3 cunsiglii fatti in casa per trattà l'intestini attaccati
Cuntenutu
- 1. Bei tè caldu à a veghja
- 2. Fate un massaghju di u ventre
- 3. Pigliate suchju d'aranciu è papaia
- Cumu allevà l'intestinu attaccatu in u zitellu
Questi 3 cunsiglii per trattà l'intestinu appiccicatu sò una soluzione naturale, assai semplice è efficace, chì implica solu l'ingestione di tè, suchju è un massaghju addominale, dispensendu l'usu di lassativi chì ponu dipendenza da l'intestinu è alterà a flora intestinale normale, chì pò causà carenze nutrizionali.
Cù queste tecniche naturali hè pussibule stimulà u muvimentu di l'intestinu è migliurà a cunsistenza di e feci, facilitendu a so surtita.
1. Bei tè caldu à a veghja
U tè deve esse dolce, cum'è camomilla o lavanda, è micca lassativu, cum'è a cascara sacra. L'effettu stimulante intestinale, in questu casu, hè fattu da a temperatura di u tè è da a rigularità di u stimulu, dunque hè impurtante di ripete u listessu "rituale" ogni ghjornu.
Vede chì tè anu un effettu lassativu.
2. Fate un massaghju di u ventre
Cù a manu chjusa, duverete aduprà u "nodu" di e dite per massà l'area di u ventre, premendu moderatamente i musculi in questa regione.
U massaggio deve esse iniziatu piazzendu a manu chjusa sottu à e coste à u latu drittu è seguitendu l'indicazioni di u massaggio, cum'è mostratu da e frecce in l'immagine sottu:
Hè impurtante di rispettà u locu iniziale è finale, postu chì l'intenzione hè di massà a parte finale di l'intestinu. Stu massaghju deve esse realizatu per almenu 5 minuti è pò esse fattu stesu o sedutu.
3. Pigliate suchju d'aranciu è papaia
Un'altra ottima opzione naturale per stimulà a funzione intestinale hè di beie un suchju cù 2 arance è 1/2 piccula papaia. L'ideale hè d'avè un tempu fissu per beie stu suchju, per esempiu, à 22:00. Vede alcune altre opzioni di suchju per stinzia.
Fighjate u video seguente è vedi più frutti chì aiutanu à luttà contripazione:
Cumu allevà l'intestinu attaccatu in gravidanza
Queste tecniche ponu esse aduprate per quelli chì anu l'intestini attaccati in gravidanza perchè ùn anu micca bisognu di usà medicinali, eccettu u massaggio addominale, chì pò esse rimpiazzatu da a piedi o aerobica d'acqua, è deve esse ripetutu, inizialmente, per 3 ghjorni in una fila à tempi identichi, è dopu, 3 volte à a settimana, affinchì l'intestinu appiccicatu o pigru regule i vostri movimenti.
Cumu allevà l'intestinu attaccatu in u zitellu
L'intestinu intrappulatu in u zitellu hè determinatu quandu e so feci sò secche è dure, quandu u zitellu ùn evacua micca facilmente o quandu ci vole più di 3 ghjorni per evacuà. In quessi casi, deve esse trattatu sottu u cunsigliu di u pediatra, ancu se u tè è u massaggio addominale ponu esse aduprati inizialmente.
I zitelli di menu di 1 annu, di regula, ùn ponu micca manghjà tutti i frutti in a so pelle o crudi. Tuttavia, a tecnica di massaggio è tè caldu pò esse aduprata.
Oltre à i 3 cunsiglii fatti in casa per trattà l'intestinu appiccicatu, hè impurtante tene sempre à mente chì:
- Ancu sì site nantu à una dieta, assicuratevi di manghjà i pasti è rispettà i vostri orarii ancu se avete un volumu più chjucu di alimentu. Questu hè estremamente impurtante per mantene u riflessu intestinale è u stimulu.
- Piglia l'acqua durante a ghjurnata, fora di l'ora di i pasti, aiuta à fà a torta fecale più mudellabile è questu hè di primura per quelli chì anu un intestinu intrappulatu o emorroidi.
- Manghjate almenu 4 frutti à ghjornu è, di preferenza, cù a buccia, cum'è mela, pera, pesca o prugna. Questu aiuta à l'intestinu perezoso per funzionà megliu è per regularizà.
Sta tecnica, chì prescinde da l'ingestione di medicazione, deve esse ripetuta, prima, per 3 ghjorni consecutivi à tempi identichi è dopu 3 volte à settimana, affinchì l'intestinu appiccicatu o pigru regule i so movimenti.