Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
5 Ricurdativi per e Persone cù Disordini Alimentarii Durante u focu COVID-19 - Salute
5 Ricurdativi per e Persone cù Disordini Alimentarii Durante u focu COVID-19 - Salute

Cuntenutu

Ùn fallite micca in a recuperazione, nè a vostra recuperazione hè cundannata perchè e cose sò sfida.

Puderaghju sinceramente dì chì nunda di ciò chì aghju amparatu in u trattamentu mi hà preparatu veramente per una pandemia.

Eppuru quì sò quì, fighjendu i scaffali vacanti di i buttreghi è l'ordini d'isulamentu, mi dumandu cumu mi manteneraghju nutritu quandu - a verità sia detta - a mo anorexia pare troppu ansiosa di piglià u volante è di guidà.

Sò induve ci porta quella strada, quantunque. (Spoiler alert: total misery.) Ùn hè micca esattamente un locu induve sò impaziente di vultà.

Avè un disordine alimentariu hè abbastanza duru da per ellu. È avà chì simu in qualcosa di crisa glubale? Pò esse intimurente per pruvà à navigà a recuperazione.

Se avete un mumentu duru cù l'alimentu o l'immagine di u corpu in questu mumentu, vogliu chì sapete chì ùn site micca solu. Eccu alcuni ricordi impurtanti da tene in e settimane à vene.


1. Hè capiscitoghju s’è vo site in lotta avà

Quandu u mo disordine alimentariu hà fattu una riapparizione piuttostu forte durante l'auto-quarantena, aghju avutu sta sensazione di affundimentu chì stavu fallendu à a mo recuperazione. E mi sentu culpèvule ancu. Avia da veru ossessionatu da l'alimentu in un momentu cusì?

Tuttavia, i disordini alimentari sò malatie mentali. Ciò significa chì quandu e nostre routine sò disturbate, dormemu menu, scontremu più stress, è simu più isolati chè prima.

Si face sensu perfettu chè no luttariamu più di solitu.

Ci hè ancu assai ostaculi novi per noi di navigà. L'alimentazione hè oramai menu accessibile ch'è prima (è menu variata), è a maiò parte di noi avemu menu supportu di manghjà in persona intornu. Questu hè veramente l'equivalente di luttà contr'à i nostri disordini alimentari in "modalità dura".

Dunque, iè, sè avà avete un mumentu difficiule, hè cumpletamente validu. Ùn fallite micca in a recuperazione, nè a vostra recuperazione hè cundannata perchè e cose sò sfida.

Invece, duvemu solu adattà e nostre aspettative è mantene a visione generale.


2. Per piacè ùn tagliate micca u sustegnu

Parlendu di aspettative, aspettatevi chì avete bisognu di più supportu avà, micca menu. Mentre pò esse tentatore di ritirassi durante un tempu di autoisolamentu, una quarantena pò esse incredibilmente dannosa per a vostra salute mentale è a ripresa.

L'applicazioni cum'è FaceTime è Marco Polo vi permettenu di stà cunnessi per video è ponu esse grandi opzioni per a responsabilità è u sustegnu di i pasti.

Ma se ùn avete micca persone in a vostra vita chì sò informati da ED, avete sempre opzioni:

  • Sia u Centru di Recuperazione Alimentare sia a Fundazione per u Disordine Alimentariu anu gruppi di supportu virtuale! L'Associazione Naziunale di u disordine di l'alimentazione (NEDA) hà compilatu un elencu di gruppi virtuali à pocu costu dinò.
  • NEDA hà ancu riunitu una serie video per strumenti di coping specifici COVID, cumpresu stu video cù Jennifer Rollins, MSW, LCSW, discutendu a recuperazione durante una pandemia.
  • Ci hè ancu assai grandi app per smartphone chì ponu esse strumenti utili in recuperu per voi. Aghju ancu inclusu alcuni di i mo preferiti in questu roundup.
  • Parechji prufessiunali di u disordine alimentariu offrenu sessioni virtuali. Pudete cercà unu in questa basa di dati.
  • Ci hè un Instagram, @ covid19eatingsupport, chì offre un sustegnu di manghjà in diretta ogni poche ore!

3. Scopu per u travagliu di livellu C.

U perfezionisimu in a ripresa ùn hè mai utile, soprattuttu micca avà. U mo dietista Aaron Flores mi ricorda spessu di scopu di "travagliu di livellu C". Aghju trovu l'analogia per esse veramente fundamentale per mè.


Micca ogni pastu serà perfettamente "equilibratu". A volte i vostri spuntini saranu solu ciò chì pudete truvà in l'armadiu o tuttu ciò chì pudete tollerà. Certe volte i nostri pasti pareranu un pocu stranu perchè hè ciò chì pudemu truvà in a sezione di u congelatore di u magazinu di liquori.

Va bè. Hè nurmale.

U travagliu à livellu C significa, iè, accumpagnà scossi nutrizionali se quelli sò utili per tene vi stessu avà. Puderia significà chjamà à l'altri à a buttrega per noi se ci sentimu bluccati. Significa stallà si per "abbastanza bè" quandu i nostri cervelli ED ci dicenu chì ùn hè micca.

È ella sicuramente significa esse flessibile intornu à e nostre scelte alimentarie. Campemu in un mondu assai sfarente di quellu chì avemu fattu solu qualchì settimana fà.

L'impurtante avà hè a sopravvivenza è stà nutriti u megliu pussibule (simu in mira trè pasti à u ghjornu più dui à trè stuzzichini - risciacquate, ripetite). U restu u pudemu mette nantu à un scaffale per preoccupassi dopu, da l'altra parte di questu.

4. U vostru corpu sà cosa fà in una crisa

Ci sò assai "scherzi" in giru in i social media nantu à u pesu chì a ghjente puderia guadagnà in quarantena. Oltre à esse fatfobicu, manca ancu cumpletamente u puntu.

U solu veru travagliu di u vostru corpu hè di aiutavvi à trascinavvi ogni ghjornu è di segnalavvi ciò chì puderebbe bisognu di passà per ellu cù a più facilità pussibule.

Ci hè una pandemia chì accade. U stress hè letteralmente palpabile è inevitabile.

Allora se vi truvate bramà certi alimenti avà? Hè u vostru corpu chì cerca fonti d'energia più ricche per fà u so travagliu.

Se finisci per guadagnà pesu? Hè u vostru corpu adattendu per prutege vi, sì avete malatu è ùn puderete micca nutrì currettamente dopu.

E se site "stress eating" o cercate alimenti di cunfortu? Hè u vostru corpu chì usa l'alimentu cum'è un modu di calmassi per sè stessu - chì pò serve un scopu impurtante.

U vostru disordine alimentariu (è purtroppu, a nostra cultura in generale) pò vulè demonizà queste sperienze. Ma soprattuttu date e circustanze? Sò tutti sperienze assai, assai nurmali da avè cù l'alimentariu.

L'umanità hà sopravvissutu à e pesti è pandemie in tutta a storia, grazia à i nostri corpi resistenti è adattabili. L'ultima cosa chì duvemu fà hè di castigalli per a prutezzione di noi.

Ulteriori letture: Caroline Dooner's "A F * ck It Diet. " Hè un approcciu assai liberatore per manghjà intuitivu chì puderebbe mette a mente in tranquillità.

5. A ricuperazione hè sempre impurtante

Sò chì assai di noi ci pudemu truvà affundendu in a disperazione. "Sì u mondu si sfonda quantunque", vi puderete dumandà, "perchè devu ancu fastidiu?"

(Ehi, solu per sapè, hè ghjustu chjamatu diprissioni, u mo amicu. Se avete un fornitore di salute mentale in a vostra squadra di cura, hè un bonu momentu per ghjunghje à elli.)

Ié, u futuru hè profondamente incertu avà. Ciò chì sperimentemu hè senza precedente in parechji modi. Sentite paura è ancu senza speranza di fronte à una pandemia letterale face assai sensu.

Ùn sapendu micca a vostra sperienza, ùn vi possu micca dì cumu si sente o reagisce à stu focu. Ma per mè, orribile quant’ella sia stata, stu mumentu hà cambiatu e mo priurità cusì rapidamente.

Quandu pensu à tuttu u tempu chì mi hè statu arrubatu da u mo disordine alimentariu, è pensu à tuttu ciò chì puderebbe accade in e settimane à vene? Mi ramentu chì ùn ci hè più tempu da perde.

Ci hè tante cose chì aghju datu per accertatu chì mi sentu più impurtante chè mai: cunnessione cù i miei cari, a mo passeggiata di a mattina finu à a stazione di u trenu, sintendu u sole nantu à a mo faccia, passendu da u buttega di ciambelle lucale è tastendu veramente u mo cibu.

Tuttu què hè preziosu. È si pò piglià da noi in un batter d'ochju.

A ricuperazione hè stata una chjave chì apre ste porte, chì mi permette di accede à e più belle parte di ciò chì significa esse vivu.

È benintesa chì conta. Soprattuttu avà.

Stu mumentu ùn serà micca per sempre. Ùn ti possu micca dì quantu serà, ma cum'è per qualsiasi altra cosa, pudemu esse certi chì tutte e cose venenu à a fine.

È credu chì ci sia un Futuru Voi chì sarete grati per a vostra resistenza in questu mumentu.

Perchè ci sò e persone chì amemu è averanu bisognu di noi, alcune ùn avemu ancu cunnisciutu. È ci hè un avvene induve duvemu tutti ricustruisce. Vogliu chì ognunu abbia una manu per rende una megliu.

Sò chì hè difficiule avà. Ma per ciò chì vale, credu in tè. Credu in tutti noi.

Avemu da piglià sta cosa un morsu à a volta. È ancu di grazia? Avemu tanti "do-overs" quant'è necessariu.

Bisognu di sustegnu? Scrivite "NEDA" à 741741 per ghjunghje à un vuluntariu di crisa, o chjamate u A linea d’assistenza di l’Associu Naziunale di u Disordinatu Alimentariu à 800-931-2237.

Sam Dylan Finch hè editore, scrittore è strategu di media digitale in a Baia di San Francisco.Hè l'editore capimachja di salute mentale è cundizione croniche in Healthline.Truvatelu in Twitter è Instagram, è amparate di più à SamDylanFinch.com.

Pubblicazioni Populari

Chì hè Mulungu? Benefici, Usi, è Effetti Side

Chì hè Mulungu? Benefici, Usi, è Effetti Side

Mulungu (Erythruna mulungu) hè un arburu ornamentale nativu di u Bra ile.Hè qualchì volta chjamatu l'arburu di corallu per via di i o fiori ro u. E o ementi, a corteccia è e pa...
Oscillococcinum Funziona per l'influenza? Una Rivista Obiettiva

Oscillococcinum Funziona per l'influenza? Una Rivista Obiettiva

In l'ultimi anni, O cillococcinum hà a icuratu un lot cum'è unu di i migliori upplementi enza pre crizione u ati per trattà è riduce i intomi di l'influenza.Tuttavia, a...