7 cunsiglii simplici per prevene a gengivitis
Cuntenutu
- 1. Lavate i denti currettamente
- 2. Aduprate una spazzola elettrica
- 3. Floss ogni ghjornu
- 4. Avè una spazzola o pasta di denti in u saccu
- 5. Cunsuma alimenti cù vitamina C
- 6. Abbandunate e dipendenze
- 7. Fate una pulizia prufessiunale ogni 6 mesi
A Gingivitis hè una infiammazione di a gingiva chì i so sintomi principali sò gonfiore è rossu di e gengive, è ancu sanguinamentu è dolore quandu si mastica o si lavanu i denti, per esempiu.
Stu prublema hè causatu, in a maiò parte di i casi, da una scarsa igiene orale ma pò ancu esse causatu da cambiamenti ormonali, cum'è quelli chì si verificanu in gravidanza.
Per prevene a gingivitis o per aggravarla è ancu causà a perdita di denti, ci sò 7 cunsiglii essenziali:
1. Lavate i denti currettamente
Questu hè probabilmente u tippu più impurtante, chì hè u modu più efficace per prevene l'accumulazione di batteri chì causanu lesioni nantu à e gengive. Certe volte, hè pussibule d'avè gingivitis ancu cù un lavatu cutidianu di i vostri denti è questu significa chì u lavatu ùn hè micca fattu bè. Vede cumu hè a tecnica curretta per lavà i denti.
Hè di solitu raccomandatu di fà igiene orale 2 à 3 volte à ghjornu, soprattuttu quandu si sveglia è à l'ora di dorme, ma alcune persone ponu ancu preferisce fà lu trà i pasti.
2. Aduprate una spazzola elettrica
Ogni volta chì hè pussibule, si consiglia di aduprà una spazzola elettrica per pulisce a bocca, invece di a spazzola manuale ordinaria.
Questu hè perchè e spazzole elettriche facenu movimenti rotanti chì permettenu di ghjunghje più facilmente à i spazii più difficiuli, permettendu di eliminà finu à u 90% di e batterie, à u cuntrariu di u 48% di e spazzole manuali.
3. Floss ogni ghjornu
L'utilizazione di u filu dentale dopu à a spazzolatura hè un altru modu per assicurà chì u tartru è l'alimentu restante, chì si trovanu trà i denti, sianu cumpletamente eliminati, evitendu l'accumulazione di batteri chì portanu à l'apparizione di gingivitis.
Ancu se u filamentu hè un travagliu minuziosu è pò piglià pocu tempu, ùn hà micca bisognu à esse fattu ogni volta chì lavate i denti, hè cunsigliatu di usà u filu una sola volta à u ghjornu. Dunque, una bona punta hè di sceglie l'ora di a ghjurnata quandu avete u più tempu dispunibule, cum'è prima di dorme, per esempiu.
4. Avè una spazzola o pasta di denti in u saccu
Sta punta hè assai impurtante per quelli chì ùn anu micca avutu u tempu di lavà i denti prima di parte di casa o li piace à lavà i denti trà i pasti, perchè vi permette di lavà i denti in qualchì bagnu, cum'è in u travagliu, per esempiu.
Un'altra opzione hè di tene una spazzola è un dentifriciu à u travagliu o in vittura, affinchì sia dispunibile ogni volta chì ci hè tempu per fà l'igiene orale. Tuttavia, vale a pena di ricurdà chì più di 3 brusgiature per ghjornu ponu dannà l'esmalte di i denti.
5. Cunsuma alimenti cù vitamina C
A vitamina C, prisente in cibi cum'è l'aranciu, a fragola, l'acerola o u brocciu, hè unu di i più impurtanti cumpunenti di l'alimentu per mantene una bocca sana. Questa vitamina hè un putente antioxidante chì aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu, aiutendu à luttà contr'à e batterie chì si sviluppanu in bocca.
Scuprite un elencu più cumpletu di l'alimenti cù vitamina C.
6. Abbandunate e dipendenze
Alcune dipendenze, cume l'assunzione regulare di bevande alcoliche, l'usu di sigarette o u cunsumu eccessivu di alimenti trasfurmati o zuccherati, per esempiu, sò fattori chì contribuiscenu à l'iniziu di malatie orali. Cusì, devenu esse evitati o, almenu, diminuiti per tutta a ghjurnata.
7. Fate una pulizia prufessiunale ogni 6 mesi
Ancu se lavà i denti in casa hè unu di i modi più simplici per tene a bocca pulita è priva di batteri, hè una tecnica chì ùn pò micca eliminà cumpletamente tutte e placche.
Dunque, ogni 6 mesi o almenu una volta à l'annu, hè cunsigliatu d'andà à u dentistu è di fà una pulizia prufessiunale, chì permette d'eliminà tuttu u tartru è i batteri chì resistenu in a bocca.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente: