Questa hè a Migliore Lunghezza di u Sestu per un Bon Sonnu
Cuntenutu
[u megliu sonnu di durata di a siesta] I vostri sonni puderanu arruvinà u vostru benessere: E persone chì si sonnavanu per 60 minuti o più per ghjornu avianu un risicu di 46 per centu aumentatu di sviluppà a diabetes mellitus 2, mentre chì e siesta più brevi - una ora o menu per ghjornu - anu fattu. t aumentanu u so risicu di a malatia, secondu un studiu recente presentatu à a riunione annuale di l'Associazione Europea per u Studiu di Diabetes.
Sfurtunatamente, questu ùn hè micca u solu studiu per ID un ligame trà e lunghe sieste è i periculi per a salute. E ricerche anu trovu chì passà assai tempu in Z-land durante a ghjurnata hè assuciatu cù un risicu aumentatu di malatie cardiache, sindrome metabolicu, malatie di fegatu, è ancu di morte.
U prublema chì affetta a vostra salute pò esse in a ragione per cui vi sentite tantu addurmentatu durante u ghjornu, dice W. Christopher Winter, MD, neurologu è medicu di u sonnu in Charlottesville Neurology and Sleep Medicine in Virginia. Per esempiu, l'apnea di u sonnu - in cui smette di respirà per parechji secondi à a volta finu à centinaie di volte à notte - pò influenzà a qualità è a quantità di u vostru sonnu. A cundizione pò aumentà u vostru risicu per una serie di prublemi di salute cum'è obesità, diabete, malatie cardiache, ictu, è ancu di più. Inoltre, avè l'abitudine di piglià longa siesta durante u ghjornu pò influenzà a vostra capacità di dorme bè di notte, cusì pudete entra in un ciculu induve site cronicamente privatu di u sonnu, chì hè statu ancu dimustratu per piglià un pedamentu in u vostru. salute, aghjusta.
Allora chì hè a durata ideale per una siesta? L'inguernu ricumanda di limità u sonnu di ghjornu à 20 à 25 minuti è di scheduling per prima in u ghjornu, prima di 1 p.m. "À quellu tempu aghjusta à u sonnu di a notte precedente invece di restà da u sonnu chì avete da ottene quella notte", dice. È a soglia di 20 à 25 minuti vi impedisce di entrà in e fasi più profonde di u sonnu, chì pò lascià vi sentu stancu invece di esse eccitatu quandu si sveglia. "Pensate à a siesta più cum'è un snack chè un pastu", dice.
Se vi sentite regularmente cusì dorme durante u ghjornu chì una siesta di 20 minuti ùn hè micca abbastanza per mette un pocu di pepite in u vostru passu, fate un appuntamentu cù u vostru duttore. Pudete avè un prublema più seriu chì affetta u vostru sonnu di notte chì puderia mette a vostra salute nantu à a linea, Winter dice.