Beneficii di l'attività fisica in fallimentu cardiacu
Cuntenutu
U vantaghju principale di l'attività fisica in fallimentu cardiacu hè a diminuzione di i sintomi, in particulare stanchezza è mancanza di respiru, chì l'individuu sente quandu faci a so attività quotidiana.
Studii realizati in pazienti cù malatie cardiache anu dimostratu chì l'attività fisica regulare pò esse raccomandata in u trattamentu di insufficienza cardiaca cronica stabile perchè:
- Riduce a frequenza cardiaca è
- Aumenta i livelli di ossigenu dispunibile.
Tuttavia, l'eserciziu fisicu pò esse una contraindicazione per alcuni pazienti cù insufficienza cardiaca è dunque prima di inizià l'eserciziu fisicu, chiunque soffre di a malattia deve cunsultà u cardiologu è valutà a so situazione fisica per mezu di u test di stress cardiorespiratorio in bicicletta o cintura. Inoltre, l'individuu deve informà u duttore nantu à altre malatie chì anu è i medicazione chì piglianu.
Ogni pianu di eserciziu deve esse individualizatu è cambiatu cù u tempu, secondu l'età è a situazione di u paziente, ma alcune opzioni sò camminate, corsa leggera, addestramentu di pesu leggiu è aerobica in acqua, per esempiu. Ma ogni eserciziu deve esse realizatu sottu a supervisione di un prufessiunale.
Cunsiglii impurtanti
Alcune raccomandazioni per l'attività fisica in insufficienza cardiaca includenu:
- Aduprate robba fresca è cunfortu;
- Bei acqua durante l'eserciziu;
- Evite di fà attività fisiche in lochi assai caldi.
Queste raccomandazioni aiutanu à evità complicazioni, cume l'aumentu di a temperatura di u corpu o a disidratazione, chì sò cumuni in i pazienti cù insufficienza cardiaca per via di a difficoltà di u corpu à regulà a temperatura.
Capite ciò chì hè l'insufficienza cardiaca è chì manghjà per cuntrullà a malattia in u video seguente: