Autore: Christy White
Data Di Creazione: 6 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 10 Maghju 2025
Anonim
Quali strategie per diminuire il colesterolo LDL?
Video: Quali strategie per diminuire il colesterolo LDL?

Cuntenutu

I trigliceridi è u colesterolu cattivu, cunnisciutu ancu LDL, sò e fonti principali di grassu chì circulanu in u sangue. Dunque, quandu a concentrazione di colesterolu in u sangue hè assai alta, cun un valore LDL di 130 mg / dL o più, pò causà l'ingorghi di i vasi sanguini, aumentendu u risicu di malatie cardiache cum'è pressione alta, infartu è ancu, Accident vascular cerebrale .

In a maiò parte di a ghjente, i livelli alti di colesterolu sò dovuti à una dieta ricca di grassi saturati è idrogenati è à un stilu di vita sedentariu, cusì cambiamenti simplici in l'abitudine di u ghjornu sò essenziali per abbassà u colesterolu.

1. Fate eserciziu fisicu regularmente

Esercizii aerobici cum'è nuoto, corsa, camminata, aerobica in acqua o ciclismu, sò e migliori opzioni per abbassà u colesterolu cattivu in u sangue è, dunque, duvete fà almenu 30 minuti, 3 volte à settimana, o per avè risultati megliu, esercitassi ogni ghjornu. Vede chì esercizii aerobici fà in casa.


Si deve pruvà à esercità u più à u largu pussibule, per riceve qualchì luce solare chì, in quantità ragiunevuli, aiuta u corpu à eliminà u colesterolu, abbassendu i so livelli.

2. Aumenta l'ingestione di fibre

Una dieta cun alimenti ricchi in fibre solubili, cum'è farina d'avena è crusca, orzu è legumi, aiuta à assorbe u colesterolu in eccessu in l'intestinu è à eliminallu da u corpu. Duvete ancu manghjà almenu cinque porzioni di ligumi è frutti freschi à u ghjornu, cum'è mele, pesche, banane, fasgioli verdi o spinaci, chì sò ancu assai ricchi di fibre. Vede più alimenti ricchi di fibre.

3. Bei tè neru ogni ghjornu

U tè neru hà in a so cumpusizione teina, chì hè simile à a caffeina è, dunque, aiuta à luttà contr'à e placche grasse di u corpu, allora basta solu 3 tazze à ghjornu. Tuttavia, e donne incinte è e persone cun restrizioni mediche à a caffeina ùn anu micca da aduprà stu tè. Amparate tutti i benefici di u tè neru.


4. Preferite i grassi sani

I grassi saturi, prisenti in u burru, a pancetta o a Bologna è i grassi idrogenati, prisenti in a margarina, u lardu è assai alimenti trasfurmati, elevanu i livelli di colesterolu LDL. Tuttavia, i grassi sani, cume i grassi monoinsaturi in l'oliu d'oliva vergine extra è l'acidi grassi omega-3, riducenu u colesterolu male è aumentanu u colesterolu bonu.

Cusì, si deve sempre optà per l'oliu d'oliva vergine extra per cucinà o per condimentà insalate per esempiu è si deve manghjà almenu una dosi quotidiana di un alimentu riccu in omega-3, cum'è pesci, noci è semi di lino. Vede più cibi ricchi in omega-3.

5. Manghjate più agliu

L'agliu, in più di riduce i livelli di colesterolu LDL, aumenta ancu i livelli di colesterolu HDL, chì hè u colesterolu bonu. Un dente d'agliu à ghjornu hè di solitu abbastanza per aiutà à regulà i livelli di colesterolu. Vede più nantu à i benefici di l'agliu.


6. Bei u suchju di melanzane

U suchju di melanzane hè un rimediu casanu eccellente per u colesterolu altu, chì cuntene un altu cuntenutu di sustanzi antioxidanti, in particulare in a pelle. Dunque, ùn deve micca esse cacciatu quandu si prepara u suchju. Eccu cumu fà stu suchju.

Pudete ancu manghjà melanzane in altri modi, bolliti o arrustiti, per un più grande effettu prutettore nantu à u fegatu o ancu aduprà melanzane in capsule.

Vede ancu u video cù tutti i cunsiglii da u nostru nutrizziunistu, per aiutà à luttà contr'à u colesterolu altu:

Articuli Di Portale

U modu ghjustu per fà 2-a-Days

U modu ghjustu per fà 2-a-Days

Doppiu nantu à i vo tri allenamenti cù una e ione di mattina è dopu meziornu pò piglià ri ultati à u pro imu livellu- e utilizate l'approcciu ghju tu. Ba ta à ac...
Cumu Queste 4 Droghe Ilegali Trattanu Malatie Mentali

Cumu Queste 4 Droghe Ilegali Trattanu Malatie Mentali

Per parechji, l'antidipre anti ò un modu di vita, ia e enziale per u funziunamentu umanu normale è ancu micca abba tanza bè. Ma, una nova onda di ricerca uggeri ce chì e droghe...