9 manere di dì à i vostri parenti chì site incinta
Cuntenutu
- Intro
- 1. U bun classicu in u fornu
- 2. Musica à l'arechje
- 3. Mustrà lu in YouTube
- 4. Parlendu di a lista di alimentariu ...
- 5. Vuleriate una surpresa cù què?
- 6. A notte di ghjocu hè accesa
- 7. Avè una tazza di tè, o dui
- 8. Dì lu in una maglietta
- 9. Mantene simplice
Intro
A gravidanza hè un mumentu eccitante per parechje mamme è futuri babbi. È hè naturale di vulè sparte quella eccitazione cù u mondu, cuminciendu cù a vostra famiglia. Ma annunziate a vostra gravidanza à i vostri parenti pò esse nervoso. Puderete truvà voi stessi ansiosi per cumu si dicerà à a vostra famiglia è cumu reagiscenu.
Ci hè parechje manere divertenti di pudè annunzià a vostra gravidanza à i vostri parenti chì suscitaranu una reazione pusitiva. Ci hè u classicu bun-in-the-four revelazione, induve dete à i vostri parenti un bun fattu casanu marcatu cù una "B." Pudete ancu mette inseme un sketch di cumedia chì arregistrate è caricate in YouTube. È parlendu di schizzi, perchè ùn dete micca un paru d'indizii durante un divertente ghjocu di Pictionary?
O, se vulete mantenelu speciale, pudete organizà un brunch speciale in u vostru caffè preferitu è fà chì u persunale scrivi u vostru annunziu di gravidanza nantu à a so lavagna di u trotuaru.
Da e magliette à e tazze fotografiche è tuttu ciò chì ci hè trà mezu, avemu riunitu una breve lista di modi divertenti è creativi per annunzià à i vostri parenti chì a vostra famiglia diventa un pocu più grande.
1. U bun classicu in u fornu
Avè i vostri parenti aperti u vostru fornu per truvà un bun "cottura" hè un modu classicu per annunzià a vostra gravidanza. Ma invece di mette solu un vechju bun hamburger in u fornu, fate un passu più luntanu è fate a vostra ricetta bun bun mentre i vostri parenti sò in visita.
Quandu sparghjerete a pasta, assicuratevi di marcà dui panini cù una "B" (a sapete, cum'è quella famosa rima di viveri). Assicuratevi chì i dui panini "B" si trovanu in fronte di a teglia, in fronte à a porta di u fornu. Quandu sò pronti, fate chì i vostri parenti i tiranu fora di u fornu. S'elli necessitanu un suggerimentu, cantate a filastrocca sottu à u to fiatu. È ùn vi scurdate di fotografià a rivelazione!
2. Musica à l'arechje
Se ùn pudete micca rivelà a vostra gravidanza in persona, pensate à mandà à i vostri parenti un arregistramentu di i battiti di u core di u to zitellu. Chjamate è lasciate un missaghju di voce per i vostri amati cù u messagiu, "Qualchissia vole cunnosce voi in nove mesi".
O pudete piglià un video di voi intesu i battiti di u core di u to babbu per a prima volta è mandà lu per email cù u sughjettu, "Pensu chì ti piacerà questu".
3. Mustrà lu in YouTube
Annunziate a vostra gravidanza per mezu di un video YouTube hè di moda in questi ghjorni, allora entrate in azzione è lasciate chì i vostri genitori - è u mondu - sappiate chì ne avete un pocu in strada.
Pudete cercà YouTube per centinaia di esempi di annunci divertenti è creativi di gravidanza. Pudete parodià un successu pupulare cum'è a famiglia Shocklee o creà un cortu filmu divertente cum'è "A lista di i buttreghi". Pudete ancu arregistrà vi annunziendu a gravidanza à u to cumpagnu è aduprà quella surpresa per surprende i vostri parenti. In ogni modu sceglite, vi divertirete sicuramente mettendu inseme u video.
4. Parlendu di a lista di alimentariu ...
Pianificate una grande cena cù i vostri parenti è quand'elli ghjunghjenu in casa vostra, dumandate li s'elli puderianu corre à u magazinu per piglià uni pochi di più di buttrega.
Date li un elencu di nunda, ma di ghjacciu, sottaceti è cibi "criaturi" - piselli, carotte, spinaci, è ancu di più. Assicuratevi chì a fighjanu prima di parte, altrimente puderete avè un annunziu indimenticabile è alimentari chì ùn avete micca bisognu.
5. Vuleriate una surpresa cù què?
Questu hà da piglià un pocu di pianificazione, ma ne valerà a pena per l'espressione nantu à a faccia di u vostru parente.
Cuntattate u vostru caffè favuritu è dumandate di scrive un missaghju speciale à i vostri parenti nantu à u menu di a lavagna o u cavallettu di u trottu. Annotate u vostru annunziu cum'è s'ellu si tratta di e spezialità di u ghjornu (pensate "À u Menu: Sarete una Omeletta di u Grandparent") è fighjate cum'è i vostri parenti leghjenu cun piacè.
O pudete stampà a vostra propria lista di "brunch specials" è chì u servitore l'include cù i menu di i vostri parenti.
6. A notte di ghjocu hè accesa
Pianificate una notte di ghjocu in famiglia è annunziate a vostra gravidanza durante un divertente round di Pictionary o Sciarade. Quandu tocca à voi, cuminciate à disegnà un circulu è custruite nantu à ellu finu à chì avete disegnatu una futura mamma.
O sì site una famiglia di Scrabble, spiegate "Aspettu" sia in una volta sia in u corsu di u ghjocu.
7. Avè una tazza di tè, o dui
Invite i futuri nanni à piglià una tazza di caffè o tè. Ma invece di versalli a so biera preferita, porghjeli una tazza cù un missaghju in fondu à l'internu (pensate: "Sarete una minnana!").
Scrivite u missaghju cù un marcatore permanente nantu à una tazza inutilizzata chì i vostri parenti ponu tene cum'è ricordu. O pudete creà una tazza di foto chì annuncia a vostra gravidanza è quandu i vostri parenti dumandanu qualcosa da beie, versatelu in a so tazza speciale nova.
8. Dì lu in una maglietta
Se ùn vulete micca scrive u messagiu nantu à una tazza, dite lu nantu à una maglietta. Dà à ognunu una maglietta cù un missaghju creativu o una maghjina annunziendu a vostra gravidanza.
Prolungate a surpresa avvolgendu a maglia in carta da imballà è mettendula in una scatula chì hè posta in un'altra scatula o duie. I vostri parenti ponu esse frustrati, ma tuttu u sviloppu valerà a pena à a fine.
9. Mantene simplice
Calchì volta ùn avete bisognu di fà tuttu per avè un annunziu di gravidenza memorabile. Sorprese i vostri parenti urganizendu magneti di lettere nantu à u vostru frigorifero per dì chì site aspittatu è quandu u vostru zitellu hà da vene.
O, a prossima volta chì site à a so piazza, lasciate una carta chì annunzia a nutizia nantu à a so tavuletta di notte - anu da truvalla quand'elli vanu in lettu.