Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
SCP Readings: SCP-093 Red Sea Object | object class euclid | portal / extradimensional scp
Video: SCP Readings: SCP-093 Red Sea Object | object class euclid | portal / extradimensional scp

Cuntenutu

Sò una donna Nera. E spessu, trovu chì mi aspettanu di avè una forza è una resistenza illimitate. Questa aspettazione mi mette una pressione immensa per difende a persona di "Donna Nera Forte" (SBWM) chì si vede spessu ritrattata in a cultura pop.

U SBWM hè a cunvinzione chì e donne nere ponu gestisce tuttu ciò chì li vene in a so strada senza avè un impattu emotivu nantu à elle. U SBWM impedisce à e donne nere di mustrà vulnerabilità è ci dice di "superallu" è "fà lu" indipendentemente da u travagliu mentale è fisicu.

Finu à pocu tempu fà, hè sicuru di dì chì a sucietà hà prestatu poca attenzione à i bisogni di salute mentale di l'Afroamericani. Ma sia e cumunità nere è e cumunità non nere anu cuntribuitu à u prublema.


Ricerche recenti suggerenu chì stu gruppu hè 10 per centu più prubabile di luttà cù serii prublemi di salute mentale di i bianchi non ispanici. Insemi cù un potenziale più altu per i prublemi, i Americani Neri riportanu ancu alcuni di i livelli più bassi di trattamentu di salute mentale. Cumpunenti culturali cum'è stigma, cumpunenti sistemichi cum'è inugualità di redditu, è stereotipi cum'è SBWM tutti ghjocanu un rolu in i bassi livelli di trattamentu trà i Americani Neri.

E donne nere trattanu assai fattori sucietali unici chì puderanu influenzà a salute mentale. Cum'è una donna Nera chì tratta d'ansietà è di depressione, mi sentu spessu "debule" per via di a mo fragilità emotiva. Ma mentre crescu di più in a mo comprensione di a salute mentale, aghju capitu chì a mo lotta ùn nega micca a mo forza.

E, più impurtante, chì ùn aghju micca sempre esse forte. L'espressione di a vulnerabilità richiede forza. Accettu oghje, ma hè statu un longu viaghju per ghjunghje quì.

'U populu neru ùn si deprime'

Sapiu chì eru unicu prima. Sò sempre statu creativu è sò sempre statu in costante ricerca di cunniscenza. Sfurtunatamente, cum'è parechji altri creativi in ​​tutta a storia, mi trovu spessu trattendu di incantesimi depressivi. Dapoi a zitellina, sò sempre stata propensa à una tristezza estrema. A diversità di l'altri zitelli, sta tristezza accaderebbe spessu di colpu è senza pruvucazione.


À quell'età, ùn aghju avutu capienza di depressione, ma sapiu chì era anormale passà di colpu da u sensu estremamente extrovertitu à isolatu. Ùn aghju micca intesu a parolla depressione per a prima volta finu à ch'e sò assai più vechja.

Ùn ci hè vulsutu tantu à capì chì ùn era micca una parolla cun a quale m'aspettava d'identificà.

Dopu avè capitu chì puderia avè depressione, aghju avutu una nova lotta: l'accettazione. Tutti intornu à mè anu fattu u megliu per impedì mi di identificà cun ella.

È era più spessu seguitatu da indicazioni per leghje a Bibbia. Aghju intesu "U Signore ùn ci dava più da trattà di ciò chì pudemu suppurtà" più volte di quellu chì nimu deve sperà. Dentru a cumunità Nera, se vi sentite male per troppu longu, vi dicenu chì hè qualcosa chì avete bisognu di travaglià più per pricà fora di voi. Cusì, aghju pricatu.

Ma quandu e cose ùn si migliuravanu, eru di fronte à sentimenti ancu più negativi. L'ideale chì e donne nere ùn luttanu cun universale umanu emozioni perpetuate l'idea chì simu impenetrabili.


E fingendu chì simu supraumani ci uccide, argumenta Josie Pickens in u so articulu "Depressione è a Sindrome di Superwoman Nera". Luttendu per risponde à questu ideale, mi sò trovu - torna - definitu da u stereotipu di ciò chì face è ùn significa micca esse Neri.

Tristezza cronica

Esse intimuritu à a scola hà fattu peghju. Sò statu tichittatu cum'è "l'altru" à una età precoce. I stessi stereotipi chì anu pruibitu e discussioni di salute mentale mi anu fattu un maritu.

Aghju amparatu à trattà si ritirendu socialmente è evitendu grande folla. Ma ancu anni dopu chì l'intimidamentu hà cessatu, l'ansietà hè stata è mi hà seguitu à l'università.

Accettazione in cunsigliu

A mo università hà datu a priorità à a salute mentale di i so studienti è hà datu à ognunu di noi 12 sessioni di cunsigliu gratuiti un annu sculare. Postu chì i soldi ùn eranu più un ostaculu, mi anu datu a furtuna di vede un cunsiglieru senza preoccupassi.

Per a prima volta, eru in un ambiente chì ùn limitava micca e prublemi di salute mentale à un gruppu specificu. È aghju sfruttatu quella opportunità per parlà di i mo prublemi. Dopu qualchì sessione, ùn mi sentu più cusì "altru". U cunsigliu m'hà amparatu à normalizà e mo sperienze cù a depressione è l'ansietà.

A mo decisione d'andà à u cunsigliu in l'università m'hà aiutatu à capì chì e mo lotte cù l'ansietà è a depressione ùn m'anu micca fattu menu cà nimu. A mo Nigrità ùn mi salva micca di i prublemi di salute mentale. Per l'Afroamericani, l'esposizione à u razzismu sistemicu è à i preghjudizii aumenta u nostru bisognu di trattamentu.

Ùn ci hè nunda di male per mè esse un individuu propensu à depressione è ansietà. Avà, vedu i mo prublemi di salute mentale cum'è un altru cumpunente chì mi rende unicu. Truvu a più grande ispirazione in i mo "ghjorni scesi", è i mo "ghjorni up" sò più faciuli à apprezzà.

Purtà si

Accittà e mo lotte ùn significa micca chì ùn sò micca difficiuli di trattà in u mumentu. Quandu aghju ghjorni veramente cattivi, facciu una priorità per parlà cun qualchissia. Hè impurtante di ricurdà e cose negative chì sentite è sentite nantu à voi stessi durante i periodi depressivi ùn sò micca veri. Africani-Americani, in particulare, devenu fà un sforzu per circà aiutu per prublemi di salute mentale.

Aghju fattu a scelta di gestisce i mo sintomi senza medicazione, ma sò chì assai altri chì anu decisu chì a medicazione li aiuterà megliu à gestisce i sintomi. Se vi truvate à trattà cun tristezza cronica o emozioni negativi chì vi piglianu un pesu, parlate cun un prufessiunale di salute mentale per truvà u corsu d'azione chì hè u megliu per voi. Sapete chì sì micca l '"altru" è sì micca solu.

I disordini di salute mentale ùn discriminanu micca. Affettanu à tutti. Ci vole curagiu, ma inseme, pudemu rompe i stigmati intornu à i disordini di a salute mentale per tutti i gruppi di persone.

Se voi o qualchissia chì sapete sperimenta segni di depressione, pudete truvà aiutu. Organizzazioni cum'è l'Alleanza Naziunale per e Malatie Mentali offrenu gruppi di supportu, educazione è altre risorse per aiutà à trattà a depressione è altre malatie mentali. Pudete ancu chjamà una di l'urganizazioni seguenti per aiutu anonimu, cunfidenziale:

  • Lifeline di Prevenzione Naziunale di Suicidiu (apertu 24/7): 1-800-273-8255
  • Samaritani 24-Hour Crisis Hotline (aperta 24/7, chjamate o testu): 1-877-870-4673
  • Linea d'Assistenza à a Crisa di u Regnu Unitu (pò aiutà à truvà un terapeuta, assistenza sanitaria, o necessità di basa): 2-1-1

Rochaun Meadows-Fernandez hè un scrittore freelance specializatu in salute, sociologia è genitori. Passa u so tempu à leghje, à amà nantu à a so famiglia, è à studià a sucietà. Seguitate i so articuli nantu à ella pagina di u scrittore.

Articuli Interessanti

Scatula di petra: 5 scalini per alleviate l'inconfortu

Scatula di petra: 5 scalini per alleviate l'inconfortu

Un latte maternu ecce ivu i pò accumulà in i eni, oprattuttu quandu u zitellu ùn hè capace di allattà tuttu è chì a donna ùn caccia ancu u latte re tante, re ul...
Spondiloartrosi lumbare: chì hè, sintomi è trattamentu

Spondiloartrosi lumbare: chì hè, sintomi è trattamentu

A pondiloartro i lumbare hè l'artro i pinali, chì provoca intomi cum'è u dolore di chiena everu, generalmente cau atu da l'u ura di l'articuli. Ùn hè micca emp...