10 Benefici di Drenaje Linfaticu
Cuntenutu
- 1. Lotta à u gonfiore
- 2. Combatte a cellulite
- 3. Aiutate à a recuperazione da e ferite
- 4. Prumove a guarigione
- 5. Riduce e contusioni
- 6. Migliurà a circulazione di sangue
- 7. Ossigene i tessuti
- 8. Eliminate e tossine
- 9. Migliurà l'autostima
- 10. Impedisce l'adesioni curative dopu a chirurgia plastica
- Indicazioni è contraindicazioni di drenaje linfaticu
- Hè pussibile drenà in casu di cancheru?
U drenaggiu linfaticu si compone di un massaghju cù movimenti delicati, mantenuti à un ritmu lentu, per prevene a rumpitura di i vasi linfatichi è chì hà per scopu di stimulà è facilità u passaghju di a linfa attraversu u sistema circulatoriu.
A linfa hè un liquidu chì circula in u corpu, pulendu u sangue da impurità è svolgendu u so rolu immunitariu, cun l'anticorpi di u sangue, tuttavia, si pò accumulà in eccessu in i tessuti, è, in certi casi, pò causà gonfiore è dolore .
I vantaghji principali di u drenaje linfaticu sò:
1. Lotta à u gonfiore
U drenaggiu linfaticu aiuta à riduce u gonfiu è a ritenzione di fluidi, perchè, per mezu di u massaggio, aiuta à drenà liquidi è tossine à i nodi linfatichi, facilitendu a so eliminazione.
2. Combatte a cellulite
Postu chì a ritenzione di fluidi contribuisce à a furmazione di a cellulite, prumove l'eliminazione di i fluidi, hè ancu pussibule di luttà contr'à a cellulite. Tuttavia, hè cunsigliatu di cunghjuntà altri metudi, affinchì a so eliminazione sia più efficace.
3. Aiutate à a recuperazione da e ferite
U drenaggiu linfaticu cuntribuisce à a recuperazione di e lesioni musculari è articulari, postu chì favurisce a tonificazione musculare è favurisce l'ossigenazione di i tessuti.
4. Prumove a guarigione
U drenaggiu linfaticu aiuta à riduce l'edema è migliora u fornimentu di sangue, chì cuntribuisce à una guarigione più rapida di i tessuti.
5. Riduce e contusioni
Oltre à accelerà a guarigione, riducendu l'edema è aumentendu a circolazione sanguigna promossa da u drenaje linfaticu, contribuisce ancu à a riduzione di contusioni.
6. Migliurà a circulazione di sangue
U drenaggiu linfaticu stimula a microcirculazione è riduce u gonfiore, chì cuntribuisce à migliurà a circulazione sanguigna, riducendu a sensazione di gambe pesanti è impedendu l'apparizione di vene di ragnu.
7. Ossigene i tessuti
L'attivazione di a microcirculazione è l'eliminazione di liquidi prumossi da u drenaje linfaticu, contribuiscenu à un'ossigenazione più efficace di i tessuti, postu chì l'ossigenu ghjunghje più facilmente in e cellule.
8. Eliminate e tossine
U sistema limfaticu aiuta u corpu à eliminà e tossine, dunque u drenaje linfaticu, prumove u trasportu di liquidi versu i nodi linfatichi, rende stu prucessu più efficace.
9. Migliurà l'autostima
Riducendu a ritenzione di fluidi, u drenaje linfaticu aiuta à furmà u corpu, rende a persona più sicura cù u so corpu, migliurendu l'autostima è a qualità di vita.
10. Impedisce l'adesioni curative dopu a chirurgia plastica
U drenaggiu linfaticu favurisce a rigenerazione urganizata di e fibre, impedendu à a cicatrice di attaccà inseme.
U drenaje linfaticu deve esse applicatu da un prufessiunale cumpetente chì sappia aduprà e tecniche currettamente. E manovre chì ponu esse aduprate includenu movimenti circulatori cù e dita, cerchi cù u pulgaru, pressione è sciddicamentu in forma di braccialettu, o muvimentu di pumping. U drenaje pò esse fattu in tuttu u corpu, o solu in una zona di trattamentu, secondu a necessità chì a persona presenta.
Indicazioni è contraindicazioni di drenaje linfaticu
U drenaje linfaticu manuale pò esse utile per eliminà qualsiasi gonfiore in a faccia o in u corpu chì pò emergere in e situazioni più varie. Quandu a tecnica hè eseguita cun precisione, permette di eliminà u liquidu in eccessu chì mostra u gonfiore, u restituisce à u sangue, chì dopu esse filtratu attraversu i reni, pò esse eliminatu in l'urina.
Cusì, u drenaje linfaticu hè indicatu in i seguenti casi:
- Durante a gravidanza;
- Dopu a cirurgia plastica;
- Dopu à u trattamentu di u cancheru per luttà contru u linfedema;
- Lesioni è ferite à i musculi, tendini o articulazioni;
- Durante u periodu menstruale;
- Dopu qualchì operazione;
- In casu di cellulite;
- A causa di u cunsumu eccessivu di sale è di poca entrata d'acqua.
U drenaje linfaticu pò esse effettuatu cù e mani o cù l'usu di dispositivi di drenaggio specifici, prisenti in certi uffizii.
U drenaggiu linfaticu ùn deve esse effettuatu in presenza di acne severa, gradi 3 o 4, perchè pò aggravà e lesioni, o quandu ci sò ferite aperte, perchè ponu infettassi. Inoltre, dopu a chirurgia plastica, a tecnica deve esse eseguita solu dopu a liberazione di u chirurgu plasticu, di solitu dopu à 24 o 48 ore di chirurgia.
Per drenà a faccia, fighjate u video:
Hè pussibile drenà in casu di cancheru?
Hè pussibule di fà un drenaje linfaticu manuale cù un fisioterapeuta, ancu in casu di cancheru, è ancu dopu a rimozione di i nodi linfatichi, cum'è in u casu di u cancheru di u senu, per esempiu.
U drenaggiu linfaticu ùn sparghje micca e cellule di u cancheru, ma deve esse fattu cù una tecnica specifica, perchè u sistema linfaticu cumencia à funziunà diversamente dopu a rimozione di i nodi linfatichi, è a tecnica mal applicata pò esse dannosa per u paziente, causendu ancu più disagiu. Cusì, ancu s'ellu hè pussibule di fà un drenaje linfaticu in casu di cancheru, si deve fà casu à a scelta di u prufessiunale, è l'usu di dispositivi o di pressoterapia ùn hè micca cunsigliatu, chì u so modu d'azione ùn pò esse mudificatu, cum'è mani.