Cumu a Cunfessione di Barbie l'hà fatta l'ultimu Avucatu Virale per a Salute Mentale
Puderia esse l'avucatu per a salute mentale chì avemu tutti bisognu avà?
Barbie hà travagliatu assai travagli in i so tempi, ma u so rolu mudernu cum'è vlogger pò esse unu di i so più influenti - {textend} sorprendentemente, considerendu a polemica passata chì Barbie hà ottenutu in quantu à l'imaghjini di u corpu.
A settimana scorsa, un utilizatore di Twitter hà twittatu unu di i so video da u 2016 à sente blu. "Barbie in depressione", hà scrittu @RXMANSPHOENIX. «Hè statu abbastanza prufondu è impurtante. Sò quì per sti vlog! "
Tweet Hè ancu un tweet di seguitu per un altru video virale di Barbie, chì hà 2,56 milioni di visualizzazioni, 74.000 retweets è 180.000 likes.In u video, Barbie parla di sentasi abbassatu senza alcuna ragione. Ella spiega chì ùn importa ciò chì faci, à volte si sente solu triste è poi si sente culpevule per avè sentu tristu.
"Sò suppostu di esse u pusitivu ottimistu sempre", dice ella. "Ma ùn sò micca sempre."
Ancu se Barbie spiega chì hè bè di sentesi calà qualchì volta, ella sparte ancu ciò ch'ella face per aiutassi à animà si: doodling, ghjurnale, urganizazione di a so stanza, esercitazione, è ancu u metudu di meditazione di a risa buddista aiuta à schjarisce a so mente è animallu .
Questi video anu insegnatu à i telespettatori dapoi un paiu d'anni, ma stu tweet hà risonatu rapidamente da migliaia, raccogliendu più di 10.000 retweets è quasi 30.000 likes. Hè ancu un tweet di seguitu per un altru tweet virale in quantu à Barbie, chì hà 2,56 milioni di visualizzazioni, 74.000 retweets è 180.000 likes.
A ghjente hà cummentatu in supportu dicendu: "Questu piace, aiutu? Quandu Barbie hè stata cusì utile "è" Questu m'hà toccu perchè cum'è per mè mi riguardu troppu. In a mo vita sò l'upbeat one è quandu sò falatu hè cum'è ????? perchè????? è cusì mi hà fattu sente wtf turchinu ".
Tweet
Per maravigghiusu chì i video sò per i zitelli - {textend} è adulti - {textend} per capisce chì u sintimu di calà hè perfettamente nurmale è bè, hè impurtante distingue chì Barbie ùn si riferisce micca direttamente à a depressione.
Questu hè qualcosa d'altru chì i commentatori sò stati rapidi à rimarcà, ancu se mantenevanu sempre una attitudine pusitiva generale nantu à u Tweet è u video.
"Ùn pensu micca chì ciò ch'ella descrive sia una depressione vera (sona più cum'è l'alti è i bassi di a vita)", hà scrittu @gurinkat. "Ma hè sempre assai impurtante da affruntà è ella hè assai dolce dendu cunsiglii per quandu avete una ghjurnata" falata "."
Tuttu ciò chì discute apertamente a salute mentale hè incredibilmente beneficu, questu video hè inclusu.
Stu tipu di cuntenutu rientrabile ma benefiziu hè esattamente ciò chì avemu bisognu in un tempu induve u video ripiglia tutti i nostri canali di social media.
Hè un passu tamantu luntanu da u materiale tossicu chì parechji genitori è adulti sò preoccupati in Internet - cuntenutu {textend} chì pò scatenà o falsificà a salute mentale (da l'incidentu di Logan Paul à 13 Motivi perchè). Barbie hè andata assai luntanu da esse "solu una bambola" - {textend} avà crea un cuntenutu rinfrescante, benefiziu è ricurdabile per e numerose generazioni à vene.
I zitelli chì feghjanu Barbie? Stanu bè.
Emily Rekstis hè una scrittore di bellezza è di vita basata in New York chì scrive per parechje publicazioni, cumpresu Greatist, Racked, and Self. S'ella ùn scrive micca in u so urdinatore, pudete forse truvà la guardendu un filmu di mob, manghjendu un burger, o leghjendu un libru di storia di New York. Vede più di u so travagliu nantu à u so situ web, o seguitalla in Twitter.