Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 13 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Aprile 2025
Anonim
5 segni duvete andà à u ginecologu - Salute
5 segni duvete andà à u ginecologu - Salute

Cuntenutu

Hè cunsigliatu d'andà à u ginecologu almenu una volta à l'annu per fà testi di diagnosi preventivi, cum'è un test di pap, chì aiuta à identificà i primi cambiamenti in l'utru, chì, quandu ùn sò micca trattati currettamente, ponu purtà à l'iniziu di u cancheru.

Inoltre, hè ancu impurtante d'andà à u ginecologu per identificà e malatie di trasmissione sessuale, cum'è a sifilide o a gonorrea o avè un ultrasound ginecologicu per valutà una gravidanza, per esempiu.

Inoltre, alcuni di i segni chì indicanu chì una donna deve andà à u ginecologu include:

1. A menstruazione ritardata

Quandu a menstruazione hè ritardata per almenu 2 mesi è u test di gravidanza in farmacia hè negativu, hè necessariu andà à u ginecologu, postu chì u ritardu di a menstruazione pò accade quandu a donna sviluppa prublemi in u sistema riproduttivu, cume avè ovari polichistici o endometriosi o per via di una cattiva funzione tiroidea, per esempiu.


Tuttavia, u ciculu pò ancu esse mudificatu quandu a donna smette di aduprà u contraccettivu, cume a pillola, cambia u contraccettivu o quandu hè assai stressata per parechji ghjorni. Amparate nantu à altre cause di menstruazione ritardata.

2. Scaricamentu giallu o puzzolente

Avè una scarica gialla, verdi o odorante sò segni d'infezzione, cum'è vaginosi, gonorrea, chlamydia o trichomoniasi. In più di sti sintomi hè cumunu avè vagina pruriginosa è dolore quandu urina.

In questi casi, u ginecologu face di solitu un esame, cume un fruttu di pap o un ultrasuone ginecologicu, per analizà l'utru è fà u diagnosticu currettu, è u trattamentu si face cù antibiotici, cum'è Metronidazole, Ceftriaxone, o Azitromicina chì ponu esse aduprati in pasticchi o unguenti. Scuprite un rimediu casanu per a secrezione vaginale.

Vede ciò chì significa ogni culore di secrezione vaginale è cosa fà fighjendu u video seguente:

3. Dolore durante u rapportu sessuale

In a maiò parte di i casi, u dolore durante u rapportu sessuale, cunnisciutu ancu cum'è dispareunia, hè assuciatu à una mancanza di lubrificazione in a vagina o à una diminuzione di a libido chì pò esse causata da un stress eccessivu, l'usu di alcuni medicamenti, cum'è antidepressivi, o cunflitti in a relazione di coppia.


Tuttavia, u dolore pò ancu nasce quandu una donna hà vaginismu o infezioni vaginali è hè più cumunu à a menopausa è in u periodu postpartum. Per trattà u dolore durante u cuntattu intimu, secondu a causa, u duttore pò indicà l'usu di antibiotici, indicà a prestazione di esercizii Kegel o aduprà lubrificanti. Vede altre cause di dolore durante u rapportu sessuale.

4. Sanguinamentu fora di a menstruazione

U sanguinamentu fora di u periodu menstruale di solitu ùn indica micca un prublema di salute grave è hè cumunu dopu un esame ginecologicu, cume un fruttu di pap. Inoltre, pò accade ancu durante i primi 2 mesi, se a donna cambia u metudu contraceptivu.

Inoltre, pò indicà a presenza di polipi in l'utru o pò indicà a gravidanza, se accade 2 à 3 ghjorni dopu u cuntattu intimu è, dunque, hè necessariu andà à u ginecologu. Scuprite chì sagnante pò esse fora di u periodu menstruale.

5. Dolore quandu urinate

U dulore quandu urina hè unu di i segni principali di l'infezzione di e vie urinarie è provoca altri sintomi cum'è urina turbia, aumentata frequenza di urinazione o dolore in l'abdomen. Sapete ricunnosce i sintomi di l'infezzione di e vie urinarie.


U trattamentu per u dolore quandu urina hè generalmente fattu cù l'usu di antibiotici indicati da u duttore, cum'è sulfametoxazole, norfloxacina o ciprofloxacina, per esempiu.

Quandu andà à u ginecologu per a prima volta

A prima visita à u ginecologu deve esse fatta subitu dopu à a prima menstruazione, chì pò varià trà 9 è 15 anni. Stu duttore dumanderà dumande nantu à cumu si sente a zitella durante a menstruazione, sente coliche, dolore in i seni è pò chiarisce i dubbi è spiegà ciò chì hè a menstruazione è cumu funziona u ciclu menstruale.

Di solitu a mamma, a zia o altra donna portanu a zitella à u ginecologu per accumpagnalla, ma questu pò esse scomudu è rende la timida è imbarazzata di dumandà qualcosa. In a prima cunsultazione, u ginecologu dumanda raramente di vede e parti private, essendu riservatu solu per i casi induve a zitella hà una dimissione o qualchì lagnanza cum'è u dolore, per esempiu.

U ginecologu pò chiede di vede e mutandine solu per cunfirmà s'ellu ci hè una scarica o micca, è spiegà chì hè normale lascià una piccula secrezione trasparente o biancastra in certi ghjorni di u mese, è questu hè solu motivo di preoccupazione quandu u culore cambia in verde, giallasciu, o rusulinu è ogni volta chì ci hè un odore forte è sgradevole.

Stu duttore puderà ancu clarificà quandu a zitella deve cumincià à aduprà qualsiasi metudu contraceptivu per prevene a gravidanza in l'adulescenza. Questu hè impurtante perchè unu deve cumincià à piglià a pillula prima di u primu rapportu sessuale in modu chì sia veramente prutettu.

Populatu Oghje

Capisce e malatie cardiovascolari

Capisce e malatie cardiovascolari

A malatia cardiova colare hè u terminu largu per prublemi cù u core è i vini anguini. Que ti prublemi ò pe u per l'atero clero i. ta cundizione i verifica quandu u gra u è...
Induce u travagliu

Induce u travagliu

Induce u travagliu i riferi ce à diver i trattamenti aduprati per inizià o po tà u vo tru travagliu à un ritmu più veloce. U copu hè di mette in cuntrazzione o di rendeli...