Cume abbassà l'eccessu di zuccherinu in sangue
Cuntenutu
Per riduce i livelli di zuccheru in sangue, hè impurtante attentu à l'alimentu, dendu preferenza à cibi sani è evitendu eccessi di carboidrati è zuccheru, è di praticà attività fisica di modu regulare, affinchì sia pussibule di evità i picchi di zuccheru in sangue è l'accumulazione di zuccheru in a circulazione.
Un eccessu di zuccherinu in sangue, chjamatu scientificamente iperglicemia, si verifica quandu u livellu di glucosiu in sangue à digiunu supera i 100 mg / dL, situazione chì, se persiste, pò avè cunsequenze negative per u funziunamentu di l'organi. Dunque, ogni volta chì questi sintomi si presentanu, hè impurtante cunsultà u medicu generale o endocrinologu per fà a valutazione clinica è i testi iniziali chì identificanu i livelli di glucosiu in sangue, è ancu i livelli di pressione sanguigna, colesterolu è trigliceridi, per esempiu., Situazioni chì sò ancu risichi per a salute cardiovascolare.
Cumu calà u zuccherinu in sangue
Per diminuisce i livelli di zuccheru in sangue hè impurtante seguità e linee guida di u medicu generale o endocrinologu, è hè generalmente raccomandatu:
- Fate l'usu di medicazione antidiabetica, cum'è Metformin, Glibenclamide, Glimepiride, Gliclazide o Insulina, in u casu di e persone digià diagnusticate di diabete;
- Manghjà sanu, evitendu eccessu di zuccheru o carboidrati, è investendu in ligumi è alimenti sani, in particulare in u casu di e persone cun pre-diabete;
- Manghjate picculi pasti per tuttu u ghjornu, cù un intervallu mediu di 3 ore, chì in questu modu hè pussibile evità i picchi di glucosiu in sangue;
- Ùn rimpiazzate micca i pasti cù dolci o frutti, perchè pò causà una rapida crescita di i livelli di glucosiu in sangue;
- Attività fisica regulare, Cum'è a spassighjata, a corsa o l'allenamentu cù i pesi, chì u zuccheru cunsumatu pò esse adupratu cum'è fonte d'energia, impedendu chì e grande cuncintrazioni circulinu in u corpu.
Inoltre, in casu di diabete è pre-diabete, hè impurtante chì a persona sia monitorata regolarmente da u duttore è da u nutrizziunistu, postu chì hè cusì pussibule di verificà l'evoluzione di i livelli di glucosiu in sangue è di fà cambiamenti à u pianu di trattamentu o dieta.
U monitoru nutrizionale in prediabetes hà un rolu fundamentale, perchè per mezu di cambiamenti di abitudini alimentari, hè pussibule di prevene a prugressione versu u diabete. Amparate à identificà è trattà i prediabetes.
Cumu sapè se i vostri livelli di zuccheru sò alti
Per sapè se i vostri livelli di zuccherinu in sangue sò alti, hè impurtante avè un test di glucosio à digiunu, cunnisciutu ancu cum'è test di glucosio à digiunu, in u quale i livelli di glucosiu sò cunsiderati elevati quandu si trova una concentrazione superiore à 100 mg. / DL. Hè generalmente cunsideratu diabete quandu a concentrazione di glucosiu hè superiore à 126 mg / dL in almenu dui dosaggi differenti, o sopra 200 mg / dL in una sola dose.
In più di u test di glucosiu à digiunu, u duttore pò ancu dumandà altri testi cum'è u test di tolleranza orale à u glucosiu (TOTG), u glucosiu postprandiale o l'emoglobina glicata, chì informa nantu à i livelli di glucosiu in l'ultimi trè mesi. Amparate più nantu à i testi chì cunfermanu a diabetes.
Per cunfirmà livelli elevati di zuccheru in sangue, u duttore valuta ancu i segni è i sintomi chì ponu esse presentati da a persona è chì sò indicativi di iperglicemia, cume sete eccessiva, aumento di a voglia di urinare, mal di testa, formicolio in mani o piedi è sonnolenza , per esempiu. Verificate altri sintomi di iperglicemia.