Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 5 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Maghju 2024
Anonim
Nastya and her dad are playing Without Toys
Video: Nastya and her dad are playing Without Toys

Cuntenutu

Ùn hè micca surpresa chì di più in più di noi ci truvemu un pocu soli. Ùn cunniscimu micca i nostri vicini, cumpremu è socializemu nantu à Internet, ùn paremu mai avè abbastanza tempu per i nostri amichi, travagliamu da soli purtendu cuffie chì tenenu u mondu fora, saltemu da travagliu in travagliu, cità in cità.

"Un saccu di persone oghje finiscinu solu", dice Jacqueline Olds, MD, assistente prufessore clinicu di psichiatria in a Harvard Medical School è coautore di u libru. Superà a solitude in a vita di ogni ghjornu (Birch Lane Press, 1996). "U fattu chì a ghjente si muvia assai di più è abbia tantu pocu tempu à dedicà à mantene e so cunnessione suciale finisce da veru per esse un tipu di disastru".

Avemu ancu a tendenza à campà da soli: In u 1998, l'annu più recente per u quale sò dispunibili dati, 26,3 milioni d'Americani campavanu singulari - da 23 milioni in u 1990 è 18,3 milioni in u 1980. A nostra cultura americana sottolinea l'importanza di l'individualisimu, di l'indipendenza , autosufficienza. Ma à chì prezzu ? Quessi sò i stessi tratti chì ponu purtà à menu cunnessione cù altre persone.


Oghje, dice Olds, parechji di noi parenu soffre di troppu indipendenza. Cum'è un esempiu estremu, cita i dui adolescenti chì anu messu Columbine High School nantu à a mappa. Ciascuna di elle pareva persone assai solitarie, dice ella, "è eranu sempre à a periferia; nimu ùn li hà mai accettati veramente".

Un fenomenu più cumuni hè questu: Quandu site in u liceu è in l'università, site circundatu da un saccu di amichi potenziali. In ogni locu chì cercate, truverete persone di a vostra età cù sfondi simili, interessi, scopi è pianificazioni. Amicizie è associazioni anu u tempu di ghjellaccià. Ma una volta lasciata a familiarità di a scola è entre in u mondu adultu - à volte in una nova cità, cù un novu travagliu stressante in mezu à persone novi - truvà amichi diventa più duru.

U stigma di a sulitudine

"Nimu ùn vole ammette chì sò soli", dice Olds. "A solitude hè qualcosa chì a ghjente associa cù i perdenti". Ancu in a privacy di una sessione di terapia, Olds dice, i so pazienti ùn sò micca disposti à ammette chì si sentenu soli. "E persone venenu in terapia lagnandu di bassa autostima, quandu u prublema hè in realtà a solitudine. Ma ùn volenu micca fatturallu cum'è tali perchè sò imbarazzati. Ùn vulerianu mai à nimu chì sappia ch'elli eranu soli, è ùn avete micca idea chì parechje altre persone si sentenu sole ancu ".


A sulitudine hè un stigma cusì, in fattu, chì a ghjente hà da esse propiu in i sondaggi anonimi, ma quandu si dumandanu di dà i so nomi, sceglienu di ammette invece ch'elli sò autosufficienti, micca solu. Tuttavia, ammettendu chì site solu - è sapendu chì a solitudine hè assai cumuna - pò esse u primu passu per risolve u prublema. U vostru prossimu passu hè di pruvà à scuntrà e persone chì avete qualcosa in cumunu cun.

Simu più soli, eppuru appena soli

Fà novi cunnessioni da l'adultu ùn hè micca cusì faciule ch'è era quandu erate più ghjovanu, cum'è Carol Hildebrand di Wellesley, Mass., Attesterà. Ghjustu uni pochi d'anni fà, quandu era in i so primi 30 anni, Hildebrand si truvava abbastanza sola chì parechji di i so cumpagni di camminata è di camping si maritavanu è avianu figlioli.

"I mo amichi ùn anu più tempu per andà in campeghju invernale", dice Hildebrand, editore per una rivista di tecnulugia cummerciale in l'area di Boston. "A so vita avia cambiatu. Eru scappatu di l'amichi chì eranu sempre single è chì avianu tempu per mè ", dice Hildebrand.


Parechji di noi in i nostri 30 anni avemu avutu sta stessa sperienza. Ma ùn hè micca impussibile di fà novi amichi - basta à sapè induve circà. Eccu alcuni consiglii nantu à cumu cunnesse cù l'altri è cumu fà e cunnessioni chì avete dighjà più profonde:

1. Richiede un picculu favore. "A maiò parte di l'Americani si sentenu assai disprezzu di dumandà favori è di inizià un ciculu reciprocu di aiutà l'altri", dice l'Olds di Harvard. Ma sì, dite, "imprestate u zuccheru" da a vostra vicina, ella serà più prubabile di dumandà di innaffià e so piante quandu ella serà fora. Cù u tempu, venerete à fidàvvi l'uni à l'altri per altri favori (un passaghju à l'aeroportu?) È una amicizia pò formassi.

2. Forsi u vostru cumpagnu o amicu ideale ùn deve esse micca un owl di notte di 28 anni, educazione universitaria, single, eterosessuale chì ama Lyle Lovett, cibo vietnamita è kayak di mare, cum'è tè. Limità sè stessu à una copia di carbone di voi puderia significà persu alcuni grandi amichi. Siate aperti à l'amicizia cù e persone di altre età, sfondi religiosi, razzi, gusti, interessi è orientazioni sessuale.

3. Parechje donne si sentenu solitarie perchè ùn anu micca interessi per riempie u so tempu solu. Pigliate un hobby chì pudete fà in solitaria - pittura, cucitura, natazioni, ghjucà u pianoforte, scrive in un ghjurnale, amparà una lingua straniera, caminata, fotografia (tutti piace à fà qualcosa) - cusì vi sentite più. comodu quandu site da solu. È arricurdatevi: Più avete passatempi, più sarete probabili di sparte interessi cumuni cù l'altri è più interessante sarete per novi amichi.

4. Ogni prughjettu spartutu pò cunduce à l'amicizia, allora sceglite una causa in a quale credi è cuminciate à pianificà. Uniscite à una campagna pulitica lucale o à un gruppu ambientale; raccolta di fondi per una carità; urganizà un 10k; formate una cooperativa di baby-sitting cù altre mamme; esse vuluntariu per un serviziu cumunitariu cume insegnà à i zitelli à leghje o pulì i parchi lucali. Hè prubabile di fà cunnessioni più profonde quandu si ferma intornu à persone di menti simili.

Arricurdatevi dinò: Fà amichi piglia tempu, allora sceglite un prughjettu à longu andà. (Pudete ancu piglià una classe o unisce à un club - arte, sport, teatru, tennis, qualunque cosa - duve scuntrarete persone chì spartenu i vostri interessi.)

5. Dumandate à qualchissia in a vostra classa di yoga (o in un uffiziu o in un palazzu di appartamenti ...) per piglià u caffè. S'ella dice micca, dumandate s'ellu li piacerebbe andà in un altru tempu. S'ellu dice ch'ella hè troppu occupata, ùn assume micca ch'ella face scuse perchè ùn ti piace micca. Pò esse troppu occupata per fà novi amichi. Passate à un altru, è ùn pigliate micca stu rigettu personalmente. Qualunque sia ciò chì fate, però, cuminciate chjucu - ùn invitate micca qualchissia chì avete appena incontratu per andà à sciare u weekend.

"Hè assai più faciule per tutti quelli chì participanu s'ella và abbastanza pianu", dice Mary Ellen Copeland, M.S., M.A., educatrice di salute mentale è autore di U libru di travagliu di a solitude (New Harbinger Publications, 2000). "Un saccu di ghjente hà prublemi cù a fiducia. Anu prima sò stati feriti in un certu modu da qualcunu, allora si alluntaneranu da amicizie chì si custruiscenu troppu prestu."

6. Ci hè un gruppu di supportu per tutti - novi mamma, genitori single, alcoolichi, pruprietarii di picculi imprese, diabetici è overeaters, per nome uni pochi. Unisciti à unu. S'ellu ci hè un gruppu chì sustene e vostre necessità o interessi, pruvatelu. Olds suggerisce i Toastmasters, chì hà capituli in quasi tutte e cità di i Stati Uniti. I participanti si riuniscenu regolarmente per praticà a so parlata in publicu. Toastmasters attrae persone di tutte l'età è tutti i modi di a vita, è ùn hè micca prezzu.Pudete scuntrà persone maravigliose in questu modu, dice Olds. Fighjate nantu à u Web; o se ùn pudete truvà u gruppu ghjustu, cunzidira di inizià u vostru propiu.

