4 Passi per Superà a Rabbia è l'insicurezza
Cuntenutu
- 1. Mantene a calma
- 2. Identificate a Ragione
- 3. Fate una lista di sentimenti
- 4. Fate ciò chì ti piace
- Cumu pensà pusitivu
A rabbia, a tristezza, l'insicurezza, a paura o a rivolta sò alcune di l'emozioni negative chì ponu ripiglià a nostra mente, chì ghjunghjenu spessu senza prevene è senza sapè ciò chì hà veramente causatu stu gattivu sintimu. In queste situazioni, hè impurtante stà calmu, pruvendu à identificà a ragione chì hà causatu u cattivu sintimu è focalizendu l'energia nantu à attività piacevoli.
Ùn hè micca sempre faciule di superà emozioni negative, chì spessu nascenu da situazioni delicate cum'è argumenti, preoccupazioni eccessive, cambiamenti di travagliu, sconfortu o delusioni, per esempiu. Dunque, per u benessere di u corpu è a salute mentale, quandu si presentanu emozioni negative, duverete tene contu di i seguenti suggerimenti:
1. Mantene a calma
Per pudè cuntrullà è superà e vostre emozioni, u primu passu hè di stà sempre tranquillu è micca di disperà è per quessa devi:
- Ferma ciò chì faci è piglià un soffiu prufondu, respirendu in l'aria per u nasu è liberallu per a bocca pianu;
- Pruvate à rilassate, movendu u vostru corpu, oscillendu i bracci è e gambe è allungendu u collu à diritta è à manca.
- Andate à piglià un pocu d'aria fresca è pruvate à rilassatevi, cuntendu da 60 à 0, pianu è pianu, fighjulendu si pussibule.
Oltre à queste piccule attitudini, pudete ancu pruvà à calmassi è rilassassi cù l'aiutu di e piante medicinali, pigliendu un tè naturale di valeriana o di frutta di a passione per esempiu.
2. Identificate a Ragione
Identificà a ragione di u sintimu negativu hè a seconda cosa chì duvete pruvà à fà dopu à calmassi, è hè assai impurtante chì pigliate u tempu di pensà è riflette à a situazione. Certe volte, sfuglià à qualchissia nantu à ciò chì sintite è nantu à a situazione pò ancu aiutà, chì in questu modu pudete ancu analizà punti di vista chì ùn avete micca cunsideratu.
Una volta identificatu u mutivu chì hà purtatu à u cuntrollu emozionale, duvete pruvà à pianificà ciò chì avete da fà da avà in avanti per evità stu tipu di fora di cuntrollu, ancu s'ellu significa alluntanassi da qualcunu specificu o da un particulare situazione.
3. Fate una lista di sentimenti
Dedicà u tempu à custruisce una lista di sentimenti hè un altru tippu assai impurtante, chì pò aiutà à superà una fase di sentimenti negativi.
Per fà questu, basta à fà un elencu è dividitelu in duie parti, induve da una parte duvete scrive una lista di i sentimenti pusitivi è piacevuli chì vulete sente, cum'è cunfidenza, curaghju o calma, è da l'altra parte duvete scrivite tutti i sentimenti negativi chì si sentenu cum'è paura, rabbia o angoscia.
Stu tipu di liste sò assai utili per aiutà à trattà è à superà i sentimenti, è ponu ancu esse fatte quandu ci sò dubbi nantu à sì una persona o situazione hè dannosa, in questu casu agisce cum'è una lista di i sentimenti positivi è negativi chì sò trasmissu.
4. Fate ciò chì ti piace
Fà attività chì vi piaci è danu piacè cum'è fighjà un filmu, andà à spassighjà, scrive un ghjurnale, dipinge, ascultà musica o leghje un libru hè un altru suggerimentu chì aiuta à superà i sentimenti negativi. Stu tippu d'attività aiuta à gestisce è superà i sentimenti negativi, postu chì l'attenzione hè focalizzata nantu à u benessere è u piacè chì l'attività vi porta.
Per uttene sentimenti pusitivi, hè necessariu fà qualcosa chì pò dà piacè, cume guardà un filmu, scrive in un ghjurnale, ascultà musica o gode di manghjà, per esempiu.
Cuntrollà l'emozioni ùn hè micca sempre faciule, postu chì hè necessariu gestisce bè i penseri negativi, è hè ancu impurtante di tene per esse più ottimistu è di pensà pusitivu.
Cumu pensà pusitivu
Per cuntrullà l'emozioni hè impurtante fighjà nantu à penseri pusitivi nantu à una basa di ogni ghjornu, pruvendu à esse ottimistu è focalizendu nantu à e soluzioni piuttostu chè i prublemi. Dunque, alcuni di i modi chì ponu aiutà à pensà à u pusitivu includenu:
- Arregistrate mumenti pusitivi ogni ghjornu: à a fine di ogni ghjornu duvete arregistrà 3 mumenti piacevuli accaduti, per esempiu, scrivendu o fotografiatu;
- Ride è surrisu: duverete tene u vostru umore pusitivu è stabile durante a ghjurnata, ridendu di sè stessu è cù l'altri;
- Esse fidu à i vostri valori: hè impurtante arregistrà i valori fundamentali di a vita nantu à a carta è campà seguitenduli ogni volta chì hè pussibule;
- Campà cù persone impurtanti: si deve tene in cuntattu cù e persone chì pruvucanu sentimenti piacevuli, cum'è a famiglia o l'amichi cari;
- Pianificate u vostru ghjornu à ghjornu: per esse positivistu duvete pianificà rutine di travagliu, domestiche o di piacè, aduprendu un agenda, sempre pensendu chì riescerete.
- Esse prudente è penserosu: tutte e situazioni devenu esse ben valutate, anticipendu ciò chì pò accade in modu pusitivu è negativu;
- Esse flessibile: a persona deve pruvà à adattassi à e situazioni, mettendusi sempre in i scarpi di l'altra persona.
Eccu alcune regule chì ponu aiutà à esse più pusitivi, però hè impurtante ricurdà chì esse pusitivi hè sopratuttu una scelta chì tutti devenu fà. Inoltre, avè abitudini sane, cum'è u mantenimentu di una dieta equilibrata, praticà l'eserciziu fisicu è dorme bè, hè di primura per sente bè è in equilibriu, cuntribuendu ancu à a forma pusitiva è u benessere.