Sviluppu di u zitellu di 6 mesi: pesu, sonnu è cibu
Cuntenutu
- U pesu di u zitellu à 6 mesi
- U zitellu dorme à 6 mesi
- Sviluppu di u zitellu à 6 mesi
- Nascita di denti
- Alimentazione di u zitellu di 6 mesi
U zitellu di 6 mesi li piace à a ghjente di fassi casu è chjama i so parenti per esse cun ellu. Si volta versu u chjamante, stranieri stranieri, è ferma di pienghje quandu sente musica. À questu stadiu, l'intelligenza, u ragiunamentu è a relazione suciale di u zitellu si spiccanu, in particulare in l'interazzione cù i genitori o fratelli.
À questu stadiu, à u zitellu li piace à piglià tuttu ciò chì hè à portata di manu è porta tuttu in bocca, per sperimentà texture, sapori è consistenza. Dunque, durante sta fasa i genitori anu da esse attenti, fendu casu à ciò chì u zitellu mette in bocca per impedisce à u zitellu di inghjuttà cose chjuche.
U pesu di u zitellu à 6 mesi
Questa tavula indica a gamma di pesu ideale di u zitellu per questa età, è ancu altri parametri impurtanti cum'è altezza, circonferenza di a testa è guadagnu mensile previstu:
Maschji | E zitelle | |
Pesu | 7 à 8,8 kg | Da 6,4 à 8,4 kg |
Statura | 65,5 à 70 cm | 63,5 à 68 cm |
Perimetru cefalicu | 42 à 44,5 cm | 41 à 43,5 cm |
Aumento di pesu mensile | 600 g | 600 g |
In generale, i zitelli in questu stadiu di sviluppu mantenenu un mudellu di guadagnu di pesu di 600 g per mese. Se u pesu hè assai sopra à ciò chì avemu indicatu quì, hè pussibule ch'ellu sia in sovrappesu è in questu casu duvete vede u vostru pediatre.
U zitellu dorme à 6 mesi
U sonnu di u zitellu à 6 mesi hè riposu è à questa età, u zitellu pò digià dorme solu in a so stanza. Per questu, unu deve sempre lasciare una luce di notte accesa durante a notte per facilità l'adattazione di u zitellu, è lasciate a porta aperta per chì u zitellu sia più calmu perchè sente a presenza di i genitori.
Inoltre, un orsu di peluche o un picculu cuscinu da pudè abbraccià è ùn si sente solu pò ancu aiutà durante sta fase d'adattazione.
Sviluppu di u zitellu à 6 mesi
U zitellu di 6 mesi ghjoca digià à piattà u so visu cù un pannolinu.Inoltre, u zitellu à sei mesi hà digià pruvatu à vocalizà e vucali è e cunsunale è i genitori devenu parlà cun ellu in lingua adulta è micca cun parolle in u diminutivu.
A lingua di u criaturu si sviluppa è u criaturu passa assai tempu à balbuttà, è ghjè in questu stadiu chì e nuove cunsunale cume Z, F è T cumincianu à emergere à pocu à pocu. I zitelli chì balbettanu di più è cù sfarenti sfumature dimostranu un eccellente sviluppu di a so intelligenza.
Durante sta fase u zitellu prova digià à rotulà nantu à u lettu è hè capace di pusà quandu hè supportatu, riescendu à girà solu. In certi casi di sviluppu iniziale, u zitellu pò ancu esse capace di pusà solu senza sustegnu.
Hè dinò in questa tappa chì per via di e risposte di u zitellu, altri prublemi ponu esse identificati, cum'è i prublemi di udizione per esempiu. Amparate à ricunnosce quandu u vostru ciucciu pò avè prublemi à sente à: Cumu identificà sì u vostru ciucciu ùn stà micca à sente bè.
Fighjate u video per amparà ciò chì face u zitellu in questa tappa è cumu si pò aiutà à sviluppà più veloce:
Nascita di denti
I denti nascenu versu 6 mesi di età è i denti di davanti, u centru inferiore è u superiore, sò i primi à nasce. I sintomi di a nascita di i primi denti ponu esse inquietudine, diminuzione di u sonnu, diminuzione di l'appetitu, tosse secca, saliva eccessiva è qualchì volta frebba.
Per alleviare l'inconfortu di i primi denti, i genitori ponu masà e gengive di i so criaturi cù a punta di e dite o dà ghjoculi cum'è denti per muzzicà. Vede cumu per alleviare u dolore da a nascita di i denti in Cumu alleviare u dolore da a nascita di i denti di latte.
Alimentazione di u zitellu di 6 mesi
À 6 mesi, u zitellu hà da cumincià à manghjà zuppe è purè di verdura è porridge di frutta, affinch'ellu cummencia à adattassi à l'alimenti cù sapori è cunsistenza sfarenti. À questa età u zitellu hà ancu una maturità intestinale chì li permette di digerisce l'alimentu, è a so tappa di sviluppu fisicu richiede ancu alimenti cù un valore nutrizionale diversu da u latte chì hè statu offertu finu à avà.
L'alimentazione di i zitelli à 6 mesi cumencia à differisce è l'introduzione di novi alimenti ùn face micca solu parte di a so nutrizione ma ancu di u so sviluppu cognitivu. Un bonu modu per inizià una dieta variata hè cù u metudu BLW, induve u zitellu principia à manghjà solu, tenendu l'alimentu cù e so mani. In questu metudu tutti i pasti di u criaturu sò cun cibu cucinatu ch'ellu hè capace di tene cù e mani è di manghjà solu. Eccu cumu fà stu tipu d'introduzione alimentaria.