Stu Microbiologu hà suscitatu un muvimentu per ricunnosce i scientisti neri in u so campu
Cuntenutu
Tuttu hè accadutu cusì prestu. Era d'Agostu in Ann Arbor, è Ariangela Kozik, Ph.D., era in casa analizendu i dati nantu à i microbichi in i pulmoni di i malati di l'asma (u so laburatoriu di l'Università di Michigan hè chjusu dapoi chì a crisa COVID-19 avia chjusu u campus). Intantu, Kozik avia nutatu una onda di campagne di sensibilizazione chì mette in risaltu i scienziati neri in varie discipline.
"Avemu veramente bisognu di avè un muvimentu simili per Black in Microbiology", hà dettu à u so amicu è cumpagnu virologu Kishana Taylor, Ph.D., chì face una ricerca COVID à l'Università Carnegie Mellon. Stavanu sperendu di curregge una disconnessione: "À questu puntu, vidiamu dighjà chì COVID avia un impattu sproporziunatu nantu à l'individui minoritizati, ma i sperti chì ascultavamu nantu à e nutizie è in linea eranu principalmente bianchi è maschili", dice Kozik. (Assuciatu: Perchè i Stati Uniti necessitanu disperatamente di più Medici Femminili Neri)
Cù pocu di più cà un manicu Twitter (@BlackInMicro) è una forma di Google per iscrizzione, anu mandatu una chjamata per tutti quelli chì anu interessatu à aiutà à urganizà una settimana di sensibilizazione. "Durante e prossime ottu settimane, eramu diventati 30 urganizatori è vuluntarii", dice ella. À a fine di settembre, anu accoltu una cunferenza virtuale di una settimana cù più di 3.600 persone da tuttu u mondu.
Hè u pensamentu chì hà spurtatu Kozik è Taylor in u so viaghju. "Una di e cose maiò da esce da l'eventu hè chì avemu capitu chì ci era un grande bisognu di custruisce a cumunità trà altri microbiologi neri", dice Kozik. Ella studia i microbi chì campanu in i nostri pulmoni è u so impattu nantu à prublemi cum'è l'asma. Hè un angulu menu cunnisciutu di u microbioma di u corpu, ma puderia avè implicazioni più grande dopu a pandemia, dice. "U COVID hè una malatia chì entra è ripiglia", dice Kozik. "Chì face u restu di a cumunità microbiana quandu què accade?"
L'ubbiettivu di Kozik hè di fà cresce a visibilità per i scentifichi neri è per l'impurtanza di a ricerca in generale. "Per u publicu, una di e riprese da tutta sta crisa hè chì avemu bisognu d'investisce assai in ricerca è sviluppu biomedicu", dice.
Dapoi a cunferenza, Kozik è Taylor anu trasfurmatu u Negru in Microbiologia in un muvimentu è un centru di risorse per i scientisti cum'è elli. "I feedback di i nostri urganizatori è di i participanti à l'evenimentu sò stati," Mi sentu cum'è avà una casa in a scienza ", dice Kozik. "A speranza hè chì per a prossima generazione, pudemu dì:" Iè, appartene quì ".