Anice stellatu: 6 benefici per a salute è cume aduprà
Cuntenutu
- 1. Combatte l'infezioni di levadura
- 2. Eliminà e infezioni batteriche
- 3. Rinfurzà u sistema immune
- 4. Aiutate cù u trattamentu di a gripe
- 5. Elimina è respinge l'insetti
- 6. Facilità a digestione è cumbatte i gasi
- Cumu aduprà l'anice stellatu
- Possibili effetti collaterali
- Quandu ùn esse adupratu
L'anice stellatu, cunnisciutu ancu cum'è stella d'anice, hè una spezia chì hè fatta da u fruttu di una spezia d'arburu asiatica chjamataIlicium verum. Questa spezia si trova generalmente facilmente in a so forma secca in i supermercati.
Benchì sia ampiamente adupratu in cucina per trasmette un gustu dolce à alcune preparazioni, l'anice stellatu hà ancu parechji benefici per a salute per via di i so cumpunenti, in particulare anetole, chì pare esse a sustanza prisente in a più alta concentrazione.
L'anice stellatu hè qualchì volta cunfusu cù l'anice verde, chì hè finocchiu, ma sò piante cumplettamente medicinali completamente diverse. Amparate più nantu à l'anice verde, cunnisciutu ancu cum'è finocchiu.
Alcuni di i principali benefici dimostrati per a salute di l'anice stellatu sò:
1. Combatte l'infezioni di levadura
Perchè hè riccu in anetole, l'anice stellatu hà una forte azzione contr'à vari tippi di microorganismi, cumpresi i funghi. Sicondu studii realizati in laburatoriu, l'estratti di anice stellatu hè in gradu di inibisce a crescita di funghi cum'è Candida albicans, Brotytis cinerea èColletotrichum gloeosporioides.
2. Eliminà e infezioni batteriche
In più di a so funzione contr'à i funghi, l'anetole stellatu impedisce ancu a crescita di i batteri. Finu à avà, l'azzione contr'à i batteri hè stata identificata Acinetobacter baumannii, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus è E. coli, in laburatoriu. Sti batteri sò rispunsevuli di vari tippi di infezioni, cume gastroenterite, infezioni urinarie o infezioni cutanee.
Oltre à l'anetole, i studii indicanu chì altre sostanze presenti in l'anice stellatu ponu ancu cuntribuisce à a so azzione antibatterica, cume aldeide anisicu, cetone anisicu o alcolu anisicu.
3. Rinfurzà u sistema immune
Cum'è a maiò parte di e piante aromatiche, l'anice stellatu hà una bona azzione antioxidante per via di a presenza di cumposti fenolichi in a so cumpusizione. Ancu se alcune inchieste anu identificatu chì a putenza antioxidante di l'anice stellatu pare esse più bassa di quella di altre piante aromatiche, sta azzione cuntinua à aiutà à rinfurzà u sistema immunitariu, postu chì elimina i radicali liberi chì impediscenu u funziunamentu currettu di u corpu.
Inoltre, l'azzione antioxidante hè stata ancu ligata à un risicu diminuitu di sviluppà malatie cardiovascolari è ancu di sviluppà canceru.
4. Aiutate cù u trattamentu di a gripe
L'anice stellatu hè un depositu naturale di l'acidu xiquímico, una sustanza chì hè aduprata in l'industria farmaceutica per pruduce a medicina antivirale oseltamivir, più cunnisciuta cum'è Tamiflu. Questu rimediu hè adupratu per prevene è trattà infezioni da i virus Influenza A è B, chì sò rispunsevuli di a gripe.
5. Elimina è respinge l'insetti
Sicondu alcune inchieste fatte cù l'oliu essenziale di anice stellatu, hè statu identificatu chì a spezia hà un'azzione insecticida è repellente contr'à certi tippi d'insetti. In laburatoriu, hè stata cunfirmata a so azzione contr'à e "mosche di i frutti", e scarafaghji germanichi, i scarabeci è ancu e lumache chjuche.
6. Facilità a digestione è cumbatte i gasi
Ancu s'ellu ùn ci sò studii scientifichi chì cunfermanu l'azzione digestiva di l'anice stellatu, parechji raporti d'usu pupulare indicanu sta spezia cum'è un eccellente modu naturale per facilità a digestione, soprattuttu dopu à pasti assai pesanti è grassi.
Inoltre, l'anice stellatu pare ancu avè un'azione carminativa, chì aiuta à prevene l'accumulazione di gasi in u stomacu è in l'intestinu.
Scuprite i benefizii d'altre spezie aromatiche, cum'è chiodi di garofanu o cannella, per esempiu.
Cumu aduprà l'anice stellatu
U modu più pupulare per aduprà l'anice stellatu hè di includere frutti secchi in alcune preparazioni culinarie, chì hè una spezia assai versatile chì pò esse aduprata per preparà piatti dolci o salati.
Tuttavia, l'anice stellatu pò ancu esse adupratu in forma d'oliu essenziale, chì pò esse acquistatu in alcuni negozi naturali, o in forma di tè. Per fà u tè ci vole à seguità u passu à passu:
Ingredienti
- 2 grammi di anice stellatu;
- 250 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite l'anice stellatu in l'acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi caccià l'anice stellatu, lascia lu scaldà è beie 2 à 3 volte à ghjornu. Per migliurà o cambià u gustu, una fetta di limonu pò ancu esse aghjuntu, per esempiu.
Se l'anice stellatu hè adupratu per migliurà a digestione, si consiglia di beie tè subitu dopu à un pastu.
Possibili effetti collaterali
L'anice stellatu hè cunsideratu sicuru, soprattuttu quandu hè adupratu in a preparazione di piatti. In u casu di u tè, ci sò ancu pochi studii chì valutanu i so effetti collaterali. Eppuru, alcune persone sembranu segnalà alcune nausea dopu avè ingeritu grandi quantità. In casu d'oliu essenziale, se applicatu direttamente nantu à a pelle, pò causà irritazione di a pelle.
Quandu ùn esse adupratu
L'anice stellatu hè contraindicatu per e persone cun ipersensibilità, donne incinte, donne chì allattanu è zitelli.