3 Esercizi di Respirazione per trattà u Stressu
Cuntenutu
Ùn ci pensate micca duie volte ma, cum'è a maiò parte di e cose date per scontu, a respirazione hà un impattu prufondu nantu à l'umore, a mente è u corpu. È mentre eserciti di respirazione per u stress fà ciò chì dicenu è, uh, alleviate u stress, ùn hè micca l'unicu ciò chì migliuranu: Puderanu migliurà tuttu, da u piacè sessuale à a qualità di u sonnu. (Pudete ancu respirà u vostru modu per un corpu più in forma.)
Ma perchè, esattamente, a respirazione hà un impattu cusì forte in u corpu? "L'input da u sistema respiratoriu manda i missaghji i più impurtanti chì u cervellu riceve", dice Patricia Gerbarg, M.D., coautore di U Puteru Curativu di u Soffiu è fundatore di Breath-Body-Mind.com. "Se qualcosa hè sbagliatu cù a vostra respirazione è ùn avete micca riparatu in un paru di minuti, sì mortu. Allora tuttu ciò chì cambia in u sistema respiratoriu deve avè a primura priorità è riceve tutta l'attenzione di u cervellu ".
U cambiamentu di u ritmu è u mudellu di respirazione affetta ancu a manera di u funziunamentu di u sistema nervu autonomu (ANS), spiega Gerbarg. Quandu u sistema nervoso simpaticu - a parte di l'ANS chì avemu assuciatu cù u modu di lotta o di volu - hè attivatu, u vostru corpu hè sempre in alerta è pronta per una minaccia. Certi tipi di respirazione rapida ponu aiutà à attivà stu sistema, mentre chì altri esercizii di respirazione lenta ponu aiutà à rinvià sta eccitazione è riduce a quantità di adrenalina chì scorri in u vostru corpu, spiega. Simultaneamente, e tecniche di respirazione lenta attivanu u sistema nervoso parasimpaticu contra-equilibrante, chì agisce per rallentà a freccia cardiaca, restaurà e riserve d'energia, riduce l'infiammazione, è mandà missaghji à u cervellu chì avà pò rilassate è cumincià à liberà l'hormone benefica. (Quessi Olii Essenziali per u Stress Relief Pò Aiutà, troppu.)
Allora, di quali tecniche parlemu ? Avemu avutu sperti à scumpartà trè di l'esercizii di respirazione più benefichi per abbassà u stress, guadagnà energia durante u ghjornu, è per aiutà à dorme megliu di notte.
Respiru di rilassamentu
Chjamatu ancu respirazione diafragmatica, respirazione di u ventre, è respirazione addominale, questu eserciziu di respirazione per u stress riduce a pressione sanguigna, a frequenza cardiaca è a produzzione di ormoni di u stress, spiega Kathleen Hall, esperta di stress in Atlanta è fundatore di The Mindful Living Network.
Pruvate: Metti una manu nantu à u to pettu è l'altra nantu à u vostru addome. Pigliate una respirazione profonda per u nasu, sentendu chì u to ventre si espande mentre i vostri pulmoni si riempianu di ossigenu. Inspirate lentamente per quattru conti, poi espirate lentamente per bocca per quattru conti. Fate 6-8 respirazioni lenti è profonde per minutu per cinque minuti à volta.
Respirazione Coerente
Sta tecnica hè u soffiu calmante di basa, è ripete un statu ideale di ghjornu di calma cun vigilanza. Per ch'ellu sia sedante, cum'è quandu vulete dorme, aumentate a lunghezza di l'exhale, dice Gerbarg.
Pruvate: Siate o stendu. Chiudite l'ochji è, respirendu à circa cinque respiri à u minutu per u nasu, inalate assai cunfortu quattru conti è espirate quattru conti. Aumenta l'exhale à sei cunti per a sedazione.
Respirazione Energizante
Saltate a caffeina - questu eserciziu di respirazione stimula u flussu di ossigenu, chì sveglia a vostra mente è u vostru corpu, dice Hall.
Pruvate: Mettite una manu nantu à u to pettu è l'altra nantu à u to abdomen. Pigliate in corta, staccatu, respira per u nasu, riempiendu u vostru addome. Inspira rapidamente è profondamente più di quattru cunti, pausa, poi espira rapidamente per a bocca. Eseguite 8-10 respiri rapidi è profondi à u minutu per trè minuti à a volta. Piantate sì avete u capu.