Trattamentu per pancitopenia
Cuntenutu
- Segni di migliurà di pancitopenia
- Segni di aggravamentu di pancitopenia
- Quandu andà à u duttore
- Scopri di più nantu à sta malattia à:
U trattamentu per a pancitopenia deve esse guidatu da un ematologu, ma di solitu si principia cù trasfusioni di sangue per alleviare i sintomi, dopu a quale hè necessariu piglià medicazione per a vita o avè un trapianto di midollo osseu per mantene i livelli raccomandati di cellule in u sangue. .
Normalmente, a pancitopenia ùn hà alcuna causa definitiva, essendu causata da u sistema immunitariu propiu di u paziente chì attacca e cellule sanguine. In questi casi, i sintomi sò più lievi è, dunque, u duttore pò raccomandà:
- Trasfusioni di sangue cumuni, chì sò usati per cuntrullà i sintomi in i primi stadii di u trattamentu, in particulare in i ghjovani pazienti;
- Rimedi immunosupressori, cum'è timoglobulina, metilprednisolone o ciclofosfamide, per impedisce à u sistema immunitariu di distrughje e cellule di u sangue;
- Rimedii stimulanti di a medula ossea, cume Epoetin alfa o Pegfilgrastim, per aumentà a produzzione di cellule sanguine, chì pò esse diminuita quandu u paziente hè sottumessu à radiazioni o chimioterapia, per esempiu.
In certi casi questi trattamenti ponu curà a pancitopenia, ripristinendu i livelli di cellule in u sangue, tuttavia, in a maiò parte di i casi, u paziente deve cuntinuà u trattamentu per a vita.
In i casi i più gravi, in i quali i livelli di cellule in u sangue sò assai bassi, pò esse necessariu avè un trapianto di midollo osseu per prevene l'apparizione di emorragie è infezioni gravi chì ponu minaccià a vita di u paziente.
Segni di migliurà di pancitopenia
I segni di migliurazione di pancitopenia pò piglià uni pochi di mesi à cumparisce è includenu principalmente un aumentu di i livelli di cellule in u sangue, cume valutatu da un test di sangue, oltre à una riduzione di contusioni, sanguinamenti è infezioni.
Segni di aggravamentu di pancitopenia
I segni di aggravamentu di pancitopenia si presentanu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè o a malattia si sviluppa troppu prestu, causendu sanguinamentu severu, infezioni frequenti è crisi.
Quandu andà à u duttore
Hè cunsigliatu di cunsultà l'ematologu o di andà in sala d'urgenza quandu u paziente hà:
- Febbra sopra à 38ºC;
- Difficultà à respirà;
- Cunvulsioni;
- Cunfusione o perdita di cuscenza.
Sti sintomi ponu cumparisce ancu durante u trattamentu, essendu un segnu chì u trattamentu deve esse adattatu da u duttore.
Scopri di più nantu à sta malattia à:
- Pancitopenia