Squats: à chì serve è cumu fà bè
Cuntenutu
Per stà cù i glutei più fermi è definiti, un bon tipu d'eserciziu hè u squat. Per uttene i migliori risultati, hè di primura chì questu eserciziu sia fattu currettamente è almenu 3 volte à settimana, per circa 10 à 20 minuti.
Ùn ci hè micca un numeru universale di squat da fà, chì varieghja assai trà ogni persona è a so custituzione fisica, è dinò a forma fisica. Tuttavia, in a maiò parte di i casi hè cunsigliatu di fà da 3 à 4 serie cù 12 ripetizioni, cuminciannu senza pesu è dopu aghjunghjendu pesu, tenendu manubri o bilancieri, per esempiu.
Tuttavia, l'ideale hè sempre di fà una valutazione cun un prufessore d'educazione fisica in una palestra, per uttene i migliori risultati.
À chì serve u squat?
In più di esse l'eserciziu preferitu per travaglià a regione gluteali, u squat hà ancu altri benefici cum'è:
- Definisce u ventre;
- Aumenta a massa musculare in e cosce;
- Rinfurzà u spinu;
- Diminuisce a cellulite in glutei è ghjambe.
Inoltre, l'esercitazioni squat migliuranu u contornu di u corpu è cuntribuiscenu à una bona postura di u corpu, chì pò esse fatta in palestra o ancu in casa.
6 migliori squat per glutei
Ci hè parechji tippi di squat per rinfurzà i glutei. I più cumuni sò:
1. Squat simplice
Furmazione
20 x Eserciziu 3 + 15 x Eserciziu 4
Riposa 2 minuti
15 x Eserciziu 5 + 20 x Eserciziu 6
A difficultà di a furmazione deve esse progressivamente aumentata è, secondu a capacità di a persona, aumentendu o diminuendu u numeru di ripetizioni è serie di ogni eserciziu o adattendu u caricu di l'attrezzatura aduprata.
À a fine di a furmazione hè di primura allungà i musculi chì sò stati travagliati per permette a so ripresa curretta. Vede cumu fà in: Esercizi di stretching per e gambe.