Perchè a vostra rutina di bellezza hè sempre impurtante in quarantena
Cuntenutu
- Fighjendu nantu à ciò chì pudete cuntrullà
- Riturnà a bellezza
- A rutina a rende vera
- A quarantena ci dà spaziu
A mo rutina di bellezza hè u mo modu di presentà per u mondu cù a dignità chì mi merita.
Quandu aghju amparatu chì seraghju rifuggiata in locu, u mo primu istintu era di lampà i mo capelli in un buniu disordinatu è lascià u truccu nantu à u scaffale. Questu hè andatu per pochi ghjorni.
Quandu aghju finalmente capitu chì questu ùn seria micca solu una settimana o duie, a mo perspettiva cambiò. Se u rifugiu in piazza hè a nova nurmalità, aghju da intensificà u mo ghjocu.
Puderaghju fà u minimu per uni pochi di ghjorni - forse ancu qualchì settimana. Ma più di questu è u sentu piglià u so pesu. Questu hà purtatu in casa u fattu chì, per mè, a bellezza ùn hè veramente micca nantu à cumu l'altri mi vedenu.
Quandu aghju intenzionalmente attraversu a mo rutina di bellezza ogni ghjornu, sto esprimendu cumu mi vogliu presentà in u mondu. A verità hè chì, ancu sì sò in casa, sò solu, è ùn aghju micca persone da vede eccettu quelli chì "vecu" nantu à e videochiamate, mi presentu sempre in u mo mondu.
In certi modi, cumu mi presentu per me hè u fattore più impurtante per una di e mo rutine di u ghjornu. Dopu tuttu, per quale facciu quessa?
A mo rutina di bellezza hè u mo modu di scuntrà u mondu cù a dignità chì sentu merita. Hè u primu passu chì facciu per sprime l'amore di sè stessu è u rispettu di sè, è ghjè in fondu perchè u facciu.
In a mo esperienza, a vera bellezza nasce da u sentimentu pienu vivu in cumu campu. U mo muvimentu, a parsunalità, u pensamentu è l'azzione influenzanu tuttu u modu in cui a bellezza si manifesta.
Cum'è a vera bellezza ùn hè micca dipendente da fattori esterni, cum'è e moda attuali o l'opinioni di l'altri, possu mantene a vostra rutina di bellezza simpliciamente perchè mi face sente bè. A mo rutina di bellezza pò nasce da l'amore di sè invece di un cumpurtamentu suciale obbligatoriu.
Quandu mi guardu in u spechju prima cosa in a mattina, vedu una paleta bianca per creà arte. Vecu una faccia chì vole sprimà si à u mondu, è a mo rutina di bellezza hè a mo prima occasione di fà propiu què.
Certi ghjorni vaju tuttu naturale. Certi ghjorni mi facciu pienu truccu. Rispondu à u mumentu, è mi mette in u spaziu ghjustu per cumincià a mo ghjurnata.
Fighjendu nantu à ciò chì pudete cuntrullà
Ovviamente, sò tempi straordinarii. A crisa mundiale attuale hà disturbatu e rutine nurmali. Hè faciule di trascurà o simpliciamente abbandunà u mo regime di bellezza quandu ùn esce micca è mi mischju cù l'altri.
Avà chì sò in casa tuttu u tempu, ci vole un pocu di sforzu in più per mutivà mi per seguità a mo rutina. Ma quandu u facciu, u benefiziu hè chì mi sentu un pocu più liggeru, un pocu più sicuru, è un pocu più optimista.
Hè faciule da scurdà chì a mo rutina di bellezza ùn hè micca solu per l'altri. U so scopu primu hè di allargà u mo propiu gioia. Quandu sò in un mumentu di crisa è a mo pace di a mente hè disturbata, cultivà a gioia pò esse un salvatore.
Quandu tutti i mo prugrammi nurmali sò stallati, a mo rutina di bellezza in quarantena hè una occasione di nutriscià per mè stessu - per mè, hè l'ultima forma di autocura.
Hè per quessa chì sò sempre andatu.
"A bellezza salverà u mondu". - Fydor DostoevskyQuandu hè riparatu in casa, disconnessu da u mondu esternu, è incapace di visità i saloni per piglià cura di me stessu, esse presente à e mo necessità di bellezza pò strutturà u caos di quarantena in un modu senza paraguni.
Una rutina di bellezza ùn hè micca solu di u mo corpu. Hè tuttu è tuttu ciò chì lasciu in i mo sensi chì mi empie di piacè.
Quandu sentu l'olii essenziali chì adupru per l'auto-massaggio o sentu l'oliu contr'à a mo pelle, mi pigliu in cuntattu cù i mo sensi. Questu mi caccia da a mo testa, da a preoccupazione, è in u mo corpu.
Cù tante cose fora di cuntrollu, una rutina di bellezza intatta hè un rigalu. Hè qualcosa chì eiu pò fà. Hè una cosa induve aghju sempre una scelta.
Quandu inizio a mo rutina ogni mattina, sentu l'empowerment di dirige e mo azzioni è di piglià e mo decisioni. Focu a mo mente ogni volta chì mi impeghju in una semplice autocura. U riflessu di quale diventu in u spechju ogni matina hè qualcosa chì possu sceglie.
Quandu u facciu, mi sentu radiante.
Riturnà a bellezza
Quandu sceltu cuscientemente di fà di a bellezza una priorità, ci sò uni pochi di modi per mette mi in opera cù a mentalità ghjusta.
Prima, mi inspiru. Dò à a mo mente qualcosa di deliziosu per stallassi passendu qualchì minutu assaghjendu qualcosa di bellu. Fighjeraghju un bellu pezzu d'arte, ascoltaraghju un pezzu di musica rilassante, o gustaraghju un prufume intossicante. A lasciu in i mo sensi cum'è l'alimentu u più deliziosu, chì li permette di riempie mi.
Dopu u trattu cum'è una data cun mè. Dumandu: "Cumu vogliu adurnà mi oghje?"
Aghju imaginatu chì ogni pezzu di vestitu chì aghju messu mi dà energia, putenza è equilibriu. Ogni tonalità chì polveru e mo palpebre hè cum'è i culori di u tramontu. Evucu a sensualità à ogni passu di a strada.
A lasciu divertisce, ancu ludica. Una volta impegnatu, possu sculpisce a mo rutina ogni ghjornu per nutrì fluidamente i mo bisogni.
U regime ben artigianale ùn solu mi dà una luce è rilassa e linee fini, pò calmà a durezza di i tempi in mutazione. A bellezza hè a so propria medicina unica è essenziale.
Da questa perspettiva, a mo rutina di bellezza ùn hà micca bisognu di esse scartata cum'è indulgenza. Puderaghju apprezzà cum'è fundamentale per a mo salute.
A rutina a rende vera
Un quadru permette l'attenzione à a bellezza da a testa à i pedi. Senza nimu chì guarda, pudete apprufundisce e vostre rutine d'ogni ghjornu.
Pruvate questi cunsiglii di caccia in quarantena per aghjunghje una bellezza in più à a vostra ghjurnata:
- Aghjunghje umidità in più à e vostre mani dopu un lavu è una sanificazione costanti.
- Massate i vostri pedi cù oliu o lozione è portanu calzetti in lettu. Bonus: Dormerete ancu più sani.
- Aghjunghjite alcune gocce di u vostru oliu essenziale preferitu à una buttiglia spray è spritz intornu à a vostra casa.
- Creà machja labbra nutritiva cun zuccheru brunu è oliu d'oliva per umidità.
- Imbulighjate una maschera per capelli DIY o mischju di olii chì travaglianu per voi. Pettinate u mischju per i vostri capelli è avvolge in un asciugamanu per 20 minuti. Per un acondicionador profundo, lasciate in a notte è risciacquate in a mattina.
- Date e vostre unghie una pausa avale avà. Applica oliu di coccu o d'oliva à e vostre cuticule di notte invece di lucidatura.
- Ùn vi scurdate di i vostri ochji. Se voi, cum'è parechji avà, passate ore in più à fighjà u vostru schermu tuttu u ghjornu, mustrate à i vostri peepers un pocu di TLC imbattendu leggermente un pocu d'oliu o di lozione facciale nantu à a vostra zona sottu à l'ochji.
- Cacciate cù l'automassaggio. Aduprate oliu liggeru di u corpu è movimenti lenti è sensuali. Quandu simu distanzii fisichi, u massaggio hè una forma impurtante di amore per sè stessu.
A quarantena ci dà spaziu
Ddu spaziu pò esse una opportunità.
Quandu qualcosa hè livatu, aghju da sceglie ciò chì riempie quellu spaziu. Per mè, l'autocura in più hè l'aghjuntu perfettu.
A mo rutina m'importa di più avà chè prima, perchè ùn possu più contà nantu à ciò chì travagliava.
Ogni ghjornu, strutturaghju a mo vita intornu à i valori chì aghju sceltu. Quandu facu di a bellezza un valore fundamentale, mi difendu per a mo salute è a mo fiducia. In più, portu un pocu di bellezza in un mumentu difficiule.
Ricurdativi, a bellezza ùn hè micca superficiale. A Bellezza hè un modu per coccurà a vostra vita interiore è ricurdavvi sempre - in quarantena o micca - di a vostra dignità essenziale è valore cum'è essaru umanu.
A vera bellezza hè radiante. Hè u tippu chì face fermà l'altre persone è fassi casu. Si parte da u prufondu.
Hè u tipu di bellezza chì vene da l'amore è u rispettu per noi stessi, è a nostra rutina di bellezza pò esse u rituale induve accade quellu prufondu amore di sè.
U duttore Karuna Sabnani hè u fundatore di Karuna Naturopathic Healthcare. Ella travaglia virtualmente cù i pazienti à l'internaziunale. I so cunsiglii sò apparsu in una varietà di publicazioni cumprese Cosmopolitan, Business Insider, Yoga Journal, Martha Stewart, è Allure Magazines. A pudete truvà in Instagram è in www.karunanaturopathic.com.