7. Cercate un terapeuta per custruisce a vostra autostima. "E persone chì si sentenu male per se stessi tendenu à avè un tempu difficiule per allargà a manu è fà amici è esse cun a ghjente, allora tendenu à esse abbastanza soli", dice Copeland. Sè questu hè voi, truvate un terapeuta chì pò aiutà vi vede di manera diversa.

In quantu à Carol Hildebrand, hà cercatu novi ligami in dui posti. Prima, hà unitu à l'Appalachian Mountain Club, chì sponsorizza escursioni è altre attività outdoor. Hà cuminciatu à fà viaghji - cum'è una camminata di ottu ghjorni in muntagna attraversu u Range Presidenziale in New Hampshire - induve hà scontru persone cun quale avia assai cose, cumpresu un amore per l'aria aperta, in cumunu.

Più tardi, hà pigliatu un travagliu solu per u divertimentu di travaglià uni pochi di notti in un magazinu di attrezzi è abiti à l'aria aperta. À a fine, ùn solu hà fattu novi amichi di caminata (è hà ottenutu qualchì scontu eccezziunale nantu à l'articuli), ma hà fattu amicizia cù qualchissia chì hà spartutu u so interessu per campeghju invernale - è chì hè diventatu u so maritu.

A vostra salute: I costi di una ànima solitaria

Tutte e donne anu bisognu di amichi è di i so amati per cunfidassi, cunfidassi, sentesi cumpletamente cun piacè. Senza queste cunnessioni vitali à l'altri populi, ùn sò solu i nostri spiriti chì soffrenu; a nostra salute fisica si deteriora ancu.

A ricerca hà dimustratu chì e persone chì anu menu di quattru à sei relazioni suciali satisfacenti (cù a famiglia, l'amichi, u cumpagnu, i vicini, i culleghi di travagliu, etc.) sò duie volte più probabili di catturà un friddu è quattru volte più probabili di avè un attaccu di cori.

Questu hè chì a solitudine pò causà cambiamenti chimichi in u vostru corpu, chì vi rendenu più suscettibili à a malattia, dice Jeffrey Geller, MD, ricercatore di solitudine è direttore di medicina integrativa in u Lawrence Family Practice Residency Program in Lawrence, Mass. Un corpu solitario scatenerà l'hormone di stress (cum'è cortisol) chì supprime u sistema immune.

"A mancanza di supportu suciale finisce per mette una persona in risicu per una malatia seria à livelli statistici equivalenti à u fumu, l'obesità è a mancanza di eserciziu", dice Ronald Glaser, Ph.D., prufissore di virologia moleculare, immunologia è genetica medica in l'Ohio. Centru Medicu di l'Università di Statu.

Sì site solu, eccu cumu u vostru corpu - è a mente - ponu soffre:

* Avarete menu capacità à luttà contr'à l'infezioni è e malatie cum'è u rhume, l'influenza, u ferite, l'herpes è altri virus.

* Avarete una suscettibilità più alta à infezioni batteriche è forse ancu à u cancheru.

* Avete più probabilità di soffre di depressione.

* Sò più propensu à abusà di l'alcohol è à suicidà.

Rivista per

Publicità

Sovieticu

10 cose sò megliu cà manghjà baccelli di marea

10 cose sò megliu cà manghjà baccelli di marea

Quale ùn ama micca un bonu meme? Co e cum'è Principe e Di ney chì capi cenu a lotta di e e una ragazza in forma è i meme di l'Olimpiadi virali chì eranu più diver...
Unisce à un Gruppu di Supportu in Linea Puderia Aiutavvi Infine à Rispittà i Vostri Obiettivi

Unisce à un Gruppu di Supportu in Linea Puderia Aiutavvi Infine à Rispittà i Vostri Obiettivi

tati tiche recenti uggerenu chì a per ona media pa a circa 50 minuti à ghjornu cù Facebook, In tagram è Facebook Me enger. Aghjunghjite à u fattu chì a maiò parte d...