U zitellu pò dorme cù i genitori?
Cuntenutu
- Rischi di u zitellu chì dorme in u lettu di i genitori
- 5 boni motivi per u zitellu per dorme in a stanza di i genitori
I neonati finu à 1 o 2 anni ponu dorme in a stessa stanza di i so genitori perchè aiuta à aumentà u ligame affettivu cù u zitellu, facilita l'alimentazione di notte, rassicura i genitori quandu sò preoccupati di dorme o di u soffiu di u zitellu è, secondu sperti, riduce sempre u risicu di morte subita.
A morte improvvisa pò accade finu à chì u zitellu compie 1 annu è a teoria più accettata per a so spiegazione hè chì u zitellu hà qualchì alterazione respiratoria durante u sonnu è chì ùn pò micca svegliarsi è dunque finisce per more in u so sonnu. Cù u zitellu dorme in a stessa stanza, hè più faciule per un genitore di capisce chì u zitellu ùn respira micca bè, è pò sveglialu, dendu l'aiutu necessariu.
Rischi di u zitellu chì dorme in u lettu di i genitori
U risicu di u zitellu chì dorme in u lettu di i genitori hè più grande quandu u zitellu hà circa 4 à 6 mesi è i genitori anu abitudini chì ponu fà soffocà o schiaccià u zitellu, cum'è cunsumu eccessivu d'alcol, usu di pasticci per dorme o fumà .
Inoltre, i rischi di u zitellu chì dorme in u lettu di i genitori sò in leia cù prublemi di sicurità, cum'è u fattu chì u zitellu possi cascà fora di u lettu, postu chì ùn ci sò micca rotaie di prutezzione, è u zitellu ùn respira à mezu di cuscini, mantelli di linu. Ci hè ancu un risicu chì un genitore accende u zitellu mentre dorme senza capì.
Cusì, per evità i risichi, a raccomandazione hè chì i zitelli finu à 6 mesi dormenu in un presepiu postu vicinu à u lettu di i genitori, chì cusì ùn ci hè risicu per u zitellu è i genitori sò più rilassati.
5 boni motivi per u zitellu per dorme in a stanza di i genitori
Dunque, si raccomanda à u zitellu di dorme in a stessa stanza di i genitori perchè:
- Facilita l'alimentazione di notte, essendu un bonu aiutu per a mamma recente;
- Hè più faciule di calmà u zitellu cù soni calmanti o simpliciamente cù a vostra presenza;
- Ci hè un risicu più bassu di morte subita, postu chì hè pussibule d'agisce più veloce se si nota chì u zitellu ùn respira micca bè;
- Aumenta u ligame affettivu chì u zitellu è u zitellu diventanu più sicuri, sentendusi amati per esse più vicinu à i genitori, almenu durante a notte;
- Aiuta à capisce megliu l'abitudini di sonnu di u to zitellu.
U zitellu pò dorme in a listessa stanza cum'è i genitori, ma ùn hè micca cunsigliatu ch'ellu dorma in u listessu lettu chì pò esse assai periculosu mettendu a salute di u zitellu in periculu. Cusì l'ideale hè chì a culla di u criaturu sia piazzata accantu à u lettu di i genitori in modu chì i genitori possinu osservà megliu u criaturu mentre sò stesi.