Perchè Migliaia di Persone Spartenu e so Borse di Ostomia in i Social Media
Cuntenutu
- L'intimidazioni era cusì pessima chì in seconda scola, aghju falsatu i mo risultati di scoliosi
- Questa hè a realtà chì parechji zitelli è adolescenti cun disabilità campanu
- Esse parte di una cumunità chì capisce ciò chì si passa pò esse un cambiamentu incredibilmente putente
Hè in onore di Seven Bridges, un zitellu chì hè mortu per suicidiu.
"Site un freak!"
"Chì ci hè di male?"
"Ùn site micca nurmale".
Queste sò tutte e cose chì i zitelli cun disabilità puderianu sente à a scola è in u campu di ghjocu. Sicondu e ricerche, i zitelli cun disabilità eranu duie à trè volte più propensi à esse intimuriti di i so pari non disabili.
Quandu eru in scola elementaria, sò stata intimurita ogni ghjornu per via di e mo disabilità fisiche è di apprendimentu. Aviu avutu difficultà à marchjà in su è in giù per e scale, afferrà utensili o matite, è prublemi gravi di equilibriu è di coordinazione.
L'intimidazioni era cusì pessima chì in seconda scola, aghju falsatu i mo risultati di scoliosi
Ùn vulia micca purtà un rinchjusculu è esse trattatu ancu peghju da i mo cumpagni di scola, allora mi sò alzatu più drittu cà a mo postura naturale è ùn aghju mai dettu à i mo parenti chì u duttore hà ricumandatu di tenelu un ochju.
Cum'è mè, Seven Bridges, un zitellu di 10 anni di u Kentucky, era unu di i numerosi zitelli chì anu statu trattatu male per via di a so disabilità. Sette avianu una malatia intestinale cronica è una colostomia. Hè statu intimuritu ripetutamente. A so mamma dice chì hè statu burlatu in l'autobus per via di l'odore di u so intestinale.
U 19 di ghjennaghju, Seven hè mortu per suicidiu.
Sicondu ciò chì ci hè una ricerca limitata nantu à u tema, u tassu di suicidiu trà e persone cun certi tipi di disabilità hè significativamente più altu ch'è per e persone non disabili. E persone disabili chì morenu per suicidiu sò più propensi à fà cusì per via di i messaghji suciali chì avemu da a sucietà per avè una disabilità.
Ci hè ancu un ligame forte trà esse intimuritu è sentite si suicidatu è ancu altri prublemi di salute mentale.
Pocu dopu a morte di Seven, un utilizatore Instagram chjamatu Stephanie (chì passa per @lapetitechronie) hà iniziatu u hashtag #bagsoutforSeven. Stephanie hà a malatia di Crohn è una ileostomia permanente, ch'ella hà spartutu una maghjina nant'à Instagram.
Una ostomia hè un'apertura in l'addome, chì pò esse permanente o temporanea (è in u casu di Seven, era temporanea). L'ostomia hè attaccata à una stoma, a fine di l'intestinu chì hè cusgita à l'ostomia per permette à i rifiuti di lascià u corpu, cù un saccu chì si attacca per raccoglie i rifiuti.
Stephanie hà spartutu a soia perchè pudia arricurdassi di a vergogna è di a paura ch'ella campava, dopu avè ottenutu a so colostomia à 14 anni. À quellu tempu, ùn cunniscia à nimu altru cù Crohn's o una ostomia. Era spaventata da chì altre persone a scupressinu è l'intimidessinu o l'ostracisassinu per esse diversa.
Questa hè a realtà chì parechji zitelli è adolescenti cun disabilità campanu
Simu visti cum'è furesteri è dopu burlati senza stancià è isolati da i nostri pari. Cum'è Stephanie, ùn cunniscia à nimu fora di a mo famiglia cù una disabilità finu à ch'e eru in terza scola, quandu sò statu piazzatu in una classa d'educazione speciale.
À l'epica, ùn aghju mancu adupratu un aiutu à a mubilità, è mi possu solu imaginà chì mi senterebbe più isolatu se avessi usatu una canna quandu eru più chjucu, cum'è avà. Ùn ci era nimu chì hà adupratu un aiutu di mobilità per una situazione permanente in e mo scole elementari, medie o superiori.
Dapoi chì Stephanie hà iniziatu u hashtag, altre persone cù ostomie spartenu e so foto. È cum'è una persona disabile, vede l'avucati chì si aprenu è guidanu a strada per a ghjuventù mi dà speranza chì più ghjuvani disabili si ponu sentì sustenuti - è chì i zitelli cum'è Seven ùn anu micca da luttà isolatu.
Esse parte di una cumunità chì capisce ciò chì si passa pò esse un cambiamentu incredibilmente putente
Per e persone cun disabilità è malatie croniche, hè un alluntanamentu da a vergogna è versu l'orgogliu di disabilità.
Per mè, hè statu #DisabledAndCute di Keah Brown chì hà aiutatu à rifà u mo penseru. Aghju piattatu a mo canna in i quadri; avà, sò fieru di assicurassi chì si vede.
Eru una parte di a cumunità di disabilità prima di u hashtag, ma più aghju amparatu nantu à a cumunità di disabilità, a cultura è l'orgogliu - è aghju assistitu à una varietà di disabili di tutte e sfere di a vita chì spartenu e so sperienze cù gioia - più I ' Sò statu capace di vede a mo identità disabile degna di celebrà, cum'è a mo identità strana.
Un hashtag cum'è #bagsoutforSeven hà u pudere di ghjunghje à altri zitelli cum'è Sette Ponti è di mostralli ch'elli ùn sò micca soli, chì a so vita vale a pena di vive, è chì una disabilità ùn hè micca qualcosa di vergugnassi.
In fatti, pò esse una fonte di gioia, orgogliu è cunnessione.
Alaina Leary hè un editore, manager di social media, è scrittore di Boston, Massachusetts. Attualmente hè l'assistente di redattore di Equally Wed Magazine è un redattore di media suciale per u prufittu No Need Diverse Books.