2.

10. Puderanu Riduce Inflammazione Cronica

Inflammazione hè a risposta normale di u vostru corpu à infezioni o ferite. A pelle rossa è gonfia hè un esempiu tipicu.

Ancu se l'inflammazione aiuta u vostru corpu à guarì è à luttà contr'à i batteri, virus è altri agenti infettivi, pò ancu causà danni.

Ciò si applica principalmente à l'infiammazione cronica, chì hè associata à un risicu aumentatu di malatie cardiache è di cancheru.

L'infiammazione cronica ùn hà spessu alcun segnu visibile, ma pò esse valutata misurendu marcatori infiammatori in u vostru sangue.

Diverse abitudini di vita malsane aumentanu u vostru risicu d'infiammazione cronica, cumpresu fumà, mancanza di eserciziu o una dieta scarsa.

D'altra parte, certi alimenti sani ponu riduce i livelli sanguini di marcatori infiammatori.

Un studiu di 3 mesi in 20 persone cun diabete hà mostratu chì manghjà 37 grammi di semi di chia ogni ghjornu riduce u marcatore infiammatorio hs-CRP di 40%. In cuntrastu, quelli chì anu ottenutu u bran di granu ùn anu micca avutu un benefiziu significativu ().

Altri studii nantu à e sementi di chia ùn anu micca riesciutu à rilevà effetti significativi nantu à i marcatori infiammatori ().

Riassuntu Evidenza limitata suggerisce chì manghjà semi di chia pò riduce un marcatore infiammatorio cunnisciutu cum'è hs-CRP. Tuttavia, i benefici per a salute sò incerti è sò necessarii più studii.

11. I Semi Chia Sò Facili à Incorporà In a Vostra Dieta

I semi di Chia sò incredibilmente facili da incorporà in a vostra dieta.

I semi stessi anu un gustu piuttostu sordu, cusì li pudete aghjunghje à praticamente qualcosa.

Ancu ùn anu micca bisognu à esse macinati cum'è i semi di lino, chì li rendenu assai più faciule da preparà.

Pò esse manghjati crudi, imbevuti di suchju, aghjuntu à u porridge, pudding, frullati o aghjuntu à i forni.

Pudete ancu sprinkle in cima di cereali, yogurt, verdura o piatti di risu.

Per via di a so capacità à assorbe l'acqua è u grassu, ponu esse aduprati per ingrussà e salse è cum'è sustituti di l'ove in e ricette.

Puderanu ancu esse mischiati cù acqua è trasfurmati in un gelu.

L'aggiunta di semi di chia à e ricette aumenterà dramaticamente u so valore nutrizionale.

Se vulete cumprà semi di chia, ci hè una scelta eccellente in Amazon cù migliaia di recensioni di i clienti.

Sembranu ancu esse ben tollerati, ma sè ùn site micca abituati à manghjà assai fibre, allora ci hè a pussibilità di effetti collaterali digestivi se manghjate troppu à a volta.

Una raccomandazione di dosaggio cumuna hè di 20 grammi (circa 1,5 cucchiai) di semi di chia, duie volte à ghjornu.

Riassuntu I semi di Chia sò facili da preparà è sò spessu aghjuntu à u porridge o i frullati.

U Bottom Line

I semi di Chia ùn sò micca solu ricchi di nutrienti, grassu omega-3, antiossidanti è fibre, ma ancu faciuli da preparà. E persone aghjunghjenu comunemente à i so porridge o smoothies.

I studii suggerenu chì anu parechji benefici per a salute, chì và da a perdita di pesu à l'infiammazione ridotta.

Se ùn manghjate micca e sementi di chia dighjà, duvete sicuramente pensà à aghjunghje li à a vostra dieta. Sò trà i pochi superalimenti degni di u titulu.

Ben Pruvatu: Moringa è Oli di Ricinu

Selezziunà Amministrazione

Top 7 Cunsiglii per a Prevenzione di a Malattia in Altitudine

Top 7 Cunsiglii per a Prevenzione di a Malattia in Altitudine

A malatia di l'altitudine de crive parechji intomi chì accadenu à u vo tru corpu quandu ite e po tu à una elevazione più alta in un breve periodu di tempu. A malatia di l'a...
Combivent Respimat (ipratropium / albuterol)

Combivent Respimat (ipratropium / albuterol)

Combivent Re pimat hè un medicamentu di pre crizione di marca. Hè adupratu per trattà a malatia pulmonaria o truttiva cronica (BPCO) in adulti. A BPCO hè un gruppu di malatie pulmo